Jij applaudiseert als het vliegtuig geland is?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:47 schreef Jaguarized het volgende:
Oh en piloten. Ze brengen je (bijna) elke keer toch heelhuids aan de grond.
En dit is helaas niet de eerste keer..quote:
Want als je het betaald doet doe je het alleen maar om het geld en niet om mensen te helpenquote:Op zondag 16 oktober 2005 15:29 schreef yok het volgende:
Ik heb respect voor de instellingen zoals de kindertelefoon, bureau jeugdzorg etc. Maar dan moeten deze wel vrijwillig werken!
Ik vind dat vrijwilligers meer gerespecteerd moeten worden, aangezien deze het puur uit eigen wil doen. Mensen met betaald werk doen het altijd (groten)deels voor het salaris wat ze krijgen. Niks mis mee, zo overleef je deze wereld. Maar toch vind ik vrijwilligers altijd (meer) echte inzetters, vooral bij zulke instellingen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:08 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Want als je het betaald doet doe je het alleen maar om het geld en niet om mensen te helpen
Alsof die mensen niet moeten eten
Onzin. Niemand die hulpverlener wordt om rijk te worden, aangezien het gewoon erg slecht betaald.quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:21 schreef yok het volgende:
[..]
Ik vind dat vrijwilligers meer gerespecteerd moeten worden, aangezien deze het puur uit eigen wil doen. Mensen met betaald werk doen het altijd (groten)deels voor het salaris wat ze krijgen.
wtf echt waar?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:56 schreef tonks het volgende:
[..]
toiletdames zijn fucking rijk
(las eens ergens dat ze op NS amsterdam op een goede dag wel eens 1200 euro kunnen verdienen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |