Dat heb ik net opquote:
Lekker Herman, geile donder. Je moeder stalkt me. Zullen we wat afspreken?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:17 schreef Maikuuul het volgende:
Jah tis wel zo
En dady ? hoe weet jij dat ik een kutleven heb ? Het feit dat jij nootjes eet betekent niet dat ik geen webcam heb :/
Nee, die moet ik niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:21 schreef Bupatih het volgende:
Sjeik ook?
Die Arabieren van tegenwoordig.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:21 schreef Bupatih het volgende:
Sjeik ook?
Jij bent me hendig een grappige gast. Ga nu maar weer wegquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:21 schreef dady het volgende:
[..]
Lekker Herman, geile donder. Je moeder stalkt me. Zullen we wat afspreken?
Die mogen van mij wegblijvenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die Arabieren van tegenwoordig.![]()
De jeugd van tegenwoordig stelt ook niks meer voor....quote:
Ik houd er zo van, als je hard-to-get speelt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:23 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jij bent me hendig een grappige gast. Ga nu maar weer weg
Het 2equote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Sjengdanny![]()
Ik dacht: Sjeng een kamper of een Maastrichtenaar
Ben jij net zo'n slipgek als Maikuuul?quote:
he sjiekert wats the problmen manquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:27 schreef Renesite het volgende:
*slaat zichzelf op de vingers* *probeert de tt te wijzi...* *slaat zichzelf op de vingers* *ademt in* *laat een scheet* *ademt uit*
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:29 schreef dady het volgende:
Berlijn is hip man.
Maikuuuul jij maakt me zo bronstig he, ik wil je op bed smijten en nemen.
Komop mensen swingen, wie heb ik aan de Lijnnn hallo hallo ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:27 schreef Renesite het volgende:
*slaat zichzelf op de vingers* *probeert de tt te wijzi...* *slaat zichzelf op de vingers* *ademt in* *laat een scheet* *ademt uit*
Nee, ik slip nooit. Vind ik zonde van m'n bandequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:29 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ben jij net zo'n slipgek als Maikuuul?![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:31 schreef dady het volgende:
[..]
Zoek jij zelf, maar een jonge god. Ik hoef je niet.
Ik wou gister ook slippenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:31 schreef Sjengdanny het volgende:
[..]
Nee, ik slip nooit. Vind ik zonde van m'n bande![]()
.???quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Als ik mister PUB word dan krijgen jullie allemaal een ijsmeis van me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |