abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33646249
@miller.
Je heb ongeveer het zelfde budget als ik en dat zou prima moeten lukken hoor! Ik heb nu dus de burgemeester van tuyllkade 112bis te pakken. (staat nog op funda)
Leidsche rijn moet ook gene enkel probleem zijn. KAn je wel leuk mee verdienen als je dat wilt. Ove r5 jaar mag je dat verkopen ivm speculatie beding en moet je dara toch wel rond de 20 op kunnen verdienen. O fhet gezellig is... Neen, je hebt er niets. Veel gezinnn en dus andere wereld dan vrijgezellen. Kwa contacten leggen zul je er niet veel mee opschieten.
Met stappen in de stap en dan naar huis is lastig als je gedronken hebt en niet wilt rijden. Te ver om ff te fietsen enzo.

Het hangt er gewoon vanaf wat je zoekt. Er is voor je budget genoeg te vinden. Wil je nieuwbouw, modern, jaren 70-80 , tuin, flat etc.....
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime...
pi_33667994
Thanks voor de reacties.

Ik vind Utrecht een geweldige stad, vooral het centrum en de wijken aan de oostkant van het centrum.

Dicht bij het centrum heeft zo zijn voordelen, echter als je de helft van de tijd niet thuis bent en toch op zoek bent naar comfort is het ook weer niet zo'n probleem om wat verder van het centrum af te zitten. Als ik dan toch verder buiten het centrum zou gaan zitten zal bij de voorkeur nog wel uitgaan naar Leidsche Rijn ipv Zeist, De Bilt, Nieuwegein of Kanaleneiland.

Maar voorlopig eerst nog maar in Utrecht zelf blijven zoeken. Ik ga van het weekend nog wel de omgeving van de Burgm. van Tuylkade kijken. Ziet er op de foto's wel leuk uit. Gefeliciteerd met je woning Gompy

Is er trouwens iemand die een aankoopmakelaar heeft ingeschakeld? Zo ja, wie en wat zijn je ervaringen met die aankoopmakelaar?
Redneck!
pi_33668294
http://www.aankooptaxateur.nl/

Aardige kerel. Heeft aan mij practisch niets verdiend, omdat er op mijn ex-huurflatje maar een erg lage marge zat. Voor die paar honderd euro heeft ie ook nog 't taxatierapport moeten leveren.

.
pi_33774444
Lodewijk Napoleonplantsoen is rechttegenover IBB. Nare flats in een ontzettend troosteloos wijkje.

Niet doen.
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_33774500
Ik moet vernolle ook maar eens een kamer hebben.
Fatalisme, apathisme et résignation sont les mamelles de nos défaites. Des luttes victorieuses ça existe. Le CIP.
Le lundi de Pentecôte à nouveau férié.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 18:49:36 #181
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_33774547
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 18:46 schreef AudreyHepburn het volgende:
Nare flats in een ontzettend troosteloos wijkje.
Klinkt als Transwijk.
For great justice!
  vrijdag 6 januari 2006 @ 22:04:27 #182
8369 speknek
Another day another slay
pi_33781176
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 18:46 schreef AudreyHepburn het volgende:
Lodewijk Napoleonplantsoen is rechttegenover IBB. Nare flats in een ontzettend troosteloos wijkje.

Niet doen.
Tenks, ik sta nu ingeschreven bij drie appartementen op Buiten Wittevrouwen. Zal mij benieuwen .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_33782760
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 22:04 schreef speknek het volgende:

[..]

Tenks, ik sta nu ingeschreven bij drie appartementen op Buiten Wittevrouwen. Zal mij benieuwen .
Hebben ze je wel gewaarSCHuwd voor SCH?
  maandag 9 januari 2006 @ 17:42:47 #184
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_33872048
Ik hoor iedereen over kanaleneiland of ik let erop en dan zie je het veel. Maar zijn er betere en slechtere stukken van kanaleneiland?
Ik ga namelijk in een kamer in een 'gewoon' rijtjeshuis met 2 verdiepingen wonen op de afrikalaan.
Iemand info? moet ik een pistool kopen?
Noise is all relative to the silence preceding it
pi_33872518
quote:
Op maandag 9 januari 2006 17:42 schreef Undergod het volgende:
Ik hoor iedereen over kanaleneiland of ik let erop en dan zie je het veel. Maar zijn er betere en slechtere stukken van kanaleneiland?
Ik ga namelijk in een kamer in een 'gewoon' rijtjeshuis met 2 verdiepingen wonen op de afrikalaan.
Nee hoor, dat red je toch niet. Succes op Kanaleneiland....
pi_33872598
quote:
Minimaal 2
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 22:04 schreef speknek het volgende:

[..]

Waar in Buiten Wittevrouwen?
  dinsdag 10 januari 2006 @ 11:18:11 #187
8369 speknek
Another day another slay
pi_33896845
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 22:45 schreef SCH het volgende:
Hebben ze je wel gewaarSCHuwd voor SCH?
Ja, vorige keer toen ik me inschreef in Utrecht. Ze zeiden het nog "haha, weet je wel zeker dat je je hier in wil schrijven?". Maar ik dacht dat jij in Tolsteeg woonde?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 11:19:17 #188
8369 speknek
Another day another slay
pi_33896879
quote:
Op maandag 9 januari 2006 18:00 schreef VoreG het volgende:
Waar in Buiten Wittevrouwen?
All over the place, maar ik zie dat er nu alweer gemiddeld 140 reacties per woning zijn, dus het zal wel weer naar iemand met een urgentieverklaring uit 2005 gaan. Dat ze die mensen met urgentieverklaring lekker in Kanaleneiland zetten als ze zo nodig een huis willen .
pi_33898445
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 11:19 schreef speknek het volgende:

[..]

All over the place, maar ik zie dat er nu alweer gemiddeld 140 reacties per woning zijn, dus het zal wel weer naar iemand met een urgentieverklaring uit 2005 gaan. Dat ze die mensen met urgentieverklaring lekker in Kanaleneiland zetten als ze zo nodig een huis willen .
eens, het is vaak erg krom. Vooral als mensen al in Utrecht wonen en ze willen na 5 jaar ingeschreven staan toch eens verder kijken binnen Utrecht, lijkt het mij logischer dat hun huidige huurhuis door wordt gegeven aan de urgentiegevallen.

Dus: ik zou wonen in Kanaleneiland en 5 jaar ingeschreven staan en ik reageer op een huisje in Wittevrouwen, én iemand met urgentie ook. Geef mij dan Wittevrouwen, en mijn Kanaleneilandhuurhuis aan het urgentiegeval. Is eerlijker.

Gelukkig heb ik gekocht, maar ook dat was eigenlijk noodgedwongen omdat ik pas 6 jaar ingeschreven stond en geen zin had om nog jaren in een studentenkamer in de stad te zitten.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 20:23:34 #190
8369 speknek
Another day another slay
pi_33915580
Weer niet. Bijna vijf jaar ingeschreven en het hoogste wat we staan is 49ste . Wat een anusstad is het eigenlijk ook.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 20:24:45 #191
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_33915625
Verhuis naar Nieuwegein ofzo.
For great justice!
  dinsdag 10 januari 2006 @ 20:33:23 #192
8369 speknek
Another day another slay
pi_33916004
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 20:24 schreef QyRoZ het volgende:
Verhuis naar Nieuwegein ofzo.
Doodsverwensing -2.
pi_33916485
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 20:33 schreef speknek het volgende:

[..]

Doodsverwensing -2.
  woensdag 11 januari 2006 @ 15:42:26 #194
8369 speknek
Another day another slay
pi_33940332
Van de drie huizen had dus een iemand een inschrijfdatum van 1980, eentje van 1982 en eentje was een urgentieverklaring..
pi_33944292
quote:
Een vriend van me heeft een tijdje (dik half jaar) in de Afrikalaan gewoond in Kanaleneiland. Nooit vervelende dingen mee gemaakt. We stonden er eens met autopech, aantal mensen in de straat wilden graag helpen, niets mis mee
watch like nobody's dancing
pi_34648476
Samen met mijn vriend ben ik op zoek naar een woning via Woningnet. Wij staan sinds december 2002 ingeschreven. 3 jaar is natuurlijk niet zo lang. Op welke wijken moet je dan reageren om kans te maken? Natuurlijk het liefst ook geen hele slechte buurt, al vrees ik dat we geen keus hebben.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 15:16:46 #197
8369 speknek
Another day another slay
pi_34648574
Je hebt inderdaad geen keus. Ik reageer alleen op de goede buurten, en sta sinds maart 2001 ingeschreven. Maar vooralsnog niets.
pi_34650198
Maar wat zijn een beetje wijken waar ik wel voor in aanmerking zou kunnen komen? Ik weet Hoograven (daar woont mijn zus, stond 3 jaar ingeschreven). Maar welke andere wijken zou ik kunnen proberen?
  dinsdag 31 januari 2006 @ 16:17:05 #199
8369 speknek
Another day another slay
pi_34650431
Hoograven, Lunetten en Ondiep zijn wijken die nog wel kunnen. En je misschien net haalt. Voor de rest Overvecht (noord) en Zuilen (maar die zou ik zelf nooit doen). Misschien Oog in Al, Rivierenwijk en Dichterswijk. Maar dat weet ik niet, want dat vind ik zelf net te ver van de Uithof.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 18:52:45 #200
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_34655203
Vandaag op de FP:
quote:
Utrecht duurste stad voor studentenkamers

Van alle grote studentensteden in Nederland, is Utrecht de duurste op het gebied van studentenkamers. De gemiddelde prijs is hier 19 euro per vierkante meter. Dit blijkt uit onderzoek van Kamerhuren.net. De prijzen zijn inclusief servicekosten zoals gas, water en licht.

De tweede plaats is voor Amsterdam, daar kost een kamer gemiddeld 17 euro per vierkante meter. Maastricht is van alle grote studentensteden met 13 euro het goedkoopst per vierkante meter.

In Nederland kost een gemiddelde kamer 318 euro per maand. Deze prijs is voor een gemiddelde oppervlakte van 21 vierkante meter wat landelijk neer komt op 15 euro per vierkante meter. Studenten ontvangen een basisbeurs van 248 euro per maand.

Extreme kamerprijzen komen ook voor. Zo durfde een verhuurder voor een kamer van 7 vierkante meter in Amsterdam 425 euro per maand te vragen. Daarentegen werd ook een heel huis van 100 vierkante meter, in de buurt van Leeuwarden en op anti-kraakbasis, aangeboden voor 145 euro per maand.
For great justice!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')