Louis Hartlooper Complex - 't Hoogt - Lucequote:Op zondag 12 februari 2006 21:04 schreef RoaRRR het volgende:
Nog uitgaanstips voor een nieuwe Utrecht-bewoner ?
Ik wel!quote:Op zondag 12 februari 2006 19:27 schreef QyRoZ het volgende:
Jij woont niet in Transwijk, Nool.
Ik zal aan je denken, als ik wat hoor. Nu even niets.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:36 schreef WaVe het volgende:
Hmm.. Zal weer 's inloggen op hyves dan. bedrag hangt uiteraard af van hoe de kamer is, maar het liefst heb ik dus een grote kamer (20-30m2) in een huis met wat andere werkende mensen (of stage lopende/afstuderende studenten), voor een huurprijs (allin) van maximaal 400-500 euro (en liever minder natuurlijk). Beetje bereikbaarheid en parkeergelegenheid (krijg een lease-auto) is ook erg fijn.
Volgende de taxi-chauffeuse-hoer van afgelopen zaterdag is dit geen Transwijk maar Kanaleneiland en ben ik gek dat ik hier woon. Dat mens was sowieso zelf gek. 'Je zegt geen hey tegen me!'quote:Op maandag 20 februari 2006 17:56 schreef DennisMoore het volgende:
De flatjes in Transwijk gaan als zoete broodjes....
Waar in Transwijk woon je?quote:Op maandag 20 februari 2006 14:22 schreef upbeat het volgende:
Parkeergelegenheid!?! Yikes.. dat is tot zover het enige wat een beetje minder is bij mij (woon in Transwijk sinds 2 weken).. 2 appartement blokken. En dan is er niet zoveel plaats..
Bestaat cafe Belgie aan de Oudegracht nog? Bier in overvloed daar!quote:
O ja, met een Kquote:Op maandag 20 februari 2006 22:06 schreef Q. het volgende:
Zaterdag stond het er nog. En het is Kafe België.
linkje?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:14 schreef Againzender het volgende:
Maar misschien is dat iets voor het topic: Waar in Utrecht bieren
creeer er eentje zou ik zeggen, ik ben al een tijdje geemigreerd uit Utreg.quote:
Ik kom er ook wel eensquote:Op maandag 20 februari 2006 23:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Als je in Kafe Belgie komt tussen al die stinkende autonomen wel ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |