Ah! Oké, dan kan ik mijn lijstje op de valreep insturen. Beetje saai lijstje, dit jaar. Normaal stem ik maar op 1 Beatlesplaat.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
je mag 2X op één artiest stemmen. Zie uitleg bij stap 1.![]()
Vraagje: Waarom moet dit in het Top 2000 topic?quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:43 schreef Scheissbube het volgende:
een hoop tekst
Ik heb vanmiddag ff gestemd...quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:19 schreef Dimmie het volgende:
*FLINKE SCHOP*
Kom op mensen, stem nog ff snel voor de stembus sluit om 0:00
quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:56 schreef Ericjuh het volgende:
Bouderwijn de groot - verdronken vlinders
quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:43 schreef Scheissbube het volgende:
Aowe Kino All Time HOT 100 2005, final result after 178 entered top 10's
05 04 03 Artist(s) Song Pt. Inz.
25 --- --- Depeche Mode Enjoy the silence 53 7
Was ik dus net op tijd.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:19 schreef Dimmie het volgende:
Kom op mensen, stem nog ff snel voor de stembus sluit om 0:00
Zo dat is goed nieuwsquote:Op zaterdag 26 november 2005 09:23 schreef Dimmie het volgende:
Net op de radio: dit jaar hebben 1.049.390 mensen hun stem uitgebracht (of tenminste, zoveel lijstjes zijn er ingezonden). Vorig jaar waren dat er 976.531.
Vraag me niet waarom, maar vandaag kwam dat geweldige nummer ineens bij me op, ik bleek em niet eens op de computer te hebben staan... Ondertussen wel dus en kaai hard meegezongen. Ik denk: daar had ik gisteren op moeten stemmen. Ik was benieuwd op welke plaats Zombie vorig jaar stond, dus ik de hele lijst nagelopen.. stond ie er niet eens in!quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:56 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag ff gestemd...
(..)
Cranberries - Zombie
De volledige lijst van radio2 Top2000, word op 24 december in de kranten gepubliceerdquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:03 schreef BramKVO het volgende:
ik vind het trouwens maar dom dat die volledige lijst al wordt gepubliceerd nog voor ie uitgezonden is. Ze zouden beter doen zoals op het belgische donna vind ik ( pas per 10 nr's publiceren net voor ze ze gaan draaien, en de laatste 10 nummers enkel publiceren nadat ze gedraaid zijn. Dat houdt het toch nog wat spannend ook)
Welke lijst? Er is nog helemaal geen lijst bekend...quote:Op zondag 27 november 2005 20:43 schreef omikronupsilon2005 het volgende:
Wat een schijtlijst.
Het was gewoon een tvp, alleen is het dan net jammer dat het topic bijna vol is en een tvp dus weinig zin meer heeft!quote:Op zondag 27 november 2005 21:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Welke lijst? Er is nog helemaal geen lijst bekend...
Of was het gewoon om ff lekker negatief te zijn en wat te roepen?
Wil je zeggen dat omikronupsilon2005 een kloon van jou is dan, Liejannuh?quote:Op zondag 27 november 2005 21:22 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Het was gewoon een tvp, alleen is het dan net jammer dat het topic bijna vol is en een tvp dus weinig zin meer heeft!
Shit, je hebt me door!quote:Op zondag 27 november 2005 21:24 schreef Jane het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat omikronupsilon2005 een kloon van jou is dan, Liejannuh?
Nog 28 posts.quote:Op zondag 27 november 2005 21:22 schreef Liejannuh het volgende:
bijna vol
vind je? ik juist niet! mijn pa is vorige jaar om 4 uur snachts uit bed gegaan om white soxx - versailles te luisteren..quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:03 schreef BramKVO het volgende:
ik vind het trouwens maar dom dat die volledige lijst al wordt gepubliceerd nog voor ie uitgezonden is. Ze zouden beter doen zoals op het belgische donna vind ik ( pas per 10 nr's publiceren net voor ze ze gaan draaien, en de laatste 10 nummers enkel publiceren nadat ze gedraaid zijn. Dat houdt het toch nog wat spannend ook)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |