abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32570487
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 16:21 schreef beery het volgende:
@ Pieldeprutkarbonkel: Hoelang ga je deze keer in thailand verblijven?
Wegens verplichtingen in NL dit keer slechts 3 maanden

Als het een beetje meezit ga ik er vanaf juli volgend jaar wonen met m'n Engelse vriendin..
The things you own, end up owning you - Tyler Durden
  zaterdag 26 november 2005 @ 08:57:23 #202
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_32589245
@Karbonkel
Ga je overleven met een handeltje op internet? Word je english teacher, of wordt je de locale drugslord?

Overigens, het huis in Rayong is van mijn ouders welke ze echt niet willen verhuren, mijn thaise neef woont er trouwens in omdat ze anders bang zijn dat er wordt ingebroken. (Ja ze zijn wel bewapend met kapmessen en dergelijke welke ze naast het bed hebben liggen )

Zo onveilig is het niet daar hoor, ik voel me op mijn gemak, maar het schijnt op het platteland aldaar wel eens te gebeuren....
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_32591840
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 08:57 schreef ozzietukker het volgende:
@Karbonkel
Ga je overleven met een handeltje op internet? Word je english teacher, of wordt je de locale drugslord?
Ga inderdaad op Ebay proberen m'n geld te verdienen...doe ik nu ook al een paar jaar vanuit NL en denk het vanuit Thailand ook te kunnen....heb een paar leuke ideeën naast de gebruikelijke handel zoals kleding en schoenen....
pi_32618554
Ik was onlangs in Bangkok en bezocht Pantip Plaza

Terwijl de rest allemaal verslingerd was aan de neppe Louis Fuiton (ofzo) tassen, keek ik op en zag op een tv schermpje video's van Thaise (lekkere) dames die flink aan het dansen waren , geen traditionele dans maar dat uitgaans-dans gebeuren

Het is geen opname van dansende chicks in een bar of disco maar speciaal voor de video zelf

Iemand die de naam weet van zo'n videotje zodat ik weet waar ik naar moet zoeken? dit is namelijk leuk achtergrond-entertainment voor de TFT's hier in huis tijdens een houseparty e.d.

"If God didn't want us to masturbate he would've made our arms shorter"
  zondag 27 november 2005 @ 18:32:03 #205
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_32623992
Oei gaat spannend worden in Thailand op politiek gebied...
quote:
The Thai Rak Thai Party has set up a special team to try and stall Sondhi Limthongkul's plans to bring down the government.

A source from the ruling party said its leaders were worried about Sondhi's next rally scheduled to be held on December 9 at Lumpini Park, for which the government critic has called on the participation of half a million supporters.
"We are afraid that Sondhi may urge his audience to file a petition to His Majesty the King for a new interim Constitution on the following day, December 10, which is Constitution Day," the source said. "Such a move would cause severe disharmony and may lead to our government being overthrown."

The special team will be headed by Deputy Transport Minister Phumtham Wechayachai.

Meanwhile, a media source said that government officials were keeping a close watch on television and radio presenters known for their critical views of the government.
"Some key government officials have secretly ordered that anchors presenting negative news about the government be removed from their programmes," the source said.
Straks loop je daar rond in Bangkok met een 'coup' poging
(overigens volgens mijn inlichtingen zal de koning geen instabiel Thailand willen, dus we moeten maar zien in hoeverre het daadwerkelijk zal gaan escaleren).
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  Moderator zondag 27 november 2005 @ 20:05:33 #206
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32626597
Doden door overstromingen in Zuid-Thailand

BANGKOK - Overstromingen in het zuiden van Thailand hebben ten minste zeven mensen het leven gekost. Vooral het toeristeneiland Koh Samui is hard getroffen, waar honderden hotels en restaurants zijn gesloten, aldus de politie zondag.

Het leven in de regio wordt al dagen ontregeld door hevige slagregens en de daardoor veroorzaakte modderstromen. Vluchten van en naar het ondergelopen Koh Samui zijn inmiddels hervat, maar een onbekend aantal toeristen zit nog vast in hotels. De toeristenindustrie schat de schade in op 1 miljard bath (20 miljoen euro). (telegraaf.nl)
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_32630862

omgewaaide hutjes

touristas willen natuurlijk weg

ravage op Lamai beach

bron: Bangkok Post
  maandag 28 november 2005 @ 01:23:51 #208
6941 APK
Factual, I think.
pi_32635635
Jezus wat een teringzooi, ze hebben wel pech in het Zuiden.

Nu gaat het helemaal druk worden op Koh Samet en Koh Chang.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_32642622
quote:
Op maandag 28 november 2005 01:23 schreef APK het volgende:
Jezus wat een teringzooi, ze hebben wel pech in het Zuiden.

Nu gaat het helemaal druk worden op Koh Samet en Koh Chang.
Laten we hopen van niet....die opgefokte sfeer op Samui en Phangan die hoeven we niet op Ko Chang en Ko Samet...
pi_32679809
Wat is het hier rustig...volgens mij ben ik straks weer de enige Hollander op Samet...niet dat ik dat erg vind hoor
pi_32680519
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 20:36 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Wat is het hier rustig...volgens mij ben ik straks weer de enige Hollander op Samet...niet dat ik dat erg vind hoor
niet lang meer....
  dinsdag 29 november 2005 @ 21:12:59 #212
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_32680782
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 20:36 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Als je naar Rayong komt eind januari / begin februari is er nog een Hollander.. heel misschien heb ik nog tijd voor een dagrip Ko Samet.. maar mijn schema is gewoon niet leuk meer.. (en niet eens alles is zakelijk) Gaat mijn (stief)zus tussendoor ook nog even trouwen in Thailand vandaar dat ik in Mei nog een keer ga, 2 weken en dan alleen rust hoop ik... nou ja das ook niets voor mij hoor.. 2 weken op een eiland.. dan ga ik me alleen maar vervelen...
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_32681156
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 21:03 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

niet lang meer....
Je bent van harte welkom op Samet ( net zoals ozzietukker )....kunnen we mooi financiële goocheltrucs uitwisselen

Vertrek over 6 dagen en zit er wel tot maart ofzo...
pi_32681748
wij vertrekken zaterdag naar Bangkok, ik denk dat we dinsdag of zo wel richting Ko Samet of Ko Chang gaan (to be determined), aangezien het maandag ivm verjaardag van de koning wel loeidruk zal zijn daar
  Moderator woensdag 30 november 2005 @ 12:04:13 #215
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32692931
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 21:25 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:

Vertrek over 6 dagen en zit er wel tot maart ofzo...
Wat doe je daar precies dan?
Tenminste, ik ga er nu even van uit dat je niet tot maart "of zo" vakantie houdt, maar daar werkt?

Weet iemand of Phangan evenééns getroffen is door overstromingen?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_32693363
quote:
Op woensdag 30 november 2005 12:04 schreef Gert het volgende:

[..]

Wat doe je daar precies dan?
Tenminste, ik ga er nu even van uit dat je niet tot maart "of zo" vakantie houdt, maar daar werkt?

De afgelopen jaren deed ik vrij weinig op Samet..vissen, wakeboarden, op het strand liggen en 's avonds naar de bar en achter de Zweedse meisjes aan...tussendoor altijd een paar weken naar Cambodja, Laos of zoals vorig jaar naar Myanmar...zo kon ik het altijd maanden volhouden

Ga dit jaar voor het eerst met vriendin en we willen langer dan een paar maanden per jaar in Thailand zijn en ik ga daarom proberen op Ebay mijn geld te verdienen. Ben vanuit Nederland al een paar jaar beroepsmatig op Ebay bezig en denk dat mij dat vanuit Thailand ook moet lukken...

Mijn vriendin is Engels en haar zus woont reeds enkele jaren in Thailand als teacher...dit gaat m'n vriendin ook proberen.

Jij zit op Ko Chang toch? Werk je daar?

[ Bericht 2% gewijzigd door Pieldeprutkarbonkel op 30-11-2005 12:33:44 ]
  Moderator woensdag 30 november 2005 @ 16:02:42 #217
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32698985
quote:
Op woensdag 30 november 2005 12:26 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:

[..]

De afgelopen jaren deed ik vrij weinig op Samet..vissen, wakeboarden, op het strand liggen en 's avonds naar de bar en achter de Zweedse meisjes aan...tussendoor altijd een paar weken naar Cambodja, Laos of zoals vorig jaar naar Myanmar...zo kon ik het altijd maanden volhouden

Ga dit jaar voor het eerst met vriendin en we willen langer dan een paar maanden per jaar in Thailand zijn en ik ga daarom proberen op Ebay mijn geld te verdienen. Ben vanuit Nederland al een paar jaar beroepsmatig op Ebay bezig en denk dat mij dat vanuit Thailand ook moet lukken...

Mijn vriendin is Engels en haar zus woont reeds enkele jaren in Thailand als teacher...dit gaat m'n vriendin ook proberen.

Jij zit op Ko Chang toch? Werk je daar?
Nee joh, ben 1x op Ko Chang geweest en ga er volgende maand weer heen, onder andere.
Weet nog wel dat de internverbindingen daar dramatisch slecht waren, hopelijk heb jij dat daar wat beter voor elkaar, als je business doet via internet.
  Moderator woensdag 30 november 2005 @ 16:12:11 #218
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32699259
Op zoek naar actuele info over de situatie op Samui, kwam ik dit bericht tegen in de Farang Affairs. Het gaat over iets heel anders, maar te mooi om niet even te plaatsen hier:

FALSE ALARM! NO ELECTRIC SHOCKS TO PENIS AFTER ALL
Police were jump-starting vehicle

The Law Society has suspended legal assistance to a suspected thief who had accused police in Ayutthaya applying electrical shocks to his penis to extract a confession, the Bangkok Post reports.

He sought legal assistance from the Law Society to bring charges of physical assault and attempted murder against 26 police officers.

However, he withdrew the case just before the start of a hearing on November 11.

Asked how it is possible to have a misunderstanding over having electric shocks applied to your penis, Samak Chaowapanant, the society's spokesman, said: “Ekawat told us that police were helping him jump start his car because the battery was flat, and the officers accidentally attached the cables to his penis, which just happened to be sticking out of his pants at the time,” Samak said.

“He originally thought they were torturing him, but later realized they were actually helping me get his car started.”
  woensdag 30 november 2005 @ 20:28:06 #219
6941 APK
Factual, I think.
pi_32707150
quote:
Op woensdag 30 november 2005 12:04 schreef Gert het volgende:

http://www.thaivisa.com/forum/index.php?showtopic=52231
  Moderator donderdag 1 december 2005 @ 11:20:52 #220
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32721661
  donderdag 1 december 2005 @ 18:17:46 #221
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_32732151
quote:
Ekawat told us that police were helping him jump start his car because the battery was flat, and the officers accidentally attached the cables to his penis, which just happened to be sticking out of his pants at the time,”
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  Moderator zaterdag 3 december 2005 @ 13:49:42 #222
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32779280
Is het mogelijk om vanaf het vliegveld Bangkok diréct door te gaan naar Ban Phe, voor de ferry naar Samet?
Hoe veel zou zo'n rit kosten met een taxi, iemand enig idee?
pi_32779647
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 13:49 schreef Gert het volgende:
Is het mogelijk om vanaf het vliegveld Bangkok diréct door te gaan naar Ban Phe, voor de ferry naar Samet?
Goedkoopst is via Ekamai busstation ( 124 Baht ) maar dan moet je dus wel eerst vanaf het vliegveld naar dat busstation ( 30 - 45 min ) en dan met de bus naar Ban Phe ( 3,5 uur)

Direkt vanaf het vliegveld met de taxi naar Ban Phe heb ik zelf nog nooit gedaan...geloof dat ze 2.500 Baht vragen.
pi_32780112
Laatste boot naar Samet gaat trouwens rond 18:00 uur...daarna ben je aangewezen op speedboten...die liggen bij dezelfde pier (tegenover 7-11) maar die kosten 1.000 Baht - 1.500 Baht (ga je wel naar het strand van jouw voorkeur en hoef je de national park fee van 200 Baht per persoon niet te betalen :-)
  zaterdag 3 december 2005 @ 14:43:16 #225
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_32780355
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 13:49 schreef Gert het volgende:
Als je persé van Don Muang naar Ban Phe wilt, reken dan zonder afspraak inderdaad op zo'n 2000 - 2500 THB.... persoonlijk kies ik ook altijd voor de taxi naar Ekkemai en dan Bus naar Rayong (in mijn geval).
10 februari kan dit helaas niet omdat ik echt 's avonds in Rayong moet zijn, (zus trouwt volgende dag), dus mijn vader haalt mij dan af ( wel zo goedkoop), als mijn familie overigens naar de Airport wil, gebruiken ze een soort 'kennis' welke met de minivan 1500 THB rekent.. een schappelijk bedrag, en je kan er met zijn 10'en incluis bagage (op het dak ) in.

@pieldeprutkarbonkel Op sommige stranden staan toch van die parkwachters die je alsnog willen laten betalen? Persoonlijk loop ik standaard gewoon aan de rechterkant bij de slagboom er langs. (bij voorkeur heb ik eerst een flesje water (tegen inflated prices 10 thb ) gekocht bij de 7/11, om vervolgens met een stalen gezich door te lopen..... ik heb serieus slechts 1x betaald
Al zou dit wel slecht werken met een grote rugzak / koffer op je rug....

Trouwens, tot 18:00 uur zijn er reguliere ferries, als je goedkoper wilt kan je ook vragen of je met een vissersboot / bevoorradingsboot meemag... (uiteraard tegen betaling). Hoewel ik eigelijk zal aanraden om alleen overdag op Samet aan te komen als je je accomodatie moet zoeken!
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_32780541
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 14:43 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

.

@pieldeprutkarbonkel Op sommige stranden staan toch van die parkwachters die je alsnog willen laten betalen? Persoonlijk loop ik standaard gewoon aan de rechterkant bij de slagboom er langs. (bij voorkeur heb ik eerst een flesje water (tegen inflated prices 10 thb ) gekocht bij de 7/11, om vervolgens met een stalen gezich door te lopen..... ik heb serieus slechts 1x betaald
Al zou dit wel slecht werken met een grote rugzak / koffer op je rug....
Er lopen idd soms "parkwachters" op het strand die entree innen...vooral op Saikaew maar ook op andere stranden zie je ze wel eens...

Ook met een grote rugzak kom je wel onder de entrance fee uit....niet in de pick ups gaan zitten die bij aankomst klaarstaan en vol zitten met toeristen....maar gewoon ietsje verder het dorp in lopen....lege pick up truck aanhouden en d'r in springen...90% kans dat ie gewoon doorrijdt bij de "parkwachters"....50 Baht fooi...iedereen blij

Ik ben trouwens m'n rugzak aan het pakken omdat ik maandag vertrek...wat zijn jullie aan het doen?

[ Bericht 8% gewijzigd door Pieldeprutkarbonkel op 03-12-2005 15:00:37 ]
  zaterdag 3 december 2005 @ 15:42:24 #227
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_32781727
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 14:50 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:

[..]

Ik ben trouwens m'n rugzak aan het pakken omdat ik maandag vertrek...wat zijn jullie aan het doen?
Mijn kleine reiskoffer aan het pakken voor dinsdag(avond) woensdag en donderdag(ochtend) in Geneve!

Tja is wel vliegen.. alleen is het daar niet zo warm vrees ik
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  Moderator zaterdag 3 december 2005 @ 21:31:54 #228
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32791127
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 14:31 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Laatste boot naar Samet gaat trouwens rond 18:00 uur...daarna ben je aangewezen op speedboten...die liggen bij dezelfde pier (tegenover 7-11) maar die kosten 1.000 Baht - 1.500 Baht (ga je wel naar het strand van jouw voorkeur en hoef je de national park fee van 200 Baht per persoon niet te betalen :-)
We zijn met z'n vieren, dus dat hebben we er dan ook weer uit.
We zijn eruit, het wordt Ko Samet.
Met de taxi vanaf het vliegveld. Is er nog een manier om te zorgen dat je een gestoorde mongool als chauffeur regelt, in plaats van een volkómen gestoorde suïcidale debiel?
pi_32795237
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 21:31 schreef Gert het volgende:

[..]

Is er nog een manier om te zorgen dat je een gestoorde mongool als chauffeur regelt, in plaats van een volkómen gestoorde suïcidale debiel?
Helaas
pi_32817893
We hebben een strijdplan

18de vertrekken we naar Bangkok en dan blijven we tot en met de 21ste daar om een beetje bij te komen en de stad te bekijken. Die 21ste willen we met de trein naar Kanchanaburi en daar de twee opvolgende dagen rondhangen en tripjes ondernemen. De 24ste dan weer terug naar Bangkok om 's middags het vliegtuig naar Chang Rai te nemen. Daar willen we dan ook de 25ste en 26ste rondneuzen en "kerst vieren". De 27ste vliegen we dan naar Bangkok en vanuit daar willen we die dag naar het zuiden (Phuket) gaan.

De overige dagen willen we waarschijnlijk op Phi Phi doorbrengen? Is het daar 7 dagen uit te houden? Waar je gewoon relaxed kan hangen aan het strand, een beetje over het eiland te zwerven, vanuit daar tripjes naar andere eilanden te ondernemen? En zijn er goede toko's om te stappen? Las iets over Carlito's met Zweedse chicks?

De eerste week lijkt nogal heftig en druk .. Maar mijn broer wil heel graag het drie landenpunt zien en ik wil echt heel graag naar Kanchanaburi, naar die brug. Dus dan maar even de eerste week wat heftig, om daarna goed te chillen op een eiland. Tips qua guest houses, resorts etc allemaal van harte welkom Vooral die laatste week van 27dec tot 3jan in het Zuiden
  maandag 5 december 2005 @ 07:25:27 #231
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_32827048
Als het goed is, is karbonkel nu druk op weg naar Schiphol! Ik meen mij ter herinneren dat hij ook met EL AL gaat vliegen.... ben benieuwd naar zijn ervaringen.....

Ik moet nog 51 nachtjes slapen
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  Moderator maandag 5 december 2005 @ 11:39:11 #232
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32830511
quote:
Op maandag 5 december 2005 07:25 schreef ozzietukker het volgende:
Als het goed is, is karbonkel nu druk op weg naar Schiphol! Ik meen mij ter herinneren dat hij ook met EL AL gaat vliegen.... ben benieuwd naar zijn ervaringen.....
Jij ook toch? Was toch ook weer niet zó'n drama?
Ik ga woensdag over een week met El-Al naar BKK.
pi_32832308
quote:
Op zondag 4 december 2005 20:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
We hebben een strijdplan

18de vertrekken we naar Bangkok en dan blijven we tot en met de 21ste daar om een beetje bij te komen en de stad te bekijken. Die 21ste willen we met de trein naar Kanchanaburi en daar de twee opvolgende dagen rondhangen en tripjes ondernemen. De 24ste dan weer terug naar Bangkok om 's middags het vliegtuig naar Chang Rai te nemen. Daar willen we dan ook de 25ste en 26ste rondneuzen en "kerst vieren". De 27ste vliegen we dan naar Bangkok en vanuit daar willen we die dag naar het zuiden (Phuket) gaan.

De overige dagen willen we waarschijnlijk op Phi Phi doorbrengen? Is het daar 7 dagen uit te houden? Waar je gewoon relaxed kan hangen aan het strand, een beetje over het eiland te zwerven, vanuit daar tripjes naar andere eilanden te ondernemen? En zijn er goede toko's om te stappen? Las iets over Carlito's met Zweedse chicks?

De eerste week lijkt nogal heftig en druk .. Maar mijn broer wil heel graag het drie landenpunt zien en ik wil echt heel graag naar Kanchanaburi, naar die brug. Dus dan maar even de eerste week wat heftig, om daarna goed te chillen op een eiland. Tips qua guest houses, resorts etc allemaal van harte welkom Vooral die laatste week van 27dec tot 3jan in het Zuiden
Kijk in Kanchanaburi eens naar Apple's Guesthouse, is heel erg goed, goedkoop en je kan er echt heel goed eten
stupidity has become as common as common sense was before
pi_32833312
quote:
Op woensdag 30 november 2005 12:26 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:

[..]

Zo wil ik ook leven!

Kan iemand mij trouwens vertellen hoe het zit met de prijzen daaro? Kwa overnachting etc? Ik wil best lekker in een hangmat of pauperhutje slapen aan het strand, ik houd echt van het strandleven. En anders, kun je daar niet werken in strandtenten oid? Veel zou het niet betalen, maar leuk is het wel.
pi_32834068
quote:
Op zondag 20 november 2005 20:50 schreef beery het volgende:
Nou vooruit dan maar weer, eigenlijk doelde ik erop dat ik bijna dezelfde foto had gemaakt als alter.ego van Hua Hin (een week of 6 geleden).... Maargoed daar komen ze:

Foto's Ko Phangan, Tropicana Resort, Thong Sala Bay, ver van Haad Rin....November 2004 samen met vriend Sosa. Hier hebben we ons een weekje kunnen voorbereiden op de Full moon party.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Wow, perfect die huisjes. Zo zou ik me hele leven wel kunnen wonen. Waar is dit? En wat betaal je per nacht/maand voor? Ik ben van plan om samen met enkele vrienden, rond de 18 jaar, een paar maanden naar Thailand te gaan, en dan vooral het strandleven natuurlijk. Wat betaal je per nacht voor dit soort huisjes, en hoeveel persoons is dit?

@Pieldeprutkarbonkel die prijzen 160 euro per maand is ook helemaal niks, zijn dit overigens 1 persoons, of meerdere persoons?
  maandag 5 december 2005 @ 17:06:24 #236
93224 beery
Ken jij mij nog?
pi_32839223
@ dady: Die huisjes kosten 8 euro per nacht, en 200 euro per maand. De locatie is Ko Phangan (zuid Thailand, eiland van de Full moon party, aan oostkust), Tropicana Resort, plaatsje Thong Sala Bay. Ik denk niet dat jullie het daar een maand volhouden want er is in dat gebied niet veel te doen. Bijna alle huisjes in Thailand zijn trouwens 2 persoons huisjes......

Als je het forum terugleest staat er nog wel iets vermeld over de prijzen in Thailand. Er was toendertijd iemand die een prijsoverzichtje had opgesteld wat aardig klopte.
ik jou wel.....
  maandag 5 december 2005 @ 17:11:00 #237
93224 beery
Ken jij mij nog?
pi_32839339
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 20:42 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Aangezien de vraag "wat kost dat nou in Thailand" vaker voorkomt lijkt me een lijstje wel handig....

De gemiddelde backpacker maakt de volgende kosten in Thailand..

Bungalow op Thais eiland (eigen toilet / koude douche / geen airco) per nacht...Euro 5,00 - 10,00
Bungalow op Thais eiland (eigen toilet / warme douche / airco ) per nacht....Euro 10,00 - 20,00
Guesthouse (eigen kamer) in grote stad ( BKK, Chiang Mai etc) per nacht...Euro 8,00 - 12,00
Vliegticket BKK naar Chiang Mai - Samui......Euro 50,00
Treinticket BKK naar Chiang Mai of Suratthani (Samui - Phangan)....Euro 15,00
Local bus (met airco) per 100 km....Euro 1,00
Internetcafe per minuut....Euro 0,02 - Euro 0,04
Bangkok Post (internationale krant)...Euro 0,40
Thaise rijstmaaltijd met groenten en kip.... Euro 1,00 - 1,50
Hamburger met friet.......Euro 4,00 - 5,00
Medium pizza......Euro 4,00 - 5,00
Icecoffee....Euro 0,50
Fruitshake....Euro 0,50
Fles gekoeld water 0,5 liter.....Euro 0,20
Blikje Coca Cola....Euro 0,40
Flesje Beer Chang of Singha Beer...Euro 0,80 - 1,20
Flesje Heineken....Euro 1,20 - 1,40
Pakje (20) Marlboro....Euro 1,10
Wasgoed per kilo....Euro 0,80
Brommerhuur per dag....Euro 2,00 - 4,00
Liter benzine....Euro 0,50
Mobiel bellen...Thaise prepaid SIM kaart....Euro 4,00
Mobiel bellen naar Nederland per minuut of per SMS.....Euro 0,20
Luchthavenbelasting bij vertrek (cash in machine betalen)...Euro 10,00
Boete als je langer blijft dan visum (overstay) per dag....Euro 4,00
Tijd van je leven....gratis !

Prijzen voor eten en drinken zijn gebaseerd op backpacker style restaurantjes en bars....supermarkt ( Ding Dong 7/11) is goedkoper..

Andere Thailand gangers...Correct me if i'm wrong
ik heb hem er al bijgezocht voor je
ik jou wel.....
pi_32840114
Ik heb ondertussen zo goed als alle topics al doorgelezen. En zag hem ook, bedankt.

Wat raad jij ons aan, wij 3 jongens houden echt allemaal van het strandleven, lekker relax beetje zwemmen en surfen als het kan of wakeboarden,s norkelen etc. Uitgaan hoort er ook bij, maar een uitgaansfeer zoals Salou etc. is bout. Er moeten natuurlijk wel vrouwen zijn, maar Thaise vrouwen is nou niet echt onze smaak
  maandag 5 december 2005 @ 19:03:16 #239
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_32842316
quote:
Op maandag 5 december 2005 11:39 schreef Gert het volgende:

[..]

Jij ook toch? Was toch ook weer niet zó'n drama?
Ik ga woensdag over een week met El-Al naar BKK.
Ach ja ik heb het een keer meegemaakt dat vliegen met EL AL.. ik zat erg lang in een hokje en mocht met begeleiding het vliegtuig in... maar al met al, zeker op de terugweg toen ik meerdere stoelen voor mezelf had was het goed toeven in het vliegtuig!

Waarom gaat trouwens nu iedereen al naar Thailand.. ik moet nog 51 nachten wachten
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  maandag 5 december 2005 @ 19:09:25 #240
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_32842495
quote:
Op maandag 5 december 2005 17:40 schreef dady het volgende:
...maar Thaise vrouwen is nou niet echt onze smaak
Mhaha! Het zal niet!

Het gaat erom dat jullie hún smaak zijn! maar daar kom je nog wel achter, ofniet beery..
pi_32842712
quote:
Op maandag 5 december 2005 12:51 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Kijk in Kanchanaburi eens naar Apple's Guesthouse, is heel erg goed, goedkoop en je kan er echt heel goed eten
Relaxte tip

Dank u!
  maandag 5 december 2005 @ 19:17:44 #242
93224 beery
Ken jij mij nog?
pi_32842738
quote:
Op maandag 5 december 2005 17:40 schreef dady het volgende:
Ik heb ondertussen zo goed als alle topics al doorgelezen. En zag hem ook, bedankt.

Wat raad jij ons aan, wij 3 jongens houden echt allemaal van het strandleven, lekker relax beetje zwemmen en surfen als het kan of wakeboarden,s norkelen etc. Uitgaan hoort er ook bij, maar een uitgaansfeer zoals Salou etc. is bout. Er moeten natuurlijk wel vrouwen zijn, maar Thaise vrouwen is nou niet echt onze smaak
Als jij echt een paar maanden gaat zou ik lekker een open vliegticket kopen en heel Thailand afgaan op eigen houtje en niet te lang op 1 plek blijven. Als je niet van Thaise vrouwen houdt moet je naar Phi Phi daar stikt het van de Zweedse vrouwen. Trouwens heel Thailand is gevuld met leuke vrouwen die ook aan het backpacken zijn... Maar die smaak van jou beteft Thaise vrouwen veranderd ongetwijfeld als je er een tijdje zit...

Maar als je zon zee strand en de rest wil moet je gewoon lekker naar de eilanden in het zuiden gaan (zowel oost als westkust)
ik jou wel.....
  maandag 5 december 2005 @ 19:18:49 #243
93224 beery
Ken jij mij nog?
pi_32842765
quote:
Op maandag 5 december 2005 19:09 schreef Sosa het volgende:

[..]

Mhaha! Het zal niet!

Het gaat erom dat jullie hún smaak zijn! maar daar kom je nog wel achter, ofniet beery..
ik jou wel.....
pi_32847813
quote:
Op maandag 5 december 2005 19:09 schreef Sosa het volgende:

[..]

Mhaha! Het zal niet!

He blond en blauw ogen hier, ik lig ook goed bij de Nederlandse vrouwtjes hoor
  dinsdag 6 december 2005 @ 00:42:50 #245
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_32852277
quote:
Op maandag 5 december 2005 22:12 schreef dady het volgende:

[..]

He blond en blauw ogen hier, ik lig ook goed bij de Nederlandse vrouwtjes hoor
blond en blauwe ogen? mmmm... ik zou bepaalde plaatsen dan maar mijden. Anders kun je beter met z'n 2-en gaan pissen, anders hebben 'ze' em al te pakken
  dinsdag 6 december 2005 @ 00:44:27 #246
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_32852324
Ik als indo had daar overigens weinig last van... meestal dachten ze dat ik het holmaatje van beery was

Oftewel, terwijl beery met z'n 2 meter, blonde haren en blauwe ogen van de straat werd getrokken kreeg ik alle aandacht van vatsige ouwe duitsers

[ Bericht 21% gewijzigd door Sosa op 06-12-2005 00:51:45 ]
  Moderator dinsdag 6 december 2005 @ 11:30:59 #247
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32858199
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 00:44 schreef Sosa het volgende:
Ik als indo had daar overigens weinig last van... meestal dachten ze dat ik het holmaatje van beery was

Oftewel, terwijl beery met z'n 2 meter, blonde haren en blauwe ogen van de straat werd getrokken kreeg ik alle aandacht van vatsige ouwe duitsers
  dinsdag 6 december 2005 @ 11:34:27 #248
6941 APK
Factual, I think.
pi_32858287
Hmmz, ik kreeg een telefoontje van Eva Air dat ik op Schiphol een release form moet tekenen omdat ik twee dagen langer dan toegestaan in Thailand verblijf.
pi_32872179
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 11:34 schreef APK het volgende:
Hmmz, ik kreeg een telefoontje van Eva Air dat ik op Schiphol een release form moet tekenen omdat ik twee dagen langer dan toegestaan in Thailand verblijf.
Huh, waarom dan? Zit je er 32 dagen ofzo?
  woensdag 7 december 2005 @ 00:13:58 #250
6941 APK
Factual, I think.
pi_32879272
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 20:45 schreef Shakermaker het volgende:

Huh, waarom dan? Zit je er 32 dagen ofzo?
33 dagen. (Eén dag overstay is toegestaan.) Ik heb geen zin om een visum aan te vragen en bovendien is de boete goedkoper.
Twee jaar terug had ik hetzelfde en zeiden ze niets van te voren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')