dat is waar. Mensen onderzoeken iets waar ze geen weet van hebben. Nieuwe uitvindingen op medisch gebied, dat is echt gaaf dat mensen zoiets kunnen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:32 schreef Dromenvanger het volgende:
. Onderzoekers naar medicijnen en nog meer. Eigenlijk alles dat vooruitstrevend is. Mensen die zich inzetten voor een gezonde toekomst.
<knip>
Goh, wist niet dat homoseksualiteit een beroep is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:36 schreef Zwansen het volgende:
Homo's. Dat ze em toch elke keer weer bij een kerel omhoog kunnen krijgen, hulde.
Homo's krijgen gewoon betaald hoor.. ze zijn het niet voor de lol ofzoquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:38 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Goh, wist niet dat homoseksualiteit een beroep is.
Of bedoel je dat je respect hebt voor een mannelijke prostitué (of hoe je het ook spelt)?
Ha, ha inderdaad!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:41 schreef GoLLeM het volgende:
Forum Admins
toiletdames zijn fucking rijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:53 schreef GoLLeM het volgende:
En van die toiletdames die al 20 jaar op dezelfde plek werken. Bij de disco waar ik nu werk zit er zoeen, en bij de Mac waar ik eerst werkte zelfs twee, die echt al jaren dag in dag uit daar zitten.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ha, ha inderdaad!![]()
Maar ook geen beroep, toch?
Damn ik weet wat ik later wil wordenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:56 schreef tonks het volgende:
[..]
toiletdames zijn fucking rijk
(las eens ergens dat ze op NS amsterdam op een goede dag wel eens 1200 euro kunnen verdienen)
Een toiletdame?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:00 schreef Roi het volgende:
[..]
Damn ik weet wat ik later wil worden!
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:30 schreef Onderbroek het volgende:
Dus voor welk beroep heb jij respect?..
Ik heb eigenlijk best veel respect voor chirurgen/artsen, die mensen leren 10 jaar en weten dan vrijwel alles over hun 'deel' (bijvoorbeeld; alles over longen, hart, zenuwen, hersenen).
En ze kennen natuurlijk niet alleen hun medische boeken van binnen en van buiten maar ook het lichaam zelf.
Ze snijden mensen open en weten precies alles doet, de functie etc. In het boekje zijn de bloedbanen lekker overzichtelijk aangegeven terwijl dat in het echt natuurlijk niet is.
[/sub]
THNX!!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Wat jij zegt. Mensen die ziektes kunnen genezen. Onderzoekers naar medicijnen en nog meer. Eigenlijk alles dat vooruitstrevend is. Mensen die zich inzetten voor een gezonde toekomst.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:39 schreef tonks het volgende:
[..]
Homo's krijgen gewoon betaald hoor.. ze zijn het niet voor de lol ofzo
Dat was bizar hè! idd erg respect voor die gasten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Krabvissers, na het zien van de documentaire op Discovery Channel.
Politici, CEO's en zakenmensen draaien ook dergelijke dagen, net zoveel respect voor hen als je voor artsen hebt?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:36 schreef DonStefano het volgende:
Eigenlijk wel voor elke arts en chirurg. Als je 1,5 jaar Co-schappen kan overleven dus werkweken van 60 a 70 uurverdien je gewoon respect.
Ja, en die lastige irritante klanten!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:26 schreef davetje het volgende:
[..]
die vullen hun zakken de schappen zodat jij ze weer leeg kan maken in de supermakrt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |