Zucht niet alleen doe je het topic al fout (Je moet hem altijd beginnen met 'Hoever ga jij...', en dan opvolgen met het onderwerp), maar ook heb je geen scenario erin neergezet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:58 schreef Gizmore het volgende:
om te zorgen dat Life eindelijk eens stopt met die topics? Ik zou vrij ver gaan want het begint me behoorlijk te irriteren![]()
Die hele zin paste niet in de TT dus niet zo huilen jijquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:02 schreef Life het volgende:
[..]
Zucht niet alleen doe je het topic al fout (Je moet hem altijd beginnen met 'Hoever ga jij...'), maar ook heb je geen scenario erin neergezet.
Wat een waardeloze thread dit, je bent mijn topic-reeks niet waard.
Scheer je weg vlerk.
Jaloers?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:03 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Is dat je liefdesbaby met dat vervelende stuk user?![]()
Kssst... je zou eens moeten wetenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:04 schreef Myers het volgende:
Hmm, ik vind het leerzame topics met vraagstukken die er echt toedoen, maar blijkbaar is het niveau toch te hoog voor de meeste mensen hier, Gizmore is daar een goed voorbeeld van.
Dat je Jett genueckt hebt misschien wel, maar dat kind had ik teruggestoptquote:
Of is dat Life himself een paar jaar geleden?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:03 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Is dat je liefdesbaby met dat vervelende stuk user?![]()
Je bent nog dommer dan dat je ons doet geloven?quote:
Óf is het een recente foto van ons aller Lifequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:07 schreef Vloris het volgende:
[..]
Of is dat Life himself een paar jaar geleden?![]()
Neen. Eerder het tegenovergestelde, maar goedquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:07 schreef Myers het volgende:
[..]
Je bent nog dommer dan dat je ons doet geloven?
Dus niet van jou?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:08 schreef Jett het volgende:
nee het is een stoere baby van 1 of andere vrouw hier op FOK! ja beste mens
oja allemaal hier naar toe;
[SC] De slowtjet van Jett. deel #49237823.
Hoe kan dat nou? Je trekt in je 1tje het gemiddelde IQ in dit topic naar beneden met 40 punten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:09 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Neen. Eerder het tegenovergestelde, maar goed
Ik zie het gemiddelde IQ in dit topic toch echt geen 180 zijn, zelfs als ik er niet bij benquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:21 schreef Myers het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Je trekt in je 1tje het gemiddelde IQ in dit topic naar beneden met 40 punten.
Je vind jezelf een IQ van 140 hebben? Wat een hoogmoedswaanzin heeft de jeugd van tegenwoordig tochquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:31 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik zie het gemiddelde IQ in dit topic toch echt geen 180 zijn, zelfs als ik er niet bij ben![]()
Vind? Dat is getest mijn vrind en niet door de nationale IQ-test maar door mensen die wel weten wat ze doenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:42 schreef Myers het volgende:
[..]
Je vind jezelf een IQ van 140 hebben? Wat een hoogmoedswaanzin heeft de jeugd van tegenwoordig toch
Ik zou nog maar eens een second opinion aanvragen danquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:45 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Vind? Dat is getest mijn vrind en niet door de nationale IQ-test maar door mensen die wel weten wat ze doen
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:51 schreef Myers het volgende:
[..]
Ik zou nog maar eens een second opinion aanvragen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |