Vroegah, toen had je geen gabbers maar geuzenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:58 schreef methodmich het volgende:
Nou, ergens in de 80-jarige oorlog luisterden de Spanjaarden tijdens het twaalfjarig bestand al naar de Top 2000 met DJ Alva en toen was de top 10 al hetzelfde.
OMG das pas een echte muzieklijstquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:15 schreef Longmen het volgende:
Kijk dit noem ik nog eens een echte top lijst, 666 nummers. Ook prima!
Zeikerd.. je hoeft alleen maar naar de B van Beatles te scrollen en je hebt zo al 10 goede nummers.quote:Op zondag 13 november 2005 16:10 schreef Tranceptor het volgende:
Er staat zoveel meuk tussen dat het niet leuk meer is de leuke plaatjes ertussenuit te halen, dat kost jaren...
Er is meer dan de Beatles.quote:Op zondag 13 november 2005 16:38 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
Zeikerd.. je hoeft alleen maar naar de B van Beatles te scrollen en je hebt zo al 10 goede nummers.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op zondag 13 november 2005 18:38 schreef Liejannuh het volgende:
Dit is mijn lijstje:
Spinvis - Bagagedrager
Depeche Mode - Enjoy the silence
We hebben 2 all time favo's gemeen.quote:
Maar, waar is de rest van je lijstje??quote:
Zal ik nog wel even maken.quote:Op zondag 13 november 2005 19:12 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Maar, waar is de rest van je lijstje??
Hoort die ook nog bij je all time favo's dan? Zet 'm d'r nog bij dan.quote:Op zondag 13 november 2005 19:18 schreef Liejannuh het volgende:
Owja!Die ben ik nog vergeten!
Als ik nou gewoon 25 platen mocht uitkiezen, dan was het veeeeeeeel makkelijker!
Nee, echt?quote:
Beetje flauw dat platen uit 2005 ook al mogen vind ik... de tijdloosheid van nummers van dit jaar valt immers nog te bezien.quote:
Ik wel.quote:Op zondag 13 november 2005 23:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Beetje flauw dat platen uit 2005 ook al mogen vind ik... de tijdloosheid van nummers van dit jaar valt immers nog te bezien.
En nee, ik heb niks tegen Racoon.
Buiten dat mist ie het punt wat ik maak.....quote:Op maandag 14 november 2005 00:26 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
En ik iets tegen mensen die iets tegen Racoon hebben.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |