Dat heb ik net opquote:
Lekker Herman, geile donder. Je moeder stalkt me. Zullen we wat afspreken?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:17 schreef Maikuuul het volgende:
Jah tis wel zo
En dady ? hoe weet jij dat ik een kutleven heb ? Het feit dat jij nootjes eet betekent niet dat ik geen webcam heb :/
Nee, die moet ik niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:21 schreef Bupatih het volgende:
Sjeik ook?
Die Arabieren van tegenwoordig.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:21 schreef Bupatih het volgende:
Sjeik ook?
Jij bent me hendig een grappige gast. Ga nu maar weer wegquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:21 schreef dady het volgende:
[..]
Lekker Herman, geile donder. Je moeder stalkt me. Zullen we wat afspreken?
Die mogen van mij wegblijvenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die Arabieren van tegenwoordig.![]()
De jeugd van tegenwoordig stelt ook niks meer voor....quote:
Ik houd er zo van, als je hard-to-get speelt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:23 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jij bent me hendig een grappige gast. Ga nu maar weer weg
Het 2equote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Sjengdanny![]()
Ik dacht: Sjeng een kamper of een Maastrichtenaar
Ben jij net zo'n slipgek als Maikuuul?quote:
he sjiekert wats the problmen manquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:27 schreef Renesite het volgende:
*slaat zichzelf op de vingers* *probeert de tt te wijzi...* *slaat zichzelf op de vingers* *ademt in* *laat een scheet* *ademt uit*
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:29 schreef dady het volgende:
Berlijn is hip man.
Maikuuuul jij maakt me zo bronstig he, ik wil je op bed smijten en nemen.
Komop mensen swingen, wie heb ik aan de Lijnnn hallo hallo ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:27 schreef Renesite het volgende:
*slaat zichzelf op de vingers* *probeert de tt te wijzi...* *slaat zichzelf op de vingers* *ademt in* *laat een scheet* *ademt uit*
Nee, ik slip nooit. Vind ik zonde van m'n bandequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:29 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ben jij net zo'n slipgek als Maikuuul?![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:31 schreef dady het volgende:
[..]
Zoek jij zelf, maar een jonge god. Ik hoef je niet.
Ik wou gister ook slippenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:31 schreef Sjengdanny het volgende:
[..]
Nee, ik slip nooit. Vind ik zonde van m'n bande![]()
.???quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Als ik mister PUB word dan krijgen jullie allemaal een ijsmeis van me.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:32 schreef Imberr het volgende:
[..]
omg, jij denkt dat ik je wil ofzo?!
![]()
![]()
Ik ben er enkele jaren geleden ook geweest met school. Heerlijk, om de 50meter een nieuwe kroeg.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:32 schreef Renesite het volgende:
O ja!
Berlijn is tof![]()
Vooral met school
Je wilde zeker voor die oma stoppen, maar je banden hadde niet veel profiel meer. Laten we het daar maar op houdenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik wou gister ook slippenhad ik opeens een oma op mijn moterkap liggen
hm nee, jij zei dat tegen mijquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:33 schreef Maikuuul het volgende:
[..]en daarnet op msn zei je dat je hem wel lekker vond ?
Je bent me toch een sneakerig meisje![]()
Ja. Ik geef je een middenweg. Voor 20 euro, loop ik tien minuten naast je. Kun je indruk maken op je vriendinnen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:32 schreef Imberr het volgende:
[..]
omg, jij denkt dat ik je wil ofzo?!
![]()
![]()
Getverpieleke Ingrid, moest je dat nou verraden hierzo voor al mijn digitale vrienden ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:35 schreef Imberr het volgende:
[..]
hm nee, jij zei dat tegen mij [afbeelding]
Met jou zou ik me alleen maar schamenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:36 schreef dady het volgende:
[..]
Ja. Ik geef je een middenweg. Voor 20 euro, loop ik tien minuten naast je. Kun je indruk maken op je vriendinnen.
Van jou geleerd ofzoquote:
Oi, dat viel tegen vond ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:34 schreef dady het volgende:
[..]
Ik ben er enkele jaren geleden ook geweest met school. Heerlijk, om de 50meter een nieuwe kroeg.
Ik ging te scherp en spinde. Opeens sta ik stil met een oma op mijn moterkapquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:34 schreef Sjengdanny het volgende:
[..]
Je wilde zeker voor die oma stoppen, maar je banden hadde niet veel profiel meer. Laten we het daar maar op houden![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:36 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Getverpieleke Ingrid, moest je dat nou verraden hierzo voor al mijn digitale vrienden ?![]()
Hoeveel heb je drquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja jullie krijgen een ijsmeis van me.![]()
Oh gek, dat moet me hendig een sjieke slip zijn geweest. Blijft hij lang staan / wastie diep zodat je goed het zwarte ziet ? Bij het bruggetje als je naar jasper gaat. Daar staan toch 2 flink mooi slippen van mijquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ging te scherp en spinde. Opeens sta ik stil met een oma op mijn moterkap
Sorry, ik ga op Lizz-n stemmen. Kreeg een biertje van hemquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja jullie krijgen een ijsmeis van me.![]()
uhuquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Goede invloed heb ik op jou, hè..
Maakt niet uit. Ik weet wel dat jij vroeger het meisje was, die jongens vroeger schopte om duidelijk te maken dat je ze leuk vond.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:37 schreef Imberr het volgende:
[..]
Met jou zou ik me alleen maar schamen![]()
Fuer das madchen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een beetje moeite kan geen kwaad..
Nee, ik schopte omdat ze vervelend warenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:40 schreef dady het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik weet wel dat jij vroeger het meisje was, die jongens vroeger schopte om duidelijk te maken dat je ze leuk vond.
Wij zaten in 1 of ander schooierhotel, met alleen maar bedden en een douche midden in de kamer. Wel een gezzelige buurt, en zweedse vrouwen onder ons. Knackerbrod eten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
http://www.berlijn.nl/hot(...)Hotel_Kolumbus.html#
aah, je bent nu al verliefd op me.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:42 schreef Imberr het volgende:
[..]
Nee, ik schopte omdat ze vervelend warenAls ik ze leuk vond deed ik.. uuhm.. niks eig
![]()
![]()
Dan ging je op de knietjes ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:42 schreef Imberr het volgende:
[..]
Nee, ik schopte omdat ze vervelend warenAls ik ze leuk vond deed ik.. uuhm.. niks eig
![]()
![]()
Zo praat je niet over Inge.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:44 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dan ging je op de knietjes ?
Grapje ingrid !! het is maar een grapje !!
Nee.quote:
rot op met je ingrid manquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:44 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dan ging je op de knietjes ?
Grapje ingrid !! het is maar een grapje !!
Schooier hotel, check, alleen maar bedden, halve check (wij hadden 3 stoelen en een tafel en een tv met slecht ontvangst) en een douche in het midden?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:43 schreef dady het volgende:
[..]
Wij zaten in 1 of ander schooierhotel, met alleen maar bedden en een douche midden in de kamer. Wel een gezzelige buurt, en zweedse vrouwen onder ons. Knackerbrod eten.
Sorryquote:
nop, zelfgemaaktquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:47 schreef Maikuuul het volgende:
Hebje friet van Reitz gehaald toevallig snop ?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:46 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Sorrysorry inge
Ooh gek, vakantie![]()
mesquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:48 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Als je dat mes nou es niet zo dichtbij je keel houdt daar.![]()
quote:
Jaloers ?quote:
URGquote:
Was een dikke zwarte en in een rondje zelfquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:38 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Oh gek, dat moet me hendig een sjieke slip zijn geweest. Blijft hij lang staan / wastie diep zodat je goed het zwarte ziet ? Bij het bruggetje als je naar jasper gaat. Daar staan toch 2 flink mooi slippen van mijhendig mooi zijn die
Fotoquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Was een dikke zwarte en in een rondje zelf
oeh mooie lucht!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:00 schreef Maikuuul het volgende:
Ey snopprinses, kijk eens naar buitenpaars licht
Nee.quote:
Kan je niet een mooie foto maken met jou goede fototoestel ? want bij ons ziet dat er zo bagger uitquote:
dan krijg je bijna alleen maar huizen erop :/quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:02 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Kan je niet een mooie foto maken met jou goede fototoestel ? want bij ons ziet dat er zo bagger uit
Jaja, ik ga zo stemmenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee.
Maar als zij niet wint, dan euh...dan euh..[afbeelding]
En hoe was't? TRV verslagje?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:57 schreef freiss het volgende:
ben weer terug uit Rome!
De fanclub groeit bij deze met 100%quote:
Hier ook, toevallig...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:08 schreef Imberr het volgende:
HIer is de lucht felroze/oranje/paars/rood/blauw![]()
Welke jungske ? zek ut ins tege noonk maikelquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:07 schreef the_legend_killer het volgende:
Mijn masterlijk topic op slot door nep ONZ mod.
B gooi hem open
Nee.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:11 schreef snopprinses het volgende:
Ok, iedereen heeft dus een mooie lucht nu
word steeds minder mooiquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:11 schreef snopprinses het volgende:
Ok, iedereen heeft dus een mooie lucht nu
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:13 schreef Maikuuul het volgende:
Yesik en mijn broer hebben de sjiekste lucht van Fok ! en ja snopprinses ook wel een beetje
sjiek gekquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:13 schreef Maikuuul het volgende:
Yesik en mijn broer hebben de sjiekste lucht van Fok ! en ja snopprinses ook wel een beetje
Gaapquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:13 schreef Maikuuul het volgende:
Mestreechquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:13 schreef Maikuuul het volgende:
Is dat limburgs zeker?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:21 schreef snopprinses het volgende:
reldeldeldel reldeldeldejodol
Olééé, polonaise det men achtereinquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:21 schreef snopprinses het volgende:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:21 schreef snopprinses het volgende:
neequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:24 schreef Palau het volgende:
[..]
Ben je een reldel? Had ik nooit achter je gezocht
![]()
het je deel 313 ook al klaargemaakt dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Jow ben klaar,
Deel 313 komt er zo aaneven doorposten mensjes
Jij steeds met je deel 313quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Jow ben klaar,
Deel 313 komt er zo aaneven doorposten mensjes
Denk dat ik hem zo al klaarzetquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:31 schreef C2C het volgende:
[..]
het je deel 313 ook al klaargemaakt dan?
Dan mag je hem nog tot morgenvroeg klaar laten staan denk ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Denk dat ik hem zo al klaarzet
ja t gaat niet echt snel ofzoquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:36 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan mag je hem nog tot morgenvroeg klaar laten staan denk ik![]()
ik email wel ff een kopje ofzoquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:37 schreef snopprinses het volgende:
meh ik ben toe aan koffie..maar ik zo moe dat ik geen zin heb om het te gaan maken beneden
muah die komt vanavond wel vol trust mequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:37 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee inderdaad, dat kan nog wel een dagje duren denk ik zo
Misschien wel, misschien nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:38 schreef C2C het volgende:
[..]
muah die komt vanavond wel vol trust me
Hier heb je een kopje . Astequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:37 schreef snopprinses het volgende:
meh ik ben toe aan koffie..maar ik zo moe dat ik geen zin heb om het te gaan maken beneden
Joa zal kijken heb de hele avondquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:36 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan mag je hem nog tot morgenvroeg klaar laten staan denk ik![]()
Ik ga vanavond waarschijnlijk niet weg dus ik help wel meequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:39 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien nietHangt er vanaf of iedereen een beetje blijft hangen hier vanavond
Ik ben weer even Simpsons kijken
heb je hem al?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:39 schreef snopprinses het volgende:
[..]
liefdoe maar een groot kopje he
desnoods posten we hem samen vol keerlquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:40 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ga vanavond waarschijnlijk niet weg dus ik help wel mee![]()
ik help ook welquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:41 schreef C2C het volgende:
[..]
desnoods posten we hem samen vol keerl
Preciesquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:41 schreef C2C het volgende:
[..]
desnoods posten we hem samen vol keerl
ja alles magquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:45 schreef Palau het volgende:
Ik ook wel.
Zullen we kwartetten? Dan gaat het snel..
zeker, gaat wel lukken manquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Precies
nog ongeveer 115 post voor deel 311
Jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:58 schreef Life het volgende:
Ik denk dat het bijna tijd is voor een nieuw 'Hoever zou jij gaan.....' topic, wat vinden jullie?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:45 schreef Palau het volgende:
Ik ook wel.
Zullen we kwartetten? Dan gaat het snel..
heb je avatar verandertquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:00 schreef Life het volgende:
Oke, het onderwerp is al verzonnen, nu de tekst nog!
met een druk op de knopquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:02 schreef spenky het volgende:
[..]
heb je avatar verandertwel vetgedaan
Dankje!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:02 schreef spenky het volgende:
[..]
heb je avatar verandertwel vetgedaan
Nee mijn nieuwe idee is al een stuk beter, misschien is jouw idee wel wat voor morgen!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:04 schreef Gizmore het volgende:
Ik heb al een idee! Hoever zou jij gaan om Life te laten stoppen met het maken van die kuttopics?!
Ik wil hem zelf ook wel maken hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:05 schreef Life het volgende:
[..]
Nee mijn nieuwe idee is al een stuk beter, misschien is jouw idee wel wat voor morgen!
Ik heb patent op deze topics-reeks genomen, dus sorry!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:05 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik wil hem zelf ook wel maken hoor![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waarom hap jij nou, voor hij het doet
Hoi fwnk hoe gaat het met jou hier wel goed hoor maar af en toe kijk ik ook televisie dus ik ben er niet de hele tijd tlk wil 313 maken maar ik weet niet waarom maar hij heeft al de hele tijd over dat topic hopelijk zien we vanavond wat hij bedoelde maar dan moet dit topic nog wel vol dus blijf hier vooral hangen en lekker veel posten en dan komt het allemaal goed hoiquote:
Dat wel maar kon het toen niet echt lekker vinden. Ok het was dan ook al een tijdje terugquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:13 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dan heb jij zeker nog nooit starbuckskoffie gedronken
Ik schat een beetje : ALLAH AKBAR !!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:18 schreef Gizmore het volgende:
[[url=http://xs50.xs.to/pics/05415/terror.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Zo zit ik hier nu![]()
Precies! Ik had alleen zo snel geen AK47 bij de handquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:19 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik schat een beetje : ALLAH AKBAR !!!
Wtf?quote:
Nog een keer drinken dan!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat wel maar kon het toen niet echt lekker vinden. Ok het was dan ook al een tijdje terug
Dat van zoeper gaat andersquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:16 schreef Maikuuul het volgende:
Ey gek dat liedje ging zoReldeldeldeldel de punaize polinaize
die steken in dien vel
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:18 schreef Gizmore het volgende:
[[url=http://xs50.xs.to/pics/05415/terror.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Zo zit ik hier nu![]()
Voor zover ik weet zit er hier in de buurt geen Starbucks en ik zou niet weten of, en zo ja waar in Rotterdam er 1 zit (wel in het centrum anders kom ik er nietquote:
Ja maar die van mij is niet van zoeperquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:20 schreef snopprinses het volgende:
[..]
Nog een keer drinken dan!
[..]
Dat van zoeper gaat anders
zit er geen in nederlandquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:22 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Voor zover ik weet zit er hier in de buurt geen Starbucks en ik zou niet weten of, en zo ja waar in Rotterdam er 1 zit (wel in het centrum anders kom ik er niet). Dus dat kan nog lastig zijn
lekker carnavalliedjes!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:22 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja maar die van mij is niet van zoeperdie van mij is van ik weet de naam niet, zo leuk waren die liedjes van vroeger
Jahquote:
Dat valt me wel tegen dan, ik kan natuurlijk ook naar de Douwe Egbertskoffiecorner in de uni, maar ik zou niet weten wat ik dan moet nemenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:23 schreef snopprinses het volgende:
[..]
zit er geen in nederland
daarom ben ik zo blij dat ik binnen 30min in Aken ben
ik heb hier wel eens wat opstaan van Boh Foi Toch. Achterhoeks bandje, en ze zingen ook in het Achterhooks. Geweldig feestmuziekquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:25 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jahop me mp3 speler heb ik een samba cd staan van vroeger
zo relax zijn die liedjes, ik stuur ze je op verzoek.
zo leuk zijn die
als je dr ooit weer komt moet je een frappuchino nemenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:26 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat valt me wel tegen dan, ik kan natuurlijk ook naar de Douwe Egbertskoffiecorner in de uni, maar ik zou niet weten wat ik dan moet nemenDat was trouwens ook in Newcastle bijna 2 jaar terug dat ik in een Starbucks was
jah is goedquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:25 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jahop me mp3 speler heb ik een samba cd staan van vroeger
zo relax zijn die liedjes, ik stuur ze je op verzoek.
zo leuk zijn die
zo krijg ik leuke liedjesquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jaa
Zo krijg je allemaal spam enzo
Ik zal het in mn telefoon zettenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:28 schreef snopprinses het volgende:
[..]
als je dr ooit weer komt moet je een frappuchino nemen
en in duitsland en in engeland en overal behalve in nederlandquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:31 schreef Jaguarized het volgende:
Ohja Starbucks heb je ook in New York enzo...
verkapte kijk-mij-stoer-zijn-want-ik-ga-naar-new-york-postquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:31 schreef Jaguarized het volgende:
Ohja Starbucks heb je ook in New York enzo...
Ik ga wel even kijken bij een filiaal in NY.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:32 schreef snopprinses het volgende:
[..]
en in duitsland en in engeland en overal behalve in nederland![]()
Maar maar..ik ga er eentje openen in Maastricht in combinatie met Teasers
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:32 schreef Gizmore het volgende:
[..]
verkapte kijk-mij-stoer-zijn-want-ik-ga-naar-new-york-post
Die heb ik pas 10 keer gezien ofzo dus hoef m niet meer te kijken. Jij nog veel plezier ermeequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:32 schreef Sjengdanny het volgende:
Ik ga Con Air kijken, nu op sbs6.
tot later!![]()
dan moet je zo'n grote mok kopen..die zijn geweldig ^^quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ga wel even kijken bij een filiaal in NY.![]()
Met kwijl uit je bek kijkend naar je ticketquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ga wel even kijken bij een filiaal in NY.![]()
quote:
yea vette filmquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:33 schreef Gizmore het volgende:
Ik ging trouwens vanochtend Sin City kijkenHet is even doorbijten in het begin, maar hij is echt wel heul gaaf
![]()
Mwa, die hoef ik dan weer niet maar ik moet m nog wel even branden op dvd maar dan moet ik eerst nog wat meer films binnen hebben (divX en Xvid dvdspelerquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:34 schreef snopprinses het volgende:
[..]
yea vette filmkheb de filmposter hier ophangen
wíj gaan Apfelkorn drinken een keerquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:35 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ja! en baileys en wijn (behalve rode) en bier natuurlijk
Ticket ligt op m'n nachtkastje idd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Met kwijl uit je bek kijkend naar je ticket
En duur.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:33 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dan moet je zo'n grote mok kopen..die zijn geweldig ^^
Ach ja, voorpret is vaak al de helft van alle plezier dat je aan een vakantie beleeftquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ticket ligt op m'n nachtkastje idd.![]()
Duidelijk te moeilijk voor jequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:37 schreef Maikuuul het volgende:
Sin City , wat een verschrikkelijke film was dat zeg :/ 4 verhalen door elkaar ik werd helemaal crazymaarja gek, ik ga dalijk four brothers kijken
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:37 schreef Fwnk het volgende:
Ik ben weg
Dus dat plezier dat hij daar gaat krijgen valt enorm mee.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:37 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ach ja, voorpret is vaak al de helft van alle plezier dat je aan een vakantie beleeft
Neuh, maar hij heeft er hier ook al veel plezier aan om te pimpen met zn vakantie. Trouwens wel een idee voor een nieuw topic of heb je dat al in TRV?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dus dat plezier dat hij daar gaat krijgen valt enorm mee.
sin city is een film waar ik gewoon de originele van moet hebbenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:36 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Mwa, die hoef ik dan weer niet maar ik moet m nog wel even branden op dvd maar dan moet ik eerst nog wat meer films binnen hebben (divX en Xvid dvdspeler).
Jaquote:
doe je mee?quote:
moet je ervoor over hebben..ik heb er in totaal al 3 gekochtquote:
Idd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:37 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ach ja, voorpret is vaak al de helft van alle plezier dat je aan een vakantie beleeft
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dus dat plezier dat hij daar gaat krijgen valt enorm mee.
Divx dvd speler is zo handigquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:36 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Mwa, die hoef ik dan weer niet maar ik moet m nog wel even branden op dvd maar dan moet ik eerst nog wat meer films binnen hebben (divX en Xvid dvdspeler).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |