Klinkt als Transwijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:46 schreef AudreyHepburn het volgende:
Nare flats in een ontzettend troosteloos wijkje.
Tenks, ik sta nu ingeschreven bij drie appartementen op Buiten Wittevrouwen. Zal mij benieuwenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:46 schreef AudreyHepburn het volgende:
Lodewijk Napoleonplantsoen is rechttegenover IBB. Nare flats in een ontzettend troosteloos wijkje.
Niet doen.
Hebben ze je wel gewaarSCHuwd voor SCH?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:04 schreef speknek het volgende:
[..]
Tenks, ik sta nu ingeschreven bij drie appartementen op Buiten Wittevrouwen. Zal mij benieuwen.
Nee hoor, dat red je toch niet. Succes op Kanaleneiland....quote:Op maandag 9 januari 2006 17:42 schreef Undergod het volgende:
Ik hoor iedereen over kanaleneiland of ik let erop en dan zie je het veel. Maar zijn er betere en slechtere stukken van kanaleneiland?
Ik ga namelijk in een kamer in een 'gewoon' rijtjeshuis met 2 verdiepingen wonen op de afrikalaan.
Iemand info? moet ik een pistool kopen?![]()
Minimaal 2quote:Op maandag 9 januari 2006 17:42 schreef Undergod het volgende:
Ik hoor iedereen over kanaleneiland of ik let erop en dan zie je het veel. Maar zijn er betere en slechtere stukken van kanaleneiland?
Ik ga namelijk in een kamer in een 'gewoon' rijtjeshuis met 2 verdiepingen wonen op de afrikalaan.
Waar in Buiten Wittevrouwen?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:04 schreef speknek het volgende:
[..]
Tenks, ik sta nu ingeschreven bij drie appartementen op Buiten Wittevrouwen. Zal mij benieuwen.
Ja, vorige keer toen ik me inschreef in Utrecht. Ze zeiden het nog "haha, weet je wel zeker dat je je hier in wil schrijven?". Maar ik dacht dat jij in Tolsteeg woonde?quote:
All over the place, maar ik zie dat er nu alweer gemiddeld 140 reacties per woning zijn, dus het zal wel weer naar iemand met een urgentieverklaring uit 2005 gaan. Dat ze die mensen met urgentieverklaring lekker in Kanaleneiland zetten als ze zo nodig een huis willenquote:
eens, het is vaak erg krom. Vooral als mensen al in Utrecht wonen en ze willen na 5 jaar ingeschreven staan toch eens verder kijken binnen Utrecht, lijkt het mij logischer dat hun huidige huurhuis door wordt gegeven aan de urgentiegevallen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:19 schreef speknek het volgende:
[..]
All over the place, maar ik zie dat er nu alweer gemiddeld 140 reacties per woning zijn, dus het zal wel weer naar iemand met een urgentieverklaring uit 2005 gaan. Dat ze die mensen met urgentieverklaring lekker in Kanaleneiland zetten als ze zo nodig een huis willen.
Doodsverwensing -2.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:24 schreef QyRoZ het volgende:
Verhuis naar Nieuwegein ofzo.
Een vriend van me heeft een tijdje (dik half jaar) in de Afrikalaan gewoond in Kanaleneiland. Nooit vervelende dingen mee gemaakt. We stonden er eens met autopech, aantal mensen in de straat wilden graag helpen, niets mis meequote:Op maandag 9 januari 2006 17:42 schreef Undergod het volgende:
quote:Utrecht duurste stad voor studentenkamers
Van alle grote studentensteden in Nederland, is Utrecht de duurste op het gebied van studentenkamers. De gemiddelde prijs is hier 19 euro per vierkante meter. Dit blijkt uit onderzoek van Kamerhuren.net. De prijzen zijn inclusief servicekosten zoals gas, water en licht.
De tweede plaats is voor Amsterdam, daar kost een kamer gemiddeld 17 euro per vierkante meter. Maastricht is van alle grote studentensteden met 13 euro het goedkoopst per vierkante meter.
In Nederland kost een gemiddelde kamer 318 euro per maand. Deze prijs is voor een gemiddelde oppervlakte van 21 vierkante meter wat landelijk neer komt op 15 euro per vierkante meter. Studenten ontvangen een basisbeurs van 248 euro per maand.
Extreme kamerprijzen komen ook voor. Zo durfde een verhuurder voor een kamer van 7 vierkante meter in Amsterdam 425 euro per maand te vragen. Daarentegen werd ook een heel huis van 100 vierkante meter, in de buurt van Leeuwarden en op anti-kraakbasis, aangeboden voor 145 euro per maand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |