Dertig euroquote:
http://www.thaiconsulate-amsterdam.org/visa_nl.aspquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:36 schreef ozzietukker het volgende:
Dertig euroEhm ok... volgens mij heb ik ooit eens 30 Euro betaald voor 2x 2 maanden...
![]()
Niet zo liegen ozzietukker !quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:36 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Helaas kan ik toch niet langer dan 30 dagen daar blijven, en sowieso geen 30 dagen in Thailand... dan zou ik me gaan vervelen enzo..![]()
Ik ben naar een toernooi geweest, was supergaaf..quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:47 schreef P8 het volgende:
ik wil nog altijd een keer naar thailand, eigenlijk vooral omdat ik gelezen heb dat muay thai daar ontzettend veel beoefend wordt en dat er ontzettend veel kleine toernooien zijn.
klopt dit?
quote:Op donderdag 17 november 2005 16:35 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Ik heb een haat-liefde verhouding met Bangkok....maar langer dan een paar dagen houd ik het echt niet vol....
Over 18 nachtjes slapen ben ik weer![]()
Waarom ga je niet naar Ko Samet of Ko Chang.....daar heb je de beste kans op mooi weer...quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:44 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zit nu op Koh Tao. Jammer alleen dat het zwaar bewolkt is met zo nu en dan echt een superbui
ik woon er nu drie maanden en het bevalt me prima. misschien was het een beetje een cultuurshock voor je ofzo, maar het went binnen een dag of 5 wel. ik vind het juist comfortable hier. ik zou het nog wat tijd gunnen wat het heeft meer te bieden dan de rest van het land bij elkaar!quote:Op donderdag 17 november 2005 16:55 schreef renzell het volgende:
ha ha, nee, je moet er niet aan denken dat je er zou moeten wonen. Je zou binnen een maand knettergek worden.
bkk 4 dagenquote:Op zaterdag 19 november 2005 11:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
We hebben een beetje een plan voor de vakantie, maar misschien hebben mensen wat meer tips.
18 December vliegen we weg naar Bangkok, daar blijven we dan twee nachten. Dan hebben we nog tot 3 januari om vanuit Phuket naar Bangkok te vliegen en dan op 4 januari weer vanuit Bangkok naar huis te vliegen. Tussendoor weten we eigenlijk nog niet precies wat we willen, maar denken eraan om eerst de nachttrein naar Chiang Mai te nemen en daar een dag of drie te blijven en dan vanuit daar naar de zuid kust richting Phuket en dan van eiland naar eiland te trekken; Ko Samui, Ko Samet, Ko Phi Phi, Ko Chang.
Is dat te doen in zeg maar +- 2,5 week? Zie je dan veel qua cultuur, gebouwen en natuur, maar is er dan ook genoeg om te relaxen?
KFCquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:11 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Samui is het grootste en drukste eiland...heeft natuurlijk ook rustigere plekjes maar de meeste mensen komen toch op Chaweng of Lamai terecht en daar is het best wel druk...als je van MacDonalds en KFC houdt de ideale plek.
Hmm.. Dan wordt het misschien toch wel vliegen, want dat is inderdaad absoluut niet duur. Dank voor de tip!quote:Van Chiang Mai naar het Zuiden is echt een ontieglijk eind en dat wil je niet in 1 keer met de bus of trein...vliegen is een betere optie en spotgoedkoop...alhoewel je in de comfortabele nachttrein van BKK naar Suratthani wel een boel backpackers ontmoet.
Dat is ook wel een goedequote:Hou je er rekening mee dat als je de dag voor Kerst of Oud en Nieuw op een eilandje terecht komt zonder reservering je op het strand mag slapen?
Nee nee. Maar je hoort zoveel verhalen over van alles en nog wat, dat je het wel heel graag zou willen. Chiang Mai zou ik graag willen zien, een beetje natuur qua jungle etc en dan natuurlijk de quality time op de eilanden en strandenquote:Belangrijkste tip: Probeer niet alles te willen zien in 2,5 week...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |