Neequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hee KribbetWas je nog bij het huis gisteren?
Nâh dat accentueerd heel erg hoor die witte knoppen. Neem maar van mij aan dat het weinâg is.quote:
Ze zijn duidelijk met Tanja bezig, ze waren zelfs aan inzoomen terwijl ze sliep... Dat heb ik niet eerder gezien.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:12 schreef area51 het volgende:
Nee hoor ze slaapt gewoon
Tanja is een kei in 3 dingen:, roken, slapen, sfeer bedervenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:12 schreef area51 het volgende:
Nee hoor ze slaapt gewoon
Linda zwaaide nog naar mensen bij het hek en ik dacht, als Kribbet daar staat, staat ie te knarsetandenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
NeeNiet gelukt, misschien dat ik het de volgende keer wel red
![]()
Maar als ik daar gestaan had en dus niet Rob naar buiten had zien komen, had ik Ruud bekogeld met waterballonnen![]()
eten en vitamines (mars.snikkers)quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Tanja is een kei in 3 dingen:, roken, slapen, sfeer bederven
Dat is reconstructieve chirurgie... Imho iets anders dan plastische chirurgie...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:19 schreef Tomahawk39 het volgende:
waar blijven de brandwonden correctie enz das ook plastische chirurgie
Nee toch?!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:16 schreef Coos het volgende:
Echt klote dat Linda weg is. Na al die weken was zij mijn favoriet omdat zij goudeerlijk was.
Ik zou niet weten wie ik nu moet supporteren. Allemaal kneusjes met als hoogtepunt Tanja.
![]()
Wordt dit de eerste BB die ik niet afkijk??![]()
Dramaqueenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:16 schreef Coos het volgende:
Echt klote dat Linda weg is. Na al die weken was zij mijn favoriet omdat zij goudeerlijk was.
Ik zou niet weten wie ik nu moet supporteren. Allemaal kneusjes met als hoogtepunt Tanja.
![]()
Wordt dit de eerste BB die ik niet afkijk??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |