Is die niet gewoon van krooimans of een andere nederlander?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: Ferrari
Eigenaar: Scudeira Ferrari
Land van herkomst: Italië
Datum: 14-10-2005
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: Foto genomen tijden The European Road Transport Show 2005
Die foto, elke keer dat ik drnaar kijk, lijkt dat net een piemol int middenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:17 schreef lipje het volgende:
[..]
Iemand een Swiffer kopen, een Zweedse vlag mag ook![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar kwam ze laatst op terug toen ik uit ging en er bijna met een ander meisje vandoor ging, ze belde me en ik zei tegen haar dat ik de volgende ochten wel terug ging bellen omdat ik wou neuken. Toen mocht het ineens niet meer![]()
ik ben alleen gisteren iets van 320km geredenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Man wat een heerlijk druk weekend.. Vandaag al 425 km weg.. Morgen nog even op en neer naar Groningen...
halve versnellingen, meer krachtquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Njah, nouja ik rij bijna elke dag wel 400 km, maar met de auto is het toch net iets anders als met de vrachtwagen..
I wish.. Ik heb maar een simpele 150pk sterk 5-bakje eronder hangen.. niets halve versnellingenquote:
Dat is zooooo fijn hequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
I wish.. Ik heb maar een simpele 150pk sterk 5-bakje eronder hangen.. niets halve versnellingen![]()
Een dag-cabine reken ik als half.. Nieteens een bed!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Ach, je mag blij zijn dat je geen halve cabine hebt
Als ik de loterij win dan koop ik er zelf 1 waarmee ik dan voor m'n baas zou gaan rijden, maar dan wel een zweed (waarschijnlijk Volvo) 530pk, en natuurlijk een 16 versnellingen tellende stapel-splitter versnellingsbak eronder, en alles erop en eraan.. (Navi, cruisecontrol, parking sensors en al die shit.)quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:44 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat is zooooo fijn he
Mis die oude truck van mn ex-werk wel
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:46 schreef BoJo het volgende:
laat jij ook je onderbroeken drogen in de cabine JK ?![]()
voor airbrush heb ik mn neef met zn eigen zaakquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik de loterij win dan koop ik er zelf 1 waarmee ik dan voor m'n baas zou gaan rijden, maar dan wel een zweed (waarschijnlijk Volvo) 530pk, en natuurlijk een 16 versnellingen tellende stapel-splitter versnellingsbak eronder, en alles erop en eraan.. (Navi, cruisecontrol, parking sensors en al die shit.)
En natuurlijk een eigen airbrush..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |