En particulier?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:23 schreef speknek het volgende:
Weer niet. Bijna vijf jaar ingeschreven en het hoogste wat we staan is 49ste. Wat een anusstad is het eigenlijk ook.
Op woningnet kun je de resultaten van alle aangeboden woningen door de jaren heen bekijken en dus ook hoe lang de inschrijftijd was van degene die de woning heeft toegewezen gekregen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:12 schreef LotjeSpieg het volgende:
Samen met mijn vriend ben ik op zoek naar een woning via Woningnet. Wij staan sinds december 2002 ingeschreven. 3 jaar is natuurlijk niet zo lang. Op welke wijken moet je dan reageren om kans te maken? Natuurlijk het liefst ook geen hele slechte buurt, al vrees ik dat we geen keus hebben.
wat een onzin, op de fiets ben je binnen een kwartier in het hartje van de binnenstad.quote:Op woensdag 1 februari 2006 05:41 schreef Gompy58 het volgende:
Lunetten is zo'n beetje in de ***** middle of nowhere wat utrecht betreft. Je wootn in utrecht maar zit overal mijlenver vandaan.
just my 2 cents....
Is dat niet vreselijk duur?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:56 schreef Nolius het volgende:
En particulier?
Binnen een kwartier? Ik woon bij het Julianapark en vanaf daar is het zo'n 10 minuten fietsen naar de binnenstad en dat is een stuk dichterbij.quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:41 schreef FloggingMolly het volgende:
[..]
wat een onzin, op de fiets ben je binnen een kwartier in het hartje van de binnenstad.
Dan mag je wel héél stevig doorpeddelen, volgens mij.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:33 schreef QyRoZ het volgende:
Tien minuten fietsen naar de Oude Gracht vanaf hier.
Hoppa. Waar blijft die meeting?quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:37 schreef QyRoZ het volgende:
Tijd voor een Transwijk-meeting binnenkort. Zodra ik er woon.
Ikke 2quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:54 schreef VoreG het volgende:
Ik kom op 4 minuten fietsen te zitten van het Neude. Na mijn verhuizing eind maart op 3 minuten fietsen.
Er is toch bierquote:Op zondag 12 februari 2006 19:27 schreef QyRoZ het volgende:
Jij woont niet in Transwijk, Nool.
Wat wil je doen?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:04 schreef RoaRRR het volgende:
Nog uitgaanstips voor een nieuwe Utrecht-bewoner ?
Louis Hartlooper Complex - 't Hoogt - Lucequote:Op zondag 12 februari 2006 21:04 schreef RoaRRR het volgende:
Nog uitgaanstips voor een nieuwe Utrecht-bewoner ?
Ik wel!quote:Op zondag 12 februari 2006 19:27 schreef QyRoZ het volgende:
Jij woont niet in Transwijk, Nool.
Ik zal aan je denken, als ik wat hoor. Nu even niets.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:36 schreef WaVe het volgende:
Hmm.. Zal weer 's inloggen op hyves dan. bedrag hangt uiteraard af van hoe de kamer is, maar het liefst heb ik dus een grote kamer (20-30m2) in een huis met wat andere werkende mensen (of stage lopende/afstuderende studenten), voor een huurprijs (allin) van maximaal 400-500 euro (en liever minder natuurlijk). Beetje bereikbaarheid en parkeergelegenheid (krijg een lease-auto) is ook erg fijn.
Volgende de taxi-chauffeuse-hoer van afgelopen zaterdag is dit geen Transwijk maar Kanaleneiland en ben ik gek dat ik hier woon. Dat mens was sowieso zelf gek. 'Je zegt geen hey tegen me!'quote:Op maandag 20 februari 2006 17:56 schreef DennisMoore het volgende:
De flatjes in Transwijk gaan als zoete broodjes....
Waar in Transwijk woon je?quote:Op maandag 20 februari 2006 14:22 schreef upbeat het volgende:
Parkeergelegenheid!?! Yikes.. dat is tot zover het enige wat een beetje minder is bij mij (woon in Transwijk sinds 2 weken).. 2 appartement blokken. En dan is er niet zoveel plaats..
Bestaat cafe Belgie aan de Oudegracht nog? Bier in overvloed daar!quote:
O ja, met een Kquote:Op maandag 20 februari 2006 22:06 schreef Q. het volgende:
Zaterdag stond het er nog. En het is Kafe België.
linkje?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:14 schreef Againzender het volgende:
Maar misschien is dat iets voor het topic: Waar in Utrecht bieren
creeer er eentje zou ik zeggen, ik ben al een tijdje geemigreerd uit Utreg.quote:
Ik kom er ook wel eensquote:Op maandag 20 februari 2006 23:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Als je in Kafe Belgie komt tussen al die stinkende autonomen wel ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |