Whehe ik heb alle South Park afleveringen op 5 dvd's. Dat scheelt toch een hoop als je bedenkt dat er normaal maar een stuk of 6 op 1 dvd passen, in plaats van rond de 30 nuquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:40 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Divx dvd speler is zo handig![]()
1 dvd voor een seizoen van een tv serie![]()
Ik heb laatst van iemand 200 cd's met divx films geleend![]()
TLK: piss off mmmmkay..quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:43 schreef the_legend_killer het volgende:
nog zo'n 600 post en dan deel 313
Scheelt vooral op je bankrekening.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:43 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Whehe ik heb alle South Park afleveringen op 5 dvd's. Dat scheelt toch een hoop als je bedenkt dat er normaal maar een stuk of 6 op 1 dvd passen, in plaats van rond de 30 nu
Dat doe ik voor 40 en 25quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Scheelt vooral op je bankrekening.
Sommige tv series kosten wel 80 euro per seizoen![]()
Nu een dvd voor 60 cent en een doosje voor 40 cent![]()
gezelligquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:43 schreef the_legend_killer het volgende:
herfstvakantie
Ik bener echt aan toe.
En volgende week naar Maastricht![]()
me neither..we zijn zieligquote:
Dat was ik zelf, maar we moeten er nog een hiernaquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:46 schreef C2C het volgende:
wie zij dat hij niet vol kwam
ik was ff weg ff gamen
Waar haal je zo goedkoop dvd doosjes?quote:
Het begint een beetje irri te worden ja. En dan zal je zien dat het straks tegenvalt.quote:
opus.nlquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Waar haal je zo goedkoop dvd doosjes?
Ik heb er veel nodig![]()
er in verwerkt. tijd terug waren ze in de aanbiedingquote:
quote:
Ik weet het wel zekerquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het begint een beetje irri te worden ja. En dan zal je zien dat het straks tegenvalt.![]()
Even checkenquote:
Dat is ook niet de bedoeling als je vakantie hebt, vakantie is om te slapenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:48 schreef Imberr het volgende:
Ik heb vakantie ja
maar ik gá niet op vakantie![]()
dat heb ik gelukkig niet, al mn schoolopdrachten mag ik op stage maken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:48 schreef Gizmore het volgende:
[..]
En ik lig nog achter ook met al mn huiswerk dus ik kan extra aan de bak terwijl we hier nog weer logees krijgen ook.
We slaan ons er wel doorheen![]()
Doosjes voor 10 DVD'squote:
Stad ...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:47 schreef snopprinses het volgende:
[..]
gezelligwat ga je er doen?
[..]
Komen Talina en Brainster?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:48 schreef Gizmore het volgende:
[..]
En ik lig nog achter ook met al mn huiswerk dus ik kan extra aan de bak terwijl we hier nog weer logees krijgen ook.
We slaan ons er wel doorheen![]()
Mijn broertje had hem geinstalleerd. Deed ie het niet vanwege een of andere functie die niet op de videokaart zat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:50 schreef Gizmore het volgende:
Iemand hier trouwens al Black & white 2 gespeeld? Hij komt als het goed is over 15:14 binnen. Tenminste, dat zegt BitTorrent op het moment
Ja maar ik wil eigenlijk wel op vakantie. Nou ja, weet in ieder geval dat ik volgend jaar al 2 keer ga dus ik overleef het allemaal wel. Vakantie is voor mietjesquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:50 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dat heb ik gelukkig niet, al mn schoolopdrachten mag ik op stage maken.
Dat is wel fijn. Heb nou alleen net een best grote opdracht binnen gekregen die ik moet maken en dat hoort niet bij school of stage..dus dat wordt toch nog hard werken
Maar wij zijn goed, dus wij kunnen zonder vakantie leven!
Als het goed is....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:53 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Als het goed is blijft Brainster gewoon thuis
Ik vond Black & White 1 niks aan, dus 2 zal ik ook wel niet gaan spelenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:50 schreef Gizmore het volgende:
Iemand hier trouwens al Black & white 2 gespeeld? Hij komt als het goed is over 15:14 binnen. Tenminste, dat zegt BitTorrent op het moment
Weet je ook toevallig welke videokaart het was want ik heb ook niet echt een modernequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mijn broertje had hem geinstalleerd. Deed ie het niet vanwege een of andere functie die niet op de videokaart zat.![]()
Onboard 64 of 128mbquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:53 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Weet je ook toevallig welke videokaart het was want ik heb ook niet echt een moderne
Die schijnt stukken beter te zijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:53 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik vond Black & White 1 niks aan, dus 2 zal ik ook wel niet gaan spelen![]()
ik ben volgend jaar klaar met schoolquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:52 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ja maar ik wil eigenlijk wel op vakantie. Nou ja, weet in ieder geval dat ik volgend jaar al 2 keer ga dus ik overleef het allemaal wel. Vakantie is voor mietjes![]()
Zou gezellig worden.quote:
Daar ga ik nog wel overheen met mn Geforce MX440quote:
32mb?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:55 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Daar ga ik nog wel overheen met mn Geforce MX440Ik wil echt een nieuwe pc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |