abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 17:13:10 #1
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_31440592
Miljoenen schadevergoeding geëist van activist

Uitgegeven: 13 oktober 2005 19:53
Laatst gewijzigd: 13 oktober 2005 20:10

BREDA - De 53-jarige Italiaanse vredesactivist S.V. hangt een celstraf en het betalen van miljoenen aan schadevergoeding boven het hoofd. V. bekende donderdag voor de rechtbank in Breda dat hij op de vliegbasis Woensdrecht twee F16's onklaar heeft gemaakt. De officier van justitie eiste dat de man zes maanden de cel in gaat en 2,6 miljoen euro schadevergoeding betaalt aan de Koninklijke Luchtmacht.

De man beschadigde op 10 augustus de ophanging voor de raketten en de bedrading voor de bediening van deze wapens. Zijn actie was gericht tegen de kernwapentaak die deze vliegtuigen hebben. De F16's zijn geruime tijd buiten gebruik gesteld.

V. is lid van de zogeheten Ploegscharen Beweging. Deze naam komt uit een passage in de bijbel waarin wordt opgeroepen om de zwaarden om te smeden tot ploegen.

"V. stelt zich boven de wet, en vindt dat iedereen die geen vredesactivist is meteen een oorlogsmisdadiger is. Deze man lijdt aan het messiascomplex," oordeelde de officier van justitie. De raadsman van V. pleitte voor vrijspraak en wees op internationaal recht waarin volgens hem individuen de plicht zouden hebben systeemmisdaden tegen te gaan. De uitspraak is op 27 oktober.

Bron: http://www.nu.nl/news/608(...)st_van_activist.html

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Nu maar hopen dat de rechters accoord gaan met de eis van de aanklagers.
Dit soort tuig moet weten dat wat ze doen ongeoorloofd is en levens daadwerkelijk in gevaar kan brengen. Daarnaast zijn ze blind voor enige realiteit en denken met dat ploegscharen gedoe de wereld te verbeteren. Dit zijn fantasten die buiten de werkelijkheid leven.

Ik hoop echt dat die activist alles tot de laatste cent moet terugbetalen.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_31440684
Het is weer een fantasieboete, mij maak je niet wijs dat het de werkelijke schade is.
aan de andere kant is het een fanatiekeling en dat is ook nooit goed.
Gewoon passief protesteren lijkt mij toch het beste.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 17:29:47 #3
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_31440962
Wat een dwaas. Neemt niet weg dat het natuurlijk een lahahachertje is. Die man had nóóit bij die f16-s mogen komen natuurlijk.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_31440984
mooi zo. nu nog dat radicaal milieutuig aanpakken
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
pi_31441132
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 17:29 schreef robh het volgende:
Wat een dwaas. Neemt niet weg dat het natuurlijk een lahahachertje is. Die man had nóóit bij die f16-s mogen komen natuurlijk.
Da's natuurlijk ook weer waar. Maar ja. Eerst eens zien of ze

a) de eis overnemen in het vonnis
b) daadwerkelijk de persoon in kwestie gaan dwingen z'n hele leven te betalen.

Als dit daadwerkelijk gebeurt staat er niets meer in de weg om ook de mejeu-activisten eens goed te plukken.

[ Bericht 1% gewijzigd door Daffodil31LE op 14-10-2005 18:14:55 (typo) ]
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_31441174
Dat valt best mee voor twee vliegtuigen
Hier begraaft een huisvrouwtje een bijl in de neus van een troepen transport vliegtuig en kreeg iets in de regio van 5 jaar, drie voorwaardelijk EN 2 miljoen schadevergoeding, en da's voor een vliegtuigje
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 17:53:03 #7
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_31441448
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 17:18 schreef longinus het volgende:
Het is weer een fantasieboete, mij maak je niet wijs dat het de werkelijke schade is.
aan de andere kant is het een fanatiekeling en dat is ook nooit goed.
Gewoon passief protesteren lijkt mij toch het beste.
Dit kan heel goed wel de werkelijke waarde zijn voor vervanging van de ophangpunten en de bedrading. Je wilt niet weten hoe geavanceerd dat spul is.
En het gaat om 2 vliegtuigen welke ook nog eens stil staan en niet inzetbaar zijn en dat kost ook geld.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_31443373
Per F16 is ongeveer 30 man in de weer schat ik zo, kortom als die 6 weken stil zitten gaat het hard. Vervolgens moet de schade gerepareerd worden, en het vliegtuig volledig afgetest worden. Geloof mij maar, als je een schadevergoeding eist moet je behoorlijk specifiek aantonen waar je schade hebt geleden, natuurljik zal het wel het maximale zijn, maar reken maar dat je wel aan dit soort bedragen moet denken.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 19:27:35 #9
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_31443664
Kon je vredesactivist niet schrijven als "vredesactivist"? Dit zijn natuurlijk gewoon vandalen.
  Moderator vrijdag 14 oktober 2005 @ 19:33:41 #10
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_31443845
volgens mij heb ik die discussie al is gevoerd in de feedback ... imo is het goed zo anders kun je terrorist voortaan ook tussen haakjes zetten want de helft van de tijd is er totaal nix bewezen en van de andere helft vind weer de helft dat het vrijheidsstrijders zijn.

kun je bezig blijven
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 00:38:11 #11
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_31452967
Dus een vredesactivistje kan 2 F16's wekenlang uit de roulatie halen Waarom hebben we die dingen dan ? Als we ruzie krijgen met een fatsoenlijk leger en ze sturen 4 commando's is onze hele luchtmacht grounded.

Die dingen behoren binnen 24 uur weer gefixed te zijn. Tenzij ze echt opgeblazen zijn.
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 01:09:43 #12
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_31453923
Goede actie, helaas zal het wel iemand zonder geld zijn, waardoor je uiteindelijk toch niets binnen krijgt. Neemt niet weg dat de overheid natuurlijk wel een schadevergoeding moet eisen.

Misschien zouden vredesterroristen in zijn directe omgeving mee veroordeeld kunnen worden en mede schadeplichtigi worden veroordeeld. Het hek doorknippen om deze debiel binnen te laten maakt je immers medeverantwoordelijk.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_31454124
Maar dan heeft ie wel voor de rest van zijn leven last van de veroordeling.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 01:17:56 #14
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_31454135
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 00:38 schreef Furby het volgende:
Als we ruzie krijgen met een fatsoenlijk leger en ze sturen 4 commando's is onze hele luchtmacht grounded.
Vermoedelijk is dan de bewaking een tikkeltje opgevoerd. .
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 01:34:29 #15
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_31454518
Meh, als de bewaking het niet eens doorheeft of met scherp schiet, dan hoeft de beste man die ons belastinggeld kost niet vervolgd te worden.
The Internets, I needs it..
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 01:35:41 #16
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_31454544
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 01:17 schreef HiZ het volgende:
Maar dan heeft ie wel voor de rest van zijn leven last van de veroordeling.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 09:36:00 #17
66318 AvispaCS
Religion is evil !
pi_31456642
Terecht natuurlijk, als je iets kapot van iemand anders is het toch niet meer dan normaal dat je dat moet vergoeden.

Ik ben ook geen voorstander van bepaalde benzineslurpers op de weg, maar ik haal het niet in mijn hoofd om ze te vernielen. protesteren kan ook op een andere manier. Hij is voor mij ook geen vredesactivist maar een vandaal.
"Religion is excellent stuff for keeping common people quiet.", Napoleon Bonaparte.
"I am an atheist and thank God for that.", George Bernard Shaw.
"Religion is nothing more than socially acceptable insanity.", Oscar Wilde.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 09:50:17 #18
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_31456723
Weer zo'n getikte advocaat die zegt dat z'n getikte klant goed bezig is
censuur :O
  Moderator zaterdag 15 oktober 2005 @ 10:38:53 #19
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_31457102
ik vind die eis wel slim eigenlijk, dit kan de goede man van zijn lang zal zijn leven niet uitbetalen dus zal dat omgezet worden in een hogere celstraf na verloop van tijd (net als wanneer je je verkeersboetes niet betaald) of zijn kameraden helpen hem uit de brand door geld op te halen oid

hoe dan ook, win/win situation
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 10:42:46 #20
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_31457141
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 09:36 schreef AvispaCS het volgende:
Terecht natuurlijk, als je iets kapot van iemand anders is het toch niet meer dan normaal dat je dat moet vergoeden.

Ik ben ook geen voorstander van bepaalde benzineslurpers op de weg, maar ik haal het niet in mijn hoofd om ze te vernielen. protesteren kan ook op een andere manier. Hij is voor mij ook geen vredesactivist maar een vandaal.
"rook nu, betaal later"? En jij durft iets te zeggen over (symboolwoord:) benzineslurpers?
censuur :O
pi_31457221
Dat die klojo ooit bij die jagers is gekomen is al een schande.
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_31457264
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 10:38 schreef sp3c het volgende:
ik vind die eis wel slim eigenlijk, dit kan de goede man van zijn lang zal zijn leven niet uitbetalen dus zal dat omgezet worden in een hogere celstraf na verloop van tijd (net als wanneer je je verkeersboetes niet betaald) of zijn kameraden helpen hem uit de brand door geld op te halen oid

Nee er is verschil tussen boetes en schadevergoeding, boetes moet je inderdaad uitzitten, schadevergoeding is gewoon een civiele maatregel, alleen wanneer je wel het geld hebt, en niet wilt betalen kan iemand eisen dat je gegijzeld wordt, maar dit komt maar hoogst zelden voor.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 10:53:39 #23
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_31457282
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 09:50 schreef RemcoDelft het volgende:
Weer zo'n getikte advocaat die zegt dat z'n getikte klant goed bezig is
Je begrijpt er niet veel van hè. Een verdachte heeft er recht op om door een professional vertegenwoordigd te worden. Dat is gewoon een rol in het proces. Maar jij wil blijkbaar terug naar de tijd van de inquisitie.
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 10:38 schreef sp3c het volgende:

Nee, dat gaat niet op. Een verkeersboete is iets anders dan een schadevergoeding. Een schadevergoedingsplicht is een civiele kwestie die loopt volgens de regels van het burgerlijk wetboek. Als deze man de schade niet kan betalen, dan gaat hij gewoon failliet. Op faillissement staat geen straf.

De kans is klein dat de staat uiteindelijk veel geld zal vangen. Ik hoop dus vooral dat de celstraf hoger uit zal vallen en dat er eventuele medeplichtigen gepakt kunnen worden. Want hoe kun je nu vrede propageren en tegelijkertijd andermans dure spullen vernielen?
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 10:54:47 #24
80382 manny
30 is best veel
pi_31457298
wat een ontzettend kutvliegtuig als je met een nagelknipper en een schaar dat ding tijden lang onklaar kan maken en ook nog voor miljoenen aan reparaties veroorzaakt.

ze zouden die betreffende bewakers moeten aanklagen voor die miljoenen; die hebben hun werk niet gedaan. Die activist moeten ze in dienst nemen en naar onze vijanden sturen; dan geven we hem een schaar mee die niet gedetecteerd wordt door de vijandelijke radar...kan hij helemaal losgaan !
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_31457339
ja, kunnen wij als burger de staat niet aanklagen dat de vliegtuigjes waar wij voor betalen zomaar gesloopt kunnen worden door 1 zo een hippie?
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 11:00:42 #26
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_31457368
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 10:58 schreef Salvad0R het volgende:
ja, kunnen wij als burger de staat niet aanklagen dat de vliegtuigjes waar wij voor betalen zomaar gesloopt kunnen worden door 1 zo een hippie?
Ja en dan klagen we daarna de staat aan, omdat die allemaal schadevergoeding heeft moeten betalen aan de burgers, terwijl dat onze belastingcenten zijn. En als de staat dan schadevergoeding heeft moeten betalen, dan klagen we daar de staat weer voor aan. Puik.
pi_31458030
Alsof die man miljoenen heeft.

De symboliek van zijn daad is helder, het beschadigen is een heldendaad. Niet die man moet gestraft maar de Nederlandse staat die die rotzooi nu weer opnieuw aanschaft. Hopelijk komen steeds meer mensen tot het inzicht dat die idiote bewapening waanzin is en alleen maar tegen de mensheid gericht is.

In de geest van Kees Koning, ook al zo'n held. Wat nou Messiascomplex
Dat kan je net zo goed van Henk Kamp zeggen.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 11:48:10 #28
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_31458175
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 11:40 schreef SCH het volgende:

De symboliek van zijn daad is helder, het beschadigen is een heldendaad. Niet die man moet gestraft maar de Nederlandse staat die die rotzooi nu weer opnieuw aanschaft. Hopelijk komen steeds meer mensen tot het inzicht dat die idiote bewapening waanzin is en alleen maar tegen de mensheid gericht is.

Ik ben ook redelijk pacifistisch ingesteld, maar toch vind ik dat die man met zijn poten van die vliegtuigen moet afblijven. Hoezo is die man een held? Juist door zulke mensen die hun eigen willetje botvieren op de spullen van anderen, is er oorlog in deze wereld. Waarom gaat hij niet gewoon de discussie aan, zoals dat hoort in een democratie als deze?
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 11:52:53 #29
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_31458261
quote:

Iemand loopt langs jouw auto. Daar heb je weer zo'n vervuilende, dodelijke machine. Hij sloopt jouw auto, maar wordt gelijk gepakt.

Straf:
Jochie niet meer doen, ga maar weer fijn de straat op, je bent eigenlijk een held want je hebt wel gelijk.

En jij klopt hem dan op de schouder, en gaat met hem een biertje drinken neem ik aan.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_31458296
Voor een auto heb je toch een molest verzekering ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_31458640
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 11:48 schreef Pool het volgende:

[..]

Ik ben ook redelijk pacifistisch ingesteld, maar toch vind ik dat die man met zijn poten van die vliegtuigen moet afblijven. Hoezo is die man een held? Juist door zulke mensen die hun eigen willetje botvieren op de spullen van anderen, is er oorlog in deze wereld. Waarom gaat hij niet gewoon de discussie aan, zoals dat hoort in een democratie als deze?
Door hem is er oorlog? Omdat hij wapentuig onklaar maakt? Dat wapentuig hoort er gewoon niet te zijn. Punt. Hij berokkent niemand schade, alleen wat wapens. So what? Ik kan daar echt niet mee zitten.
pi_31458707
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 11:52 schreef Knarf het volgende:

[..]

Iemand loopt langs jouw auto. Daar heb je weer zo'n vervuilende, dodelijke machine. Hij sloopt jouw auto, maar wordt gelijk gepakt.
Appels en peren.
quote:
En jij klopt hem dan op de schouder, en gaat met hem een biertje drinken neem ik aan.
Ik heb wel eens een uurtje bij Kees de Koning gezeten toen hij actievoerde op het Binnenhof en daar weken zat. Merkwaardige maar fascinerende man. Ik heb veel respect voor hem. Deze meneer ken ik niet maar hij dwingt meer respect af dan meneer Kamp die maar weer nieuwe raketten gaat kopen.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 12:16:38 #33
16625 robh
pi_31458751
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 12:12 schreef SCH het volgende:

Door hem is er oorlog? Omdat hij wapentuig onklaar maakt? Dat wapentuig hoort er gewoon niet te zijn. Punt. Hij berokkent niemand schade, alleen wat wapens. So what? Ik kan daar echt niet mee zitten.
Je kunt er niet mee zitten. Ik ook niet. Maar dat maakt die man geen held natuurlijk. Nu kunnen we ook niet meer op zoek naar het lijk van die bitch van Joran natuurlijk.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 12:18:13 #34
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_31458787
En wat heeft het leger eigenlijk te zeggen? Ik dacht dat die altijd van die koele goedbeveiligde bases hadden en altijd paraat stonden? Althans, dat zegt men altijd op van die open dagen. Maar blijkbaar is een of andere boerenlul met een knuppel al voldoende om 2 F16's onklaar te maken.

Wat een kutleger hebben we toch ook. 4 jaar geen promotie, zeg ik dan.
[KNE]-Mod
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 12:21:17 #35
16625 robh
pi_31458872
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 12:18 schreef ThE_ED het volgende:
En wat heeft het leger eigenlijk te zeggen? Ik dacht dat die altijd van die koele goedbeveiligde bases hadden en altijd paraat stonden? Althans, dat zegt men altijd op van die open dagen. Maar blijkbaar is een of andere boerenlul met een knuppel al voldoende om 2 F16's onklaar te maken.

Wat een kutleger hebben we toch ook. 4 jaar geen promotie, zeg ik dan.
Gewoon wegbezuinigen die hele handel. Omscholen tot leraren en verpleegsters zeg ik je.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_31458885
Hopen dat ze ok eens een keer een fatsoenlijke straf geven. Maar ja het is nederland, dus hij zal wel een euro of 2000 moeten betalen
stupidity has become as common as common sense was before
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 12:34:12 #37
78918 SeLang
Black swans matter
pi_31459153
Die man heeft natuurlijk geen cent.
Maar ik hoop dat ze hem net zolang papiertjes laten prikken in het park totdat hij die miljoenen bij elkaar gespaard heeft.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 13:06:29 #38
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_31459917
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 12:12 schreef SCH het volgende:

[..]

Als dat wapentuig er gewoon niet hoort te zijn, dan moet hij een politieke partij starten die dat wapentuig bestrijdt. En ja, dan loop je de kans dat men niet op je stemt. En je dus je zin niet krijgt.

De een houdt niet van wapens, de ander niet van benzineslurpers, de derde niet van moskeeen en de vierde niet van teveel voetbal op televisie. Anderen houden daar wel weer van. Los dit op met dialogen en houd je poten thuis.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 13:26:37 #39
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_31460461
quote:

Gelukkig zijn er dan ook niet zoveel mensen als jij.

Oorlog is nooit leuk, maar ieder land heeft het recht zich te verdedigen en de wapens ervoor te kopen. We hebben het fijne resultaat van de gebroken geweertjes beweging uit de vorige eeuw al gelezen op school.

Maar als je hem zo'n held vind mag je best met hem de schade gaan betalen.
The Internets, I needs it..
pi_31461738
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 13:06 schreef Pool het volgende:
De een houdt niet van wapens, de ander niet van benzineslurpers, de derde niet van moskeeen en de vierde niet van teveel voetbal op televisie. Anderen houden daar wel weer van. Los dit op met dialogen en houd je poten thuis.
Het zijn toch echt appels en peren die je vergelijkt. Het heeft ook niets met 'houden van' te maken maar met de effecten van dit spul. Bovendien richt het zich tegen materieel en niet tegen mensen. Het mag niet en die manier moet ook een gevangenisstraf krijgen, dat is het punt ook niet. Dat is het mooie van deze mensen. Die verzetten zich doorgaans ook niet tegen aanhouding.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 14:41:06 #41
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_31462091
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 17:29 schreef robh het volgende:
der liggen daar verdulle gewoon nucleaire bommen, en 1 iemand kan er gewoon bij komen
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 14:43:31 #42
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_31462125
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 14:21 schreef SCH het volgende:

[..]

Het zijn toch echt appels en peren die je vergelijkt. Het heeft ook niets met 'houden van' te maken maar met de effecten van dit spul. Bovendien richt het zich tegen materieel en niet tegen mensen. Het mag niet en die manier moet ook een gevangenisstraf krijgen, dat is het punt ook niet. Dat is het mooie van deze mensen. Die verzetten zich doorgaans ook niet tegen aanhouding.
Hoezo zijn het appels en peren? Van die andere voorbeelden zou je net zo goed kunnen beweren dat de effecten negatief zijn. Waarschijnlijk vallen er veel meer doden door schadelijke uitlaatgassen dan door Nederlandse F16's. Enkele ongelukkige piloten zijn de enige doden die door het gebruik van Nederlandse F16's gevallen zijn.

En ja, als ik moet kiezen heb ik liever een activist die spullen beschadigt en zich netjes aangeeft, dan een activist die filmmakers doodt en vervolgens op agenten schiet. Maar van mij mogen ze allebei gewoon normaal doen. En worden ze allebei bestraft omdat ze geen respect hebben voor andermans waarden en voor de Nederlandse constitutie.
pi_31473184
Van mij mag hij zware dwangarbeid verrichten tot de volledige schade inclusief rente is betaald. Is helaas niet mogelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')