die laatste zin: Sukkel, met de hoofdletter S.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kijkt teveel Jiskefet![]()
nu nog ff gaan kijken wie van de twee mag blijven en wie mag gaan
Weet je ons msn gesprek van gisteren nog?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:37 schreef BazzoS het volgende:
[..]
en hier snap ik echt niks van..
Effe ehh.. to the point PeuRno: Nog geneukt?
Je hebt buiten de deur gegeten dusquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kijkt teveel Jiskefet![]()
nu nog ff gaan kijken wie van de twee mag blijven en wie mag gaan
euh ja half, maar ik kan geen verband leggen tussen jou post en ons msn gesprek?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet je ons msn gesprek van gisteren nog?
155 of GTVquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:38 schreef BazzoS het volgende:
[..]
die laatste zin: Sukkel, met de hoofdletter S.
quote:
"Been eating out again, eh?!"quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je hebt buiten de deur gegeten dus
Erg goed restaurant, kok kan nog wat tips gebruiken, het hoofdgerecht was erg interessant, maar het voorgerecht was goddelijk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je hebt buiten de deur gegeten dus
Ja dat is wel concurrentie voor Huge-Oquote:
Wat lul je d'r nou omheen menquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Erg goed restaurant, kok kan nog wat tips gebruiken, het hoofdgerecht was erg interessant, maar het voorgerecht was goddelijk.
meestal is het voorgerecht een stuk minder dan het hoofdgerecht ipv andersomquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Erg goed restaurant, kok kan nog wat tips gebruiken, het hoofdgerecht was erg interessant, maar het voorgerecht was goddelijk.
Ultimora beweerde toch ook zoiets?quote:
S6+ toch? Een blauwe?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:44 schreef Sjoewe het volgende:
Whehe met het verschil, Stefan had/heeft een Supra, terwijl Ulti voordeed alsof ie een Audi S+ avant had oid
En op de doos stond dat ze 1 op 18 reden?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:46 schreef lipje het volgende:
tja ik heb hier een Audi Quatro Coupé en een BMW E30 M3 staan, alleen daar kan je niet in rijden
Ja joh, ik heb ook net ff de vingerafdrukken van m'n SLR staan poetsen, kutkoters ook altijdquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:47 schreef BazzoS het volgende:
[..]
En op de doos stond dat ze 1 op 18 reden?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:47 schreef BazzoS het volgende:
[..]
hehe, de clk dtm amg van mijn buurman zat onder de afdrukken van een voetbalquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja joh, ik heb ook net ff de vingerafdrukken van m'n SLR staan poetsen, kutkoters ook altijd
Mijn DB7 Vantage heeft tenminste niet zo'n pauper sterquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:50 schreef BazzoS het volgende:
[..]
hehe, de clk dtm amg van mijn buurman zat onder de afdrukken van een voetbal
Pff ik doe ze meestal weg als de asbak vol is. En als ik in een goede bui ben laat ik 'm legen bij de dealerquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:50 schreef BazzoS het volgende:
[..]
hehe, de clk dtm amg van mijn buurman zat onder de afdrukken van een voetbal
Wat nou pauperster?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn DB7 Vantage heeft tenminste niet zo'n pauper ster![]()
En ik heb geen buurman.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn DB7 Vantage heeft tenminste niet zo'n pauper ster![]()
Alleen jammer dat t ff duurt voordat m'n Vanquish S geleverd wordtquote:
Zozo, past dat nog in het budget dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Pff ik doe ze meestal weg als de asbak vol is. En als ik in een goede bui ben laat ik 'm legen bij de dealer
Pff ik ga dat toch niet zelf doen, kom nouquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:53 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Zozo, past dat nog in het budget dan?![]()
Huge-o is groterquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:54 schreef lipje het volgende:
thomas ongeloof![]()
Specs:
185 centimeter en 110kilo
[afbeelding]
Drie keer raden welke ik ben![]()
Heeft iemand een vergrootglas voor me?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:54 schreef lipje het volgende:
thomas ongeloof![]()
Specs:
185 centimeter en 110kilo
[afbeelding]
Drie keer raden welke ik ben![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:47 schreef BazzoS het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:56 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Heeft iemand een vergrootglas voor me?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:56 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Heeft iemand een vergrootglas voor me?
Afritsbroekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |