Thnx voor de tip.quote:Op maandag 25 juli 2005 10:23 schreef tetter het volgende:
Nee daar niet bestellen! zie het 59 pagina tellende topic over oplichtingspraktijken van kingofgames:
http://opgelicht.net/viewtopic.php?t=2024&highlight=kog
Het blijkt dat je de code maar 1x per e-mailadres kunt gebruiken. Wil je meerdere items met korting bestellen, dan moet je je even met een ander e-mailadres registreren bij Bol.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:29 schreef tetter het volgende:
Alweer tijdje geleden dat hier iets is gepost, maar ik lees net op budgetgaming dat je via onderstaande bol.com link en daarna de coupon code te gebruiken 4,50 korting krijgt op alles (behalve Nederlandstalige boeken, daar krijg je maar 1.95 korting). Wilde het jullie niet onthouden.
bol.com
coupon code: NEVOBO-92834 (geldig tot 31 juli 2006)
Jij kan het nog na-vertellen, dus zoooo erg is het niet.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:07 schreef Thomper het volgende:
KOOP NIET RISE OF THE IMPERFECTS OF JE ZAL EEN LEVEN IN MISERE LIJDEN.![]()
motocross maddness 2 euroquote:Op zondag 22 januari 2006 19:14 schreef =HellFire= het volgende:
Hehe, zo had ik ook ooit eens Beyond Good&Evil voor 3 euro bij de Bart Smit gekocht. Coole winkel is dat toch.
Ik geloof dat ik daar al maanden geleden voor had gewaarschuwdquote:Op zondag 22 januari 2006 20:07 schreef Thomper het volgende:
KOOP NIET RISE OF THE IMPERFECTS OF JE ZAL EEN LEVEN IN MISERE LIJDEN.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |