abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35015313
quote:
Op zondag 12 februari 2006 21:04 schreef RoaRRR het volgende:
Nog uitgaanstips voor een nieuwe Utrecht-bewoner ?
Louis Hartlooper Complex - 't Hoogt - Luce
pi_35047885
quote:
Op zondag 12 februari 2006 21:16 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Wat wil je doen?
Bier drinken
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
pi_35067114
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
. De EKKO.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_35102915
quote:
Op zondag 12 februari 2006 19:28 schreef SCH het volgende:

[..]

Ikke 2
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ik zit nu op de Staalstraat 2 minuten en 1 seconde
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  woensdag 15 februari 2006 @ 13:26:58 #230
21865 WaVe
WaVe detected
pi_35109363
Binnenkort verhuis ik naar Utrecht, ik heb mijn eerste serieuze baan daar gevonden
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.

De eerste 2 maanden kan ik de kamer van een vriendin onderhuren, maar daarna moet ik dus iets voor mezelf hebben. Ik zoek dan of een (grote) kamer, of een appartementje.

Voor kamers lijken mij de sjhu en kamernet de beste manier, mis ik nog goede sites dan? Of weet iemand per april/mei een mooi plekje wat dan vrijkomt? Post of mail dan vooral!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.

Particulier een appartementje huren is ook met een salaris nog veels te duur, ik ben nu naar iets om te kopen aan het kijken. Funda en Dimo heb ik al gevonden, ik denk dat ik de meeste te koop staande woningen dan wel te zien krijg? Ook hier, als iemand nog iets weet, laat het mij weten
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
pi_35109465
Kijk ook eens via Hyves/ Utrecht. Wat wil je verder ongeveer hebben en tegen welk bedrag? Ik hoor de laatste maanden erg veel.
  woensdag 15 februari 2006 @ 13:36:58 #232
21865 WaVe
WaVe detected
pi_35109754
Hmm.. Zal weer 's inloggen op hyves dan. bedrag hangt uiteraard af van hoe de kamer is, maar het liefst heb ik dus een grote kamer (20-30m2) in een huis met wat andere werkende mensen (of stage lopende/afstuderende studenten), voor een huurprijs (allin) van maximaal 400-500 euro (en liever minder natuurlijk
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
). Beetje bereikbaarheid en parkeergelegenheid (krijg een lease-auto) is ook erg fijn.
pi_35287565
Parkeergelegenheid!?! Yikes.. dat is tot zover het enige wat een beetje minder is bij mij (woon in Transwijk sinds 2 weken).. 2 appartement blokken. En dan is er niet zoveel plaats..

Ik hoor trouwens dat Kanaleneiland ook heel erg verbeterd is. En het gaat giga-op-de-schop. Het winkelcentrum gaat flink uitbreiden. Wat daar nu aan parkeerplaatsen is gaat onder de grond en de huizen daar tegen over tegen de vlakte.. gaat behoorlijk veel tegen de vlakte daar. Mischien goede investering. Duurt wel even voordat het klaar is.. en houd er rekening mee mocht je een 'koopje' tegen komen.
We should hire nobody, as nobody has time.
  maandag 20 februari 2006 @ 14:38:09 #234
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_35288075
quote:
Op zondag 12 februari 2006 19:27 schreef QyRoZ het volgende:
Jij woont niet in Transwijk, Nool.
Ik wel!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_35295208
De flatjes in Transwijk gaan als zoete broodjes...
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
pi_35295330
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 13:36 schreef WaVe het volgende:
Hmm.. Zal weer 's inloggen op hyves dan. bedrag hangt uiteraard af van hoe de kamer is, maar het liefst heb ik dus een grote kamer (20-30m2) in een huis met wat andere werkende mensen (of stage lopende/afstuderende studenten), voor een huurprijs (allin) van maximaal 400-500 euro (en liever minder natuurlijk
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
). Beetje bereikbaarheid en parkeergelegenheid (krijg een lease-auto) is ook erg fijn.
Ik zal aan je denken, als ik wat hoor. Nu even niets.
  maandag 20 februari 2006 @ 20:00:45 #237
141482 Q.
JurassiQ
pi_35300048
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:56 schreef DennisMoore het volgende:
De flatjes in Transwijk gaan als zoete broodjes...
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
Volgende de taxi-chauffeuse-hoer van afgelopen zaterdag is dit geen Transwijk maar Kanaleneiland en ben ik gek dat ik hier woon. Dat mens was sowieso zelf gek. 'Je zegt geen hey tegen me!'

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Maar serieus, heb me hier nog nooit onveilig gevoeld.
For great justice!
  maandag 20 februari 2006 @ 20:01:48 #238
141482 Q.
JurassiQ
pi_35300097
quote:
Op maandag 20 februari 2006 14:22 schreef upbeat het volgende:
Parkeergelegenheid!?! Yikes.. dat is tot zover het enige wat een beetje minder is bij mij (woon in Transwijk sinds 2 weken).. 2 appartement blokken. En dan is er niet zoveel plaats..
Waar in Transwijk woon je?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Oh, en Kanaleneiland is best okay, behalve de Rijnbaan natuurlijk. Daar wil je niet in de buurt komen, alhoewel het zelfs daar een paar jaar geleden een stuk erger was.
For great justice!
  maandag 20 februari 2006 @ 22:04:18 #239
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_35306447
quote:
Op maandag 13 februari 2006 19:18 schreef RoaRRR het volgende:

[..]

Bier drinken
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Bestaat cafe Belgie aan de Oudegracht nog? Bier in overvloed daar!
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  maandag 20 februari 2006 @ 22:06:43 #240
141482 Q.
JurassiQ
pi_35306578
Zaterdag stond het er nog. En het is Kafe België.
For great justice!
  maandag 20 februari 2006 @ 22:14:44 #241
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_35306922
quote:
Op maandag 20 februari 2006 22:06 schreef Q. het volgende:
Zaterdag stond het er nog. En het is Kafe België.
O ja, met een K
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Hoe kon ik dat vergeten
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Lekker bierassortiment daar
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Maar misschien is dat iets voor het topic: Waar in Utrecht bieren
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_35309980
O'Connels en Kafe België
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_35310061
quote:
Op maandag 20 februari 2006 22:14 schreef Againzender het volgende:

Maar misschien is dat iets voor het topic: Waar in Utrecht bieren
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
linkje?
  maandag 20 februari 2006 @ 23:22:45 #244
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_35310422
quote:
Op maandag 20 februari 2006 23:15 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

linkje?
creeer er eentje zou ik zeggen, ik ben al een tijdje geemigreerd uit Utreg.
pi_35311446
quote:
Op maandag 20 februari 2006 23:13 schreef VoreG het volgende:
Kafe België
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
LinkSCHe rakker
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_35311506
quote:
Op maandag 20 februari 2006 23:42 schreef SCH het volgende:

[..]

LinkSCHe rakker
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ik?!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_35311546
quote:
Op maandag 20 februari 2006 23:43 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ik?!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Als je in Kafe Belgie komt tussen al die stinkende autonomen wel ja.
pi_35311695
quote:
Op maandag 20 februari 2006 23:43 schreef SCH het volgende:

[..]

Als je in Kafe Belgie komt tussen al die stinkende autonomen wel ja.
Ik kom er ook wel eens
pi_35311879
quote:
Op maandag 20 februari 2006 23:46 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik kom er ook wel eens
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_35312083
quote:
Op maandag 20 februari 2006 23:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Vanaf nu enkel nog incognito
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop