Ik dacht dat peaceman zei dat Radiohead juist niet in de keuzelijst stond?quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
De ergste baggerbands staan met hun hele repertoire vermeld
Niet in de 1e lijst nee, maar tot mijn eigen verbazing (en verrukkingquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik dacht dat peaceman zei dat Radiohead juist niet in de keuzelijst stond?
Vroegah, toen had je geen gabbers maar geuzenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:58 schreef methodmich het volgende:
Nou, ergens in de 80-jarige oorlog luisterden de Spanjaarden tijdens het twaalfjarig bestand al naar de Top 2000 met DJ Alva en toen was de top 10 al hetzelfde.
OMG das pas een echte muzieklijstquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:15 schreef Longmen het volgende:
Kijk dit noem ik nog eens een echte top lijst, 666 nummers. Ook prima!
Zeikerd.. je hoeft alleen maar naar de B van Beatles te scrollen en je hebt zo al 10 goede nummers.quote:Op zondag 13 november 2005 16:10 schreef Tranceptor het volgende:
Er staat zoveel meuk tussen dat het niet leuk meer is de leuke plaatjes ertussenuit te halen, dat kost jaren...
Er is meer dan de Beatles.quote:Op zondag 13 november 2005 16:38 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
Zeikerd.. je hoeft alleen maar naar de B van Beatles te scrollen en je hebt zo al 10 goede nummers.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op zondag 13 november 2005 18:38 schreef Liejannuh het volgende:
Dit is mijn lijstje:
Spinvis - Bagagedrager
Depeche Mode - Enjoy the silence
We hebben 2 all time favo's gemeen.quote:
Maar, waar is de rest van je lijstje??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |