Whehe ik heb alle South Park afleveringen op 5 dvd's. Dat scheelt toch een hoop als je bedenkt dat er normaal maar een stuk of 6 op 1 dvd passen, in plaats van rond de 30 nuquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:40 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Divx dvd speler is zo handig![]()
1 dvd voor een seizoen van een tv serie![]()
Ik heb laatst van iemand 200 cd's met divx films geleend![]()
TLK: piss off mmmmkay..quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:43 schreef the_legend_killer het volgende:
nog zo'n 600 post en dan deel 313
Scheelt vooral op je bankrekening.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:43 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Whehe ik heb alle South Park afleveringen op 5 dvd's. Dat scheelt toch een hoop als je bedenkt dat er normaal maar een stuk of 6 op 1 dvd passen, in plaats van rond de 30 nu
Dat doe ik voor 40 en 25quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Scheelt vooral op je bankrekening.
Sommige tv series kosten wel 80 euro per seizoen![]()
Nu een dvd voor 60 cent en een doosje voor 40 cent![]()
gezelligquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:43 schreef the_legend_killer het volgende:
herfstvakantie
Ik bener echt aan toe.
En volgende week naar Maastricht![]()
me neither..we zijn zieligquote:
Dat was ik zelf, maar we moeten er nog een hiernaquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:46 schreef C2C het volgende:
wie zij dat hij niet vol kwam
ik was ff weg ff gamen
Waar haal je zo goedkoop dvd doosjes?quote:
Het begint een beetje irri te worden ja. En dan zal je zien dat het straks tegenvalt.quote:
opus.nlquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Waar haal je zo goedkoop dvd doosjes?
Ik heb er veel nodig![]()
er in verwerkt. tijd terug waren ze in de aanbiedingquote:
quote:
Ik weet het wel zekerquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het begint een beetje irri te worden ja. En dan zal je zien dat het straks tegenvalt.![]()
Even checkenquote:
Dat is ook niet de bedoeling als je vakantie hebt, vakantie is om te slapenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:48 schreef Imberr het volgende:
Ik heb vakantie ja
maar ik gá niet op vakantie![]()
dat heb ik gelukkig niet, al mn schoolopdrachten mag ik op stage maken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:48 schreef Gizmore het volgende:
[..]
En ik lig nog achter ook met al mn huiswerk dus ik kan extra aan de bak terwijl we hier nog weer logees krijgen ook.
We slaan ons er wel doorheen![]()
Doosjes voor 10 DVD'squote:
Stad ...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:47 schreef snopprinses het volgende:
[..]
gezelligwat ga je er doen?
[..]
Komen Talina en Brainster?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:48 schreef Gizmore het volgende:
[..]
En ik lig nog achter ook met al mn huiswerk dus ik kan extra aan de bak terwijl we hier nog weer logees krijgen ook.
We slaan ons er wel doorheen![]()
Mijn broertje had hem geinstalleerd. Deed ie het niet vanwege een of andere functie die niet op de videokaart zat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:50 schreef Gizmore het volgende:
Iemand hier trouwens al Black & white 2 gespeeld? Hij komt als het goed is over 15:14 binnen. Tenminste, dat zegt BitTorrent op het moment
Ja maar ik wil eigenlijk wel op vakantie. Nou ja, weet in ieder geval dat ik volgend jaar al 2 keer ga dus ik overleef het allemaal wel. Vakantie is voor mietjesquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:50 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dat heb ik gelukkig niet, al mn schoolopdrachten mag ik op stage maken.
Dat is wel fijn. Heb nou alleen net een best grote opdracht binnen gekregen die ik moet maken en dat hoort niet bij school of stage..dus dat wordt toch nog hard werken
Maar wij zijn goed, dus wij kunnen zonder vakantie leven!
Als het goed is....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:53 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Als het goed is blijft Brainster gewoon thuis
Ik vond Black & White 1 niks aan, dus 2 zal ik ook wel niet gaan spelenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:50 schreef Gizmore het volgende:
Iemand hier trouwens al Black & white 2 gespeeld? Hij komt als het goed is over 15:14 binnen. Tenminste, dat zegt BitTorrent op het moment
Weet je ook toevallig welke videokaart het was want ik heb ook niet echt een modernequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mijn broertje had hem geinstalleerd. Deed ie het niet vanwege een of andere functie die niet op de videokaart zat.![]()
Onboard 64 of 128mbquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:53 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Weet je ook toevallig welke videokaart het was want ik heb ook niet echt een moderne
Die schijnt stukken beter te zijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:53 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik vond Black & White 1 niks aan, dus 2 zal ik ook wel niet gaan spelen![]()
ik ben volgend jaar klaar met schoolquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:52 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ja maar ik wil eigenlijk wel op vakantie. Nou ja, weet in ieder geval dat ik volgend jaar al 2 keer ga dus ik overleef het allemaal wel. Vakantie is voor mietjes![]()
Zou gezellig worden.quote:
Daar ga ik nog wel overheen met mn Geforce MX440quote:
32mb?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:55 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Daar ga ik nog wel overheen met mn Geforce MX440Ik wil echt een nieuwe pc
Oeee Japan, dat lijkt me echt apartquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:54 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik ben volgend jaar klaar met schooldan ga ik een tripje maken door japan voor 3maanden
Nou zeg: jeujquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zou gezellig worden.Lekker het hele weekend met brainster optrekken.
![]()
Ik heb volgens mij nog een MX400, goed voor 32mb.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik dacht 64 maar ik weet het niet eens zeker: kun je nagaan
Ik wil graag stage lopen in Amerika. Lijkt me echt geweldigquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:56 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Oeee Japan, dat lijkt me echt apartJammer genoeg moet ik nog 2 á 3 jaar studeren maar met een beetje mazzel ga ik nog wel een half jaartje naar het buitenland; liefst USA natuurlijk
Versiertips uitwisselen enzo.quote:
ik zit volgend jaar in mn laatste jaar en met beetje geluk ben ik rond april/mei klaar en dan kan ik dus fijn 3maandjes gaan reizen voordat ik aan een nieuwe opleiding begin.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:56 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Oeee Japan, dat lijkt me echt apartJammer genoeg moet ik nog 2 á 3 jaar studeren maar met een beetje mazzel ga ik nog wel een half jaartje naar het buitenland; liefst USA natuurlijk
Hoever ga jij...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:57 schreef Life het volgende:
Tijd voor nog een 'Hoever zou jij gaan......' topic?
Japan is errug duur. Hou daar alvast rekening mee.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:58 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik zit volgend jaar in mn laatste jaar en met beetje geluk ben ik rond april/mei klaar en dan kan ik dus fijn 3maandjes gaan reizen voordat ik aan een nieuwe opleiding begin.
Ga je met stage naar het buitenland?
Denk niet dat ik iets van hem overneem als ik zie wat ie hier op fok zoal doetquote:
Amerika IS geweldigquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:58 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik wil graag stage lopen in Amerika. Lijkt me echt geweldig![]()
Of hij van jou.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:00 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Denk niet dat ik iets van hem overneem als ik zie wat ie hier op fok zoal doet
Universiteit, dus geen stage voor zover ik weetquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:58 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik zit volgend jaar in mn laatste jaar en met beetje geluk ben ik rond april/mei klaar en dan kan ik dus fijn 3maandjes gaan reizen voordat ik aan een nieuwe opleiding begin.
Ga je met stage naar het buitenland?
quote:
ben al aant sparen en alles aant uitzoekenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Japan is errug duur. Hou daar alvast rekening mee.
tis iig wel heel vet!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:01 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Universiteit, dus geen stage voor zover ik weetZou wel moeten kunnen om mn masterscriptie in het buitenland te doen, maar dat duurt nog wel even voor ik daar aan kan beginnen.
Zeker, lijkt me erg handig. Het is nu al niet heel slecht maar het is altijd voor verbetering vatbaar niet waarquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
Als je er een half jaar bent leer je ook nog eens heel goed engels praten![]()
ik hoefde alleen een sollicitatiegesprek te houden, geen brieven gelukkigquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga in januari stage lopen.
Moet een sollicitatie brief versturen binnekortiedereen al bezig behalve ik
Je meent hetquote:
Dat ook. En het is het lang van onbeperkte mogelijkheden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
Als je er een half jaar bent leer je ook nog eens heel goed engels praten![]()
en het staat mooi op je CVquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zeker, lijkt me erg handig. Het is nu al niet heel slecht maar het is altijd voor verbetering vatbaar niet waar
Ik kan redelijk goed engels lezen, verstaan en schrijven.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zeker, lijkt me erg handig. Het is nu al niet heel slecht maar het is altijd voor verbetering vatbaar niet waar
Ik moet nu al stage lopen tot 10 februari maar kan niet aan een stageplek komen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga in januari stage lopen.
Moet een sollicitatie brief versturen binnekortiedereen al bezig behalve ik
Dat lijkt mij ook niet nee.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
ook dat kan ik me niet voorstellen
Dat geloof ik graagquote:
Dat lijken me ook prachtige landenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:04 schreef Palau het volgende:
Ik hoop ooit naar Australie en Nieuw Zeeland te gaan...
Bij ons willen ze zo echt mogelijk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:03 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik hoefde alleen een sollicitatiegesprek te houden, geen brieven gelukkig
Ik ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:04 schreef Palau het volgende:
Dat heb ik dus ook en daar wil ik wel aan gaan werkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik kan redelijk goed engels lezen, verstaan en schrijven.
Het spreken is nog wat minder![]()
das eigelijk ook wel het beste, want op je stageplek moet je ook gewoon functioneren als een echte werknemerquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bij ons willen ze zo echt mogelijk.
daarna nog gesprek na de brief
Er zijn wel van die programma's die je solicitatie brief ongeveer automatisch uit de printer spugenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bij ons willen ze zo echt mogelijk.
daarna nog gesprek na de brief
Das kut.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik moet nu al stage lopen tot 10 februari maar kan niet aan een stageplek komen.
[..]
Oh ja daar ga ik ook nog heen binnenkort.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:04 schreef Palau het volgende:
damn een heel jaar :/quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Das kut.
Ik moet van januari tot januari.
Ja nogal. Moeilijk om voor onze opleiding een stageplek te vinden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Das kut.
Ik moet van januari tot januari.
Ja duh dat wist je toch al wel?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:07 schreef GoLLeM het volgende:
Heeft blauw_muisje zich al weer eens gemeld? Volgens mij is het echt een kloon
waar ga je wel niet overal heenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh ja daar ga ik ook nog heen binnenkort.![]()
Die praten zo kakker engels. Daar heb ik een hekel aan. Doe mij maar Amerikaans Engels. Dat hoor je overal en kan ik veel beter verstaan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:06 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook en daar wil ik wel aan gaan werkenMoet wel zeggen dat ik het toen ik vorige jaar in Engeland was (zat nog in de 6e toen) het wel moeilijk vond om mensen te verstaan
![]()
Ja en als je klaar bent met stage kun je er direct voor vast beginnenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:06 schreef snopprinses het volgende:
[..]
das eigelijk ook wel het beste, want op je stageplek moet je ook gewoon functioneren als een echte werknemer
Hoe lang duurt dat? Ik moet als ik naar college moet elke dag bijna 3 uur reizen bij elkaarquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:07 schreef snopprinses het volgende:
[..]
damn een heel jaar :/
ik ben 13 januari klaar
dan kan ik weer fijn elke dag naar eindhoven op en neer![]()
Ja ben blij dat ik uiteindelijk geen fotografie ben gaan doen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:07 schreef snopprinses het volgende:
[..]
damn een heel jaar :/
ik ben 13 januari klaar
dan kan ik weer fijn elke dag naar eindhoven op en neer![]()
Japanquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:08 schreef snopprinses het volgende:
[..]
waar ga je wel niet overal heen
Het was bijna Schots-Engels want ik was in Newcastlequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:08 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Die praten zo kakker engels. Daar heb ik een hekel aan. Doe mij maar Amerikaans Engels. Dat hoor je overal en kan ik veel beter verstaan.
ik reis in totaal ook 3uur op een dag..maarja eigelijk was het 2.5 uur, maar omdat de school ging verbouwen werd de multimedia afdeling naar het de kloktoren geduwd en moest ik dus nog verder reizen, dus ik hoop dat in januari de verbouwing is afgerond en ik dus weer 2.5 uur kan reizenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hoe lang duurt dat? Ik moet als ik naar college moet elke dag bijna 3 uur reizen bij elkaar
Nog moeilijker volgens mijquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:10 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het was bijna Schots-Engels want ik was in Newcastle
We moeten snel naar deel 313 toequote:
ik ga na deze opleiding ook nog doorstuderen..ben niet echt tevreden met een mbo diploma :/quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja en als je klaar bent met stage kun je er direct voor vast beginnen
Alleen ga ik daarna nog eens 2 niveau's hoger doen. Dus weer naar school
dat wil ik dus gaan doenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja ben blij dat ik uiteindelijk geen fotografie ben gaan doen.
Dat reizen is niks voor mij.
Ik ben de juiste man om te helpenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
We moeten snel naar deel 313 toe![]()
IBG.quote:
Zalmsalade.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:11 schreef GoLLeM het volgende:
Maar van wie was het een kloon dan Jag?
Zeker weten, maar dan had ik eigenlijk beter International Business Administration kunnen gaan doen, das de tegenhanger van bedrijfskunde maar dan alles in het engels in plaats van de helftquote:
ah ok, maar dat wilde je dus niet?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:12 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zeker weten, maar dan had ik eigenlijk beter International Business Administration kunnen gaan doen, das de tegenhanger van bedrijfskunde maar dan alles in het engels in plaats van de helft
Zeker weten, we gingen toen ook nog met een paar van de weinige niet lelijke engelse dames praten en dat was toch lang niet altijd even makkelijkquote:
Dat is vervelend he, zo lang reizenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:10 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik reis in totaal ook 3uur op een dag..maarja eigelijk was het 2.5 uur, maar omdat de school ging verbouwen werd de multimedia afdeling naar het de kloktoren geduwd en moest ik dus nog verder reizen, dus ik hoop dat in januari de verbouwing is afgerond en ik dus weer 2.5 uur kan reizen
Lijkt me wel nog leuk, alleen dat reizenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:11 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik ga na deze opleiding ook nog doorstuderen..ben niet echt tevreden met een mbo diploma :/
[..]
dat wil ik dus gaan doen
Op kamers is 1x gedoe en daarna ontzettend relaxedquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat is vervelend he, zo lang reizenIk denk er eigenlijk ook over om op kamers te gaan maar dat is zo'n gedoe allemaal
Maar ik ga ff TopGear kijken
Neuh, dat is vrij gaar in het begin en dan was ik helemaal de jongstequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:13 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ah ok, maar dat wilde je dus niet?
me 2, maar ik wil niet weg uit Maastricht :/quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat is vervelend he, zo lang reizenIk denk er eigenlijk ook over om op kamers te gaan maar dat is zo'n gedoe allemaal
ag, je hoeft niet altijd te pratenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:13 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zeker weten, we gingen toen ook nog met een paar van de weinige niet lelijke engelse dames praten en dat was toch lang niet altijd even makkelijk
Dank je maar heb weinig zin in van die verplichte studentzooiquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:14 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Op kamers is 1x gedoe en daarna ontzettend relaxed
Kijkze
Als het reizen me echt de strot uit komt dan ga ik ook op kamers.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
dat heb ik ook..ik ben nu 3e jaars en de 1ste jaars zijn gewoon ouderquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Neuh, dat is vrij gaar in het begin en dan was ik helemaal de jongsteZitten echt veel oudere studenten op daar
true, ik ben er ook nog niet uit omdat het ook erg duur is. Maar ik wil gewoon een fotostudio aan mn bedrijfje hebben over paar jaar en dan is een fotografiediploma wel mooiquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Lijkt me wel nog leuk, alleen dat reizen
En op vandaag kun je ook als beste doorleren
Zeg, dat is juist goed voor je: weg van huis. Daarom ben ik ook niet in Leiden gaan studerenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:15 schreef snopprinses het volgende:
[..]
me 2, maar ik wil niet weg uit Maastricht :/
[..]
ag, je hoeft niet altijd te praten
zijn genoeg dingen te doen ;p
Het schijnt dat ik volgend trimester elke dag moet en dan ga ik echt wel serieus op zoek.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:16 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Als het reizen me echt de strot uit komt dan ga ik ook op kamers.
Maar het kost zoveel geld en is een gedoe.
wat is er mis met 11uur sochtends?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zeg, dat is juist goed voor je: weg van huis. Daarom ben ik ook niet in Leiden gaan studeren![]()
Das waar maar ja, dat ging niet zo makkelijk om 11 uur in de ochtend
Bij mij in de klas zit iemand van 26.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:17 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dat heb ik ook..ik ben nu 3e jaars en de 1ste jaars zijn gewoon ouder![]()
[..]
true, ik ben er ook nog niet uit omdat het ook erg duur is. Maar ik wil gewoon een fotostudio aan mn bedrijfje hebben over paar jaar en dan is een fotografiediploma wel mooi
ik ken het probleemquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:18 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Bij mij in de klas zit iemand van 26.
9 jaar ouder dan mij![]()
Whehe helemaal niks, maar het is wat lastig als je met een boot gekomen bent hequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:18 schreef snopprinses het volgende:
[..]
wat is er mis met 11uur sochtends?
Idd en met OV heb je het reizen vergoed.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:17 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dat heb ik ook..ik ben nu 3e jaars en de 1ste jaars zijn gewoon ouder![]()
[..]
true, ik ben er ook nog niet uit omdat het ook erg duur is. Maar ik wil gewoon een fotostudio aan mn bedrijfje hebben over paar jaar en dan is een fotografiediploma wel mooi
haha okquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:20 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Whehe helemaal niks, maar het is wat lastig als je met een boot gekomen bent heHotelkamers zijn ze dan nog aan het schoonmaken en alles
Zo erg heb ik dat dan ook weer niet maar toch, ik was jarig op de dag van mn laatste examen van de middelbare school: toen werd ik dus net 18quote:
Ik was wel ontzettend zeeziek in het beginquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:20 schreef snopprinses het volgende:
[..]
haha ok
agja..wees blij dat je met de boos ging..trein is echt niet leuk![]()
ik krijg pas sinds dit jaar vergoed :/quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Idd en met OV heb je het reizen vergoed.
Ik krijg dikke studie financiering dus ik maak winst op de opleidng
Studerenals het zo gaat vind ik het goed.
Ow hey hoi, was je weg dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:20 schreef Jaguarized het volgende:
En weer terug.
ik was net 16..maar ik deed wel mavoquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:20 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zo erg heb ik dat dan ook weer niet maar toch, ik was jarig op de dag van mn laatste examen van de middelbare school: toen werd ik dus net 18
Ik was ff douchen.quote:
bahquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:21 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik was wel ontzettend zeeziek in het beginHad mn hele heerlijke avondeten er uit gegooid
Dat is wel balen ja. Als het tegen zit moet ik volgend jaar bijna alles zelf gaan betalen want mn broertje gaat ook studerenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:21 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik krijg pas sinds dit jaar vergoed :/
heb twee jaar 2500 euro mogen betalen voor een trajectkaart maastricht-eindhoven
gewoon 5000 euro voor die opleiding over gehad![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:21 schreef snopprinses het volgende:
[..]
heb twee jaar 2500 euro mogen betalen voor een trajectkaart maastricht-eindhoven
Dat is niet heel onlogisch of welquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:22 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik was net 16..maar ik deed wel mavo
Booh das veel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:21 schreef snopprinses het volgende:
[..]
Treinen zijn niet vetquote:
Trein vind ik wel relaxt maar ik ben sowieso niet zo snel ergens van onder de indruk. Heb vaak genoeg in mn eentje midden in de nacht door een paar grote steden gelopen en had echt niet zoiets van: doorlopeeennn...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:22 schreef snopprinses het volgende:
[..]
bah
ik vond de boot vet relax..al die winkels en eettenten ^^
de trein vond ik maar eng :/
Bij mij is de bus tegenwoordig overvol en daardoor ook vaak te laat. Dan mis ik weer precies mn trein en daardoor het college: heerlijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:25 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Treinen zijn niet vet.
Ze wachten nooit op de busGisteren weer een half uur op het station moeten wachten omdat de bus te laat kwam. 10 seconden maar
![]()
das niks vergeleken met mijn kaartquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
En ik liep al te drammen dat ik niet direct de eerste maand een OV had.![]()
De maandkaart koste me 94 euro![]()
mijn ouders hebben tot nu toe alles betaald, ik moet nu wel mn stufi afgeven aan mn ouders maarja..dat maakt niet zoveel uit..mn broertje wil nu misschien ook naar eindhoven dus hoop dat ze maar snel voor iedereen een ov gaan aanschaffenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:23 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat is wel balen ja. Als het tegen zit moet ik volgend jaar bijna alles zelf gaan betalen want mn broertje gaat ook studerenMaar als ie bij de KMA gaat (hoop het wel
) dan krijgt hij die opleiding van de overheid én krijgtie loon, dus hoef ik geen studie te betalen
Tuurlijk wachten ze niet op de bus.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:25 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Treinen zijn niet vet.
Ze wachten nooit op de busGisteren weer een half uur op het station moeten wachten omdat de bus te laat kwam. 10 seconden maar
![]()
Mn stufi mag ik wel houden als zijnde kleedgeld. Gelukkig heb ik gewerkt deze zomer anders zat ik nu vrij krapquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:26 schreef snopprinses het volgende:
mijn ouders hebben tot nu toe alles betaald, ik moet nu wel mn stufi afgeven aan mn ouders maarja..dat maakt niet zoveel uit..mn broertje wil nu misschien ook naar eindhoven dus hoop dat ze maar snel voor iedereen een ov gaan aanschaffen
Ohja jij wilde een jaar teren op 1 vakantiebaantje.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:27 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Mn stufi mag ik wel houden als zijnde kleedgeld. Gelukkig heb ik gewerkt deze zomer anders zat ik nu vrij krap
ik krijg wel gewoon elke maand kleedgeld en zakgeld gelukkigquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:27 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Mn stufi mag ik wel houden als zijnde kleedgeld. Gelukkig heb ik gewerkt deze zomer anders zat ik nu vrij krap
Ik ben blij dat ik genoeg stufi krijg. Mijn moeder kan het gewoon niet betalen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:26 schreef snopprinses het volgende:
[..]
das niks vergeleken met mijn kaart
en nu heb ik mn ov en zit ik in maastricht voor stage en heb er dus niks aan
[..]
mijn ouders hebben tot nu toe alles betaald, ik moet nu wel mn stufi afgeven aan mn ouders maarja..dat maakt niet zoveel uit..mn broertje wil nu misschien ook naar eindhoven dus hoop dat ze maar snel voor iedereen een ov gaan aanschaffen
Ik krijg alleen zakgeld en moet de stufi inleveren.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:28 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik krijg wel gewoon elke maand kleedgeld en zakgeld gelukkig
Dat heb ik niet gezegd, dat heeft dat kind verzonnenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ohja jij wilde een jaar teren op 1 vakantiebaantje.![]()
Zusjes van tegenwoordig.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:29 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd, dat heeft dat kind verzonnen![]()
Is opzich best grappig als de bus de trein dreigt te missen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tuurlijk wachten ze niet op de bus.Hier wachten de bussen op de trein.
En met 300km per uur naar Nantes en Parijs suizen is wel phet hoor.
![]()
Ik weet amper wie het isquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zusjes van tegenwoordig.Kan jij het een beetje vinden met Eric trouwens?
![]()
Ik wil het niet meemaken. Hier rijden ze echter nog wel eens met 110 over de snelweg.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:31 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Is opzich best grappig als de bus de trein dreigt te missen.
Opeens gaan die chaufeurs als een gek rijden. Zowat met 2 wielen over de rotonde![]()
Echt zo'n ventje zeg maar.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:32 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik weet amper wie het isGing ie me pas toevoegen op msn, net of dat ik dat geaccepteerd heb
Het is niet echt een kutventje ofzo, maar hij is echt nog 15 om het maar zo uit te drukken
dan heb je hele lange vertragingquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:30 schreef snopprinses het volgende:
treinen zijn kut als er iemand onder gaat liggen..serieus![]()
Was pas nog tussen Schiedam en Delft, gelukkig was alles weer netjes opgeruimd toen ik terug naar huis moest maar ik ken genoeg mensen die helemaal via Gouda moestenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:30 schreef snopprinses het volgende:
treinen zijn kut als er iemand onder gaat liggen..serieus![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:31 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Is opzich best grappig als de bus de trein dreigt te missen.
Opeens gaan die chaufeurs als een gek rijden. Zowat met 2 wielen over de rotonde![]()
dan zit je de hele dag in een trein die geen kant op kanquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
dan heb je hele lange vertraging
omgquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:33 schreef snopprinses het volgende:
omg..mn nichtje van 12 of 11 heeft het net uitgemaakt maar dr vriendje van 14 en vind het heeeerlijk om vrijgezel te zijn..
come on >_<
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:33 schreef snopprinses het volgende:
omg..mn nichtje van 12 of 11 heeft het net uitgemaakt maar dr vriendje van 14 en vind het heeeerlijk om vrijgezel te zijn..
come on >_<
Nog kutter.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:34 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dan zit je de hele dag in een trein die geen kant op kan![]()
vooral als het ook nog een auto is..grr
echt niet relax, heb zelf twee keer in een trein gezeten waar iemand onder kwam, 1 keer achter zo'n trein gereden en 1 keer gehad dat ik naar huis moest..niet lief van egoïstische mensenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:34 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Was pas nog tussen Schiedam en Delft, gelukkig was alles weer netjes opgeruimd toen ik terug naar huis moest maar ik ken genoeg mensen die helemaal via Gouda moesten
eerste keer ben ik naar school gegaan, omdat de vervangende bussen alleen naar eindhoven redenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nog kutter.
Als die trein weer gaat rijden dan kun je beter naar huis gaan.
Nee inderdaad, ze kunnen zich beter verhangen of flink wat pillen nemen; wordt tenminste niet zo'n rotzooi en je valt er niemand mee lastigquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:35 schreef snopprinses het volgende:
[..]
echt niet relax, heb zelf twee keer in een trein gezeten waar iemand onder kwam, 1 keer achter zo'n trein gereden en 1 keer gehad dat ik naar huis moest..niet lief van egoïstische mensen![]()
yea want een rotzooi wordt het echt :/quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:37 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee inderdaad, ze kunnen zich beter verhangen of flink wat pillen nemen; wordt tenminste niet zo'n rotzooi en je valt er niemand mee lastig![]()
Precies, nogal egoistisch inderdaadquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:37 schreef snopprinses het volgende:
[..]
yea want een rotzooi wordt het echt :/
en al die mensen wat afspraken missen enzo
Ben blij dat ik het nog nooit mee heb gemaakt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:37 schreef snopprinses het volgende:
[..]
yea want een rotzooi wordt het echt :/
en al die mensen wat afspraken missen enzo
Ook nog eens 2 maal meegemaaktquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:36 schreef snopprinses het volgende:
[..]
eerste keer ben ik naar school gegaan, omdat de vervangende bussen alleen naar eindhoven reden
tweede keer ben ik naar huis gegaan..toen heb ik 3uur in de stomme trein stil moeten zitten..toen had ik het echt gehad![]()
Hahaquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:33 schreef snopprinses het volgende:
come on >_<
je vergeet er nog een verkapte aanbieding voor zichzelf bij te doenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:40 schreef Jaguarized het volgende:
[brainstermode]
Hey snopprinses, waar kan ik jou midden in de nacht voor wakker maken op Ben & Jerry en Starbucks na?
[/brainstermode]
tja, 2jaar met trein rijden elke dag loop je die kans welquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ook nog eens 2 maal meegemaakt
Gelukkig heb ik zoiets nog niet meegemaakt.
sex.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:40 schreef Jaguarized het volgende:
[brainstermode]
Hey snopprinses, waar kan ik jou midden in de nacht voor wakker maken op Ben & Jerry en Starbucks na?
[/brainstermode]
Dat klopt ook wel ja.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:42 schreef snopprinses het volgende:
[..]
tja, 2jaar met trein rijden elke dag loop je die kans wel
[..]
He verdomme ja nog echt ook.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:41 schreef Gizmore het volgende:
[..]
je vergeet er nog een verkapte aanbieding voor zichzelf bij te doenen natuurlijk het onvermijdelijke 'he beeb'
ik wil je wel wakker komen makenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:42 schreef snopprinses het volgende:
[..]
tja, 2jaar met trein rijden elke dag loop je die kans wel
[..]
sex.
Nee, in Palau.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:42 schreef Palau het volgende:
Lalala, ik heb veel gemist.. maar een vd volgende pubmeets is dus in Australie?
Goed ideequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:42 schreef Palau het volgende:
Lalala, ik heb veel gemist.. maar een vd volgende pubmeets is dus in Australie?
boeie, ff beetje belasting frauderen enzo, of ff drugs dealen..quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:43 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Goed idee![]()
Alleen geld is denk ik een klein probleempje![]()
Gaan gewoon met zn allen naar Londen ofzoquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:43 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Goed idee![]()
Alleen geld is denk ik een klein probleempje![]()
ok zit wat inquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:44 schreef snopprinses het volgende:
[..]
moet je dan wel ff met mn vriendje regelen
joah, of in duitsland tijdens het oktoberfestquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:44 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Gaan gewoon met zn allen naar Londen ofzoDat is nog wel te betalen
Laten we eerst volgende week Utrecht maar eens doen en dan zien wel verderquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:44 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Gaan gewoon met zn allen naar Londen ofzoDat is nog wel te betalen
Heeft ie al pogingen ondernomen bij je zusje op msn?quote:
Na hoeveel bier denk je dat ie k.o. op de grond ligtquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:44 schreef snopprinses het volgende:
[..]
moet je dan wel ff met mn vriendje regelen
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:45 schreef Boeman het volgende:
[..]
joah, of in duitsland tijdens het oktoberfest![]()
![]()
weet ik veel, vraag het rquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heeft ie al pogingen ondernomen bij je zusje op msn?![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:46 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Na hoeveel bier denk je dat ie k.o. op de grond ligt
Ik vind t bestquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Laten we eerst volgende week Utrecht maar eens doen en dan zien wel verder![]()
liefst nog tijdens de meetquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:47 schreef Boeman het volgende:
[..]
ja, dan open ik een ik ben jarigtopic
Ze is niet online.quote:
In zwolle ik weet wel een toffe tentquote:
ja, kan ik hem helemal alleen volspammen als jullie allemaal aan het meeten zijnquote:
als je een biermeet wil moet je naar tsjechiequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:49 schreef Palau het volgende:
Aha... dan maar geen meet in Australie of OP Palau
Nee, maar ik zit wel in Enschede op school.quote:
makkelijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Deel 313 gaan we deze avond halen
Niet te vroeg juichen: we moeten nog een topicquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:49 schreef the_legend_killer het volgende:
komt er ook nog een leuke film vanavond??quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Op Palau is ook goed.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:49 schreef Palau het volgende:
Aha... dan maar geen meet in Australie of OP Palau
Met dit tempo zijn we er zo doorheenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:50 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen: we moeten nog een topic
Salou is dus een bestemming waar ik nooit vrijwillig heen zal gaan he?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:51 schreef C2C het volgende:
salau is veel leuker
Daar wil ik ook niet heen, liever íets meer stijl als het even kanquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Salou is dus een bestemming waar ik nooit vrijwillig heen zal gaan he?![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
De PUB slowchat is leuker
mmm ja ik ga liever naar iets met meer stijl ja, waarom niet een paar maanden naar america highschool ofzoquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:54 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Daar wil ik ook niet heen, liever íets meer stijl als het even kan
Snopprinses
Hamburg.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:57 schreef Boeman het volgende:
roepen jullie maar wanneer er een biermeet komt, ik ben er. (Limburg, Hamburg, whatever, ik vind alles goed!!![]()
![]()
!!!1
Je mag wel langskomen hier. Ik heb nog wel een kratje staanquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:57 schreef Boeman het volgende:
roepen jullie maar wanneer er een biermeet komt, ik ben er. (Limburg, Hamburg, whatever, ik vind alles goed!!![]()
![]()
!!!1
Digitaal ?quote:
Dat kan natuurlijk ook nogquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:57 schreef C2C het volgende:
[..]
mmm ja ik ga liever naar iets met meer stijl ja, waarom niet een paar maanden naar america highschool ofzo
ik hou van combi'squote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
De PUB slowchat is leuker
Duitsland nu kermis grote in Bocholt !quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Limburg nu kermis grote in Sittard !
con air hetb ik ook al 1000 keer gezienquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ook
SLowchat nu en kijk Con Air
Ik kijk nu min of meer ook naar TopGear, maar ik heb m al gezienquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ook
SLowchat nu en kijk Con Air
kermis grote?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Limburg nu kermis grote in Sittard !
Ik nog nooitquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:00 schreef C2C het volgende:
[..]
con air hetb ik ook al 1000 keer gezien
had ik al gezegdquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hamburg.Had dan Oktoberfest gezegd.
Veel succes inderdaad, maar je kan nu toch ook weer aanpappen met die van foto 2quote:
ooohh een grote kermisquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja eerst altijd kleine maar nu hele grote
1 van grootste kermissen van NL !
die heb ik dus nog nie gezienquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:07 schreef Jaguarized het volgende:
Sixth Sense vond ik maar een boutfilm.
Nee dat is zondag ochtend pasquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:03 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Veel succes inderdaad, maar je kan nu toch ook weer aanpappen met die van foto 2
Ik wist al voor ik m gezien had wat nu uiteindelijk de clou was; denk dat ik m vooral daardoor niet leuk vond.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:07 schreef Jaguarized het volgende:
Sixth Sense vond ik maar een boutfilm.
neequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:10 schreef Boeman het volgende:
komt er niet wat zinnigs nog vanavond?
Voetbal? Op sbs?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:10 schreef Boeman het volgende:
komt er niet wat zinnigs nog vanavond?
112quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:11 schreef C2C het volgende:
zullen we een loting gaan houden van hoeveel postings ik vandaag heb?
gistere waren het er iets van 100
dat zeg ik tochquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Con Air is wel slaapverwekkend
Deels welquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:09 schreef Gizmore het volgende:
[..]
AhaNou ja, toch deels goed onthouden niet dan
Das vroeg op de vrijdagavondquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:13 schreef Renesite het volgende:
* Renesite gaat bedje in denkt hij zo
Je komt er wel doorheenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Deels welAlleen jammer dat ik 2 nachten moet draaien daarvoor
Kan niet anders.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Das vroeg op de vrijdagavond![]()
Nu al Rene?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:13 schreef Renesite het volgende:
* Renesite gaat bedje in denkt hij zo
Das balen, maar denk wel dat je morgenochtend bedoeltquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kan niet anders.
kei vroeg werken vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |