quote:
Het liefst verkoop ik mn huidige Cube ook wel hoor, maar een nieuwe Cube kost echt geen drol en om nou een Cube te verkopen voor 20 eu zie ik ook niet echt zittenquote:
Geef je oude aan Ruzbeh, heeft ie ook een Cubequote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:59 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Geef je oude aan Ruzbeh, heeft ie ook een Cube
Wasda voor paupercaravan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[afbeelding]
Waarom 4 fucking Gamecubes ?![]()
![]()
Promoteam achtig iets geloof ikquote:
Waarom 1quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[afbeelding]
Waarom 4 fucking Gamecubes ?![]()
![]()
Dat weet je zelf ook wel: Tales of Symphoniaquote:
Zelda jij ezelquote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat weet je zelf ook wel: Tales of Symphonia
Mijn cube staat altijd in een kast?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zelda jij ezel
Mijn Cube ligt nu weer in de kast
That's all I need. Die popsongs interesseren me toch niet veelquote:Solid Nintendo remixes
Dat klopt, maar dit spel is door Konami gemaakt (toch?), en die gebruiken voor DDR wel de originele nummers, hoewel ze enigszins zijn ingekort.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Donkey Konga suckte ook met zn covers...
Yup, maar wat ik bedoel te zeggen is dat de popsongs toch niet zo boeiend zijn en het vooral om de Nintendo tunes gaat. Anders kan je net zo goed een gewone DDR halen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:39 schreef chibibo het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dit spel is door Konami gemaakt (toch?), en die gebruiken voor DDR wel de originele nummers, hoewel ze enigszins zijn ingekort.
Mooi herinneringenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:38 schreef BMH het volgende:
Gister tot 24:00 pikmin 2 multiplayer gedaan.... PRACHTIG! capture the marble is gewoon insane met de power-ups die je kunt ontvangen .
Player choice versie is gewoon precies het zelfde spel maar "zogenaamd" goedkoper. Alleen in een ander hoesje dus. Mensen willen hem soms niet omdat het doosje lelijk is en niet past bij hun collectie(en ik deel die mening)quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:31 schreef _Dizzy_ het volgende:
Even vraagje
Ik ben een gamecube n00b dus graag info.
Wat is het verschil tussen een gewone versie van een game en een players choice,
Ik zie wel eens dat sommige de players choice versie niet willen hebben? Waarom zou dat komen?
Groetjes
Ik denk het nietquote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:40 schreef Cheiron het volgende:
Zit dan bij Zelda WW players choice ook de extra disc?
Ik heb hem ook.... moet nog steeds mask of majora nog eens doen !quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:50 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb die special disc ook, ik doe er niks mee, interesse![]()
Ik wil hem wel een keer van je lenen, wil Majora's Mask nog uitspelenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:50 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb die special disc ook, ik doe er niks mee, interesse![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik wil hem wel een keer van je lenen, wil Majora's Mask nog uitspelen
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb hem ook.... moet nog steeds mask of majora nog eens doen !
Ik wist dat ik iets niet goed hadquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik wil hem wel een keer van je lenen, wil Majora's Mask nog uitspelen
Port van OOT zou ook niet lekker lopen maar werkt prima hoor..... wel wat laadtijdenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:14 schreef Oksel het volgende:
Majora's Mask schijnt kut te spelen op de cube, de port schijnt niet lekker te lopen..
Maar Choco, ik heb wel een N64 + nieuwe controller + Majora's Mask voor je te leen...
Dat had ik me ook al eens bedacht. Ik zie mijn gamecube hier niet meer staan over 20 jaar en de spellen ook niet. Die discs lijken mij veel minder duurzaam.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:18 schreef Oksel het volgende:
Maargoed, wat denken jullie.. een 8bit cartridge is onverwoestbaar. Je kan blind een 8bit spel kopen, hij werkt gewoon altijd. Zelfs 25 jaar later. Hoe zou het zijn met Cube discs? Cd rot, krassen.. natuurlijk veel gevoeliger dan 8bit games..Dus spellen worden sneller zeldzamer?
Nog nooit last van gehad..quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:48 schreef Cerbie het volgende:
Ik heb de Collector's Edition en de poort van OoT daarop loopt perfect, die van MM loopt echter constant vast.
Nee ik ook niet, maar ik heb MM ook maar even gespeeld.... OOT was prima iigquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:58 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Nog nooit last van gehad..
Ik verwacht wel een reviewquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dancing Stage: Mario Mix gekocht
Moet alleen wachten tot maandag met spelen
Hoe kom je aan drie GC's en wat moet je ermee?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:42 schreef sk888er het volgende:
1 van de 3 gamecubes die ik heb, staat op marktplaats.
Kheb er een bod van ¤75,- op gehad.
(gamecube + 2 controllers + memorycard + ssbm + sw:rl)![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |