Een stuk beter iddquote:
Maar wat veracht je van je verblijf in de slowchat, en belangrijker wat heb je ons te bieden?quote:
Waarom bier beter is dan een vrouw:quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:04 schreef BazzoS het volgende:
Vrouwen zijn net kaplaarzen.
-Als ze droog zijn kom je er niet in.
-Als ze nat zijn stinken ze.
-En als je ermee over straat moet, schaam je je dood.
Die Joego's van tegenwoordigquote:
Leipo's zijn tquote:
Oh, je bent er nogquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Leipo's zijn tpas maar op, levensgevaarlijk
![]()
Heb je je al ingeschreven? Howard Stern's smallest penis contestquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Leipo's zijn tpas maar op, levensgevaarlijk
![]()
Iemand een Swiffer kopen, een Zweedse vlag mag ookquote:Op maandag 12 september 2005 20:28 schreef Rainboww het volgende:
Te koop aangeboden: swiffer 'stok'![]()
goed kijken
Die is nog goed af vergeleken bij de kerels uit dat filmpjequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:17 schreef lipje het volgende:
[..]
Iemand een Swiffer kopen, een Zweedse vlag mag ook![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:17 schreef lipje het volgende:
[..]
Iemand een Swiffer kopen, een Zweedse vlag mag ook![]()
wacht ff...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kijkt teveel Jiskefet![]()
nu nog ff gaan kijken wie van de twee mag blijven en wie mag gaan
Wat voor een GTV dan? Bertone, Alfetta, of huidige?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:34 schreef PeuRac het volgende:
ik kan voor 1700 euro een perfecte GTV kopen![]()
dat kan echt niet voor dat geld, de auto staat alleen 150km rijden vanaf hier
![]()
Lang verhaalquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:20 schreef Jimmeh het volgende:
PS: Wat is er dan met TF's Delta gebeurd? Die had toch een Integrale, als ik het me goed herinner (blijft 1 van mn favo auto's om later eens te kopen).
Op zaterdag?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |