Soul Calibur 2 (vechten met Linkquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:31 schreef McGilles het volgende:
Als ik een vechtspel zoek op de gamecube wat kunnen jullie mij dan aanraden?
Ik ben Nintendo verzamelaarquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:21 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Hoe kom je aan drie GC's en wat moet je ermee?
quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:06 schreef Xrenity het volgende:
Voor de geinteresseerden, las net dat de tune van de Cube reclame Vince Pope met Destination Unknown is B)
Ook net gedownload, best toffe plaat eigenlijk
Whatever gast, SSBM heb je echte skills voor nodig, en op het niveau dat ik speel is het meer dan een funfighter.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:08 schreef Thomper het volgende:
Super Smash Bros is ook een toffe game, maar meer een funfighter. Als je voor het echte werk wil gaan, en stoer doen, is Soul Calibur het tofst.
Neemt niet weg dat iedere Nintendofanboy ooit een Peach Vs. Link duel moet hebben gedaan.
Je moet vrienden hebben om dat spel te begrijpen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:51 schreef alex4allofyou het volgende:
Leg me toch eens uit wat er zo geweldig is aan Super Smash Brothers. Ik heb het spel gehad maar snap nog steeds niet what the big fuss is about. Ik heb zo geprobeerd het geweldig te vinden maar ik snapte het spel gewoon niet.
(ik denk wel dat online-play mijn mening kan veranderen)
Op welk niveau speel je dit spel dan, heb het wel eens ergens gespeeld maar aan de filmpjes te zien van contests vind ik het nog steeds niet echt spannend...quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Whatever gast, SSBM heb je echte skills voor nodig, en op het niveau dat ik speel is het meer dan een funfighter.
TIp. Haal SSBM, vergeet Soul Calibur 2
Als je bedoeld te zeggen dat ik het tegen anderen heb moeten spelen, dan kan ik zeggen dat ik dat gedaan heb. Ik was eigenlijk erg gefixeerd op dat spel, maar de vonk sprong niet over (zoals bij SNES Mariokart bijvoorbeeld). Ik ga het gewoon nog een keer proberen, maar wat ik graag wil weten is wat nou precies de learning-curve was en de x-factor van het spel. Het kwam bij mij over als een lucky spel.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:07 schreef BMH het volgende:
[..]
Je moet vrienden hebben om dat spel te begrijpen.
3Haquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:39 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Weet iemand de afmetingen van die dansmat van Dancing Stage: Mario Mix ? Want straks heb ik hem gekocht en dan heb ik niet eens ruimte voor die mat
Grappig, zo komt het bij mij nou helemaal niet over. Ik ben zelf niet iemand die veel fighters doet, maar was pas geleden bij iemand die Mortal Combat op de Xbox had, en daarbij won ik af en toe ook met puur button bashen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:29 schreef alex4allofyou het volgende:Het kwam bij mij over als een lucky spel.
Ik ga het next-gen gewoon nog een keer proberen. Ik blijf het spel bijzonder vinden, alleen moet ik er nog achter komen wat de x-factor is. Het is wel zo'n beetje het meest unieke spel dat ik gezien heb. Verder vond ik de graphics geweldig, met name het gedeelte dat er op de achtergrond ineens een heel huis 'ingeklapt' werd en er iets anders op de plaats kwam. Zoiets heb ik niet eerder gezien bij een spel zonder dat er laadtijden enzo zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:46 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Grappig, zo komt het bij mij nou helemaal niet over. Ik ben zelf niet iemand die veel fighters doet, maar was pas geleden bij iemand die Mortal Combat op de Xbox had, en daarbij won ik af en toe ook met puur button bashen.
Toen ik nog nooit Super Smash Brothers had gedaan en het eens bij een andere vriend probeerde, won ik echt totaal niets. En ook een paar maanden later, toen ik het zelf inmiddels ook even had, maakte ik nog geen kans.
Het is echt voor een groot gedeelte skills, maar er zit natuurlijk wel een aspect van geluk door de items die willekeurig tevoorschijn komen. Maar daar kan je meestal ook gebruik van maken door je skills.
Dat spel vind ik echt keitof! Ik denk dat ik het ook maar weer eens ga spelenquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:27 schreef remcheese het volgende:
Goedemorgen,
Ik wilde eigenlijk van jullie weten hoe jullie tegenover donkey kong jungle beat staan (diegene die hem hebben)
ik had een game gekocht dit weekend maar die bevalt niet, dus ik ga hem straks inruilen en ik zat te denken aan die donkey kong jungle beat.
Ik houd wel van ongecompliceerde spelletjes die je even kan doen zonder dat ik er uren voor moet blijven zitten en daarom lijkt me dit de ideale game.
Wat vinden jullie van de ze game ? is ie echt zo goed als de reviews zeggen of is het al erg snel een : uitgespeeld in de hoek game ?
thnx!
Welke foute game?quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:48 schreef remcheese het volgende:
danku! dan weet ik wel waar ik vanmiddag mijn foute game voor ga ruilen
quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:07 schreef remcheese het volgende:
Nee , driv3r gba versie, wat een bagger game zeg...
Donkey konga was niet vermoeiend, dat was jungle beatquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dancing Stage: Mario Mix is leukIk heb sinds Donkey Konga niet meer zo vermoeiend gegamet
DK op Gorilla was ook best vermoeiend hoorquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Donkey konga was niet vermoeiend, dat was jungle beat
Het is dus goed voor je gezondheid?
Deze game hou ik even goed in mijn achterhoofd![]()
Kewl hequote:Op maandag 31 oktober 2005 15:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dancing Stage: Mario Mix is leukIk heb sinds Donkey Konga niet meer zo vermoeiend gegamet
Bij bol.com nog 29.99, en als je hem daar toch besteld, dan quote ik dit even van mezelf uit een ander topic:quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:15 schreef McGilles het volgende:
Ik heb een vraag,
heb interesse in het spel Ikaruga, maar hier in de stad is het gewoon 60 euro, beetje duur vind ik persoonlijk voor een spel wat al geruime tijd uit is. Nu de vraag: Kan ik hem ergens duidelijk goedkoper online bestellen?
Dank!
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:29 schreef tetter het volgende:
Alweer tijdje geleden dat hier iets is gepost, maar ik lees net op budgetgaming dat je via onderstaande bol.com link en daarna de coupon code te gebruiken 4,50 korting krijgt op alles (behalve Nederlandstalige boeken, daar krijg je maar 1.95 korting). Wilde het jullie niet onthouden.
bol.com
coupon code: NEVOBO-92834 (geldig tot 31 juli 2006)
Hele gezonde game, er zit zelfs een Work-Out mode bij volgens mij, waar het aantal verbrande calorieën bijgehouden wordt.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Donkey konga was niet vermoeiend, dat was jungle beat
Het is dus goed voor je gezondheid?
Deze game hou ik even goed in mijn achterhoofd![]()
quote:Gisteren ging het gerucht dat StarCraft: Ghost niet op de Gamecube zou verschijnen. Vivendi, de uitgever van de game, heeft vandaag tegen onze collega's van Gamer.nl dit gerucht bevestigd. StarCraft: Ghost komt niet op de Gamecube uit omdat Blizzard zich wil focussen op de ontwikkeling van de Playstation 2 en Xbox versies.
StarCraft: Ghost zou in het eerste kwartaal van 2006 in de schappen moeten liggen.
Tis ook met Toad, Toadette, Waluigi en anderen hoor!quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:10 schreef Cerbie het volgende:
Ik ga echt geen dansgame met Mario spelen
quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:10 schreef Cerbie het volgende:
Ik ga echt geen dansgame met Mario spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |