quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Sttttttt dat is HET geheime koffertje![]()
Welk koffertje?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:28 schreef Sonique het volgende:
Wat zit er eigenlijk in dat koffertje?
Heb ik wat gemist?
dan is het meteen duidelijk waarom Linda eruit moestquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:34 schreef teamlead het volgende:
tanja zegt net dat als rob gegaan was, zij was meegegaan....
kut.. het had zo'n mooie avond kunnen worden dus
Doe dat en eet smakelijkquote:
Maar dat geloof je toch ook niet echt hoop ik?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:34 schreef teamlead het volgende:
\quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:34 schreef teamlead het volgende:
kut.. het had zo'n mooie avond kunnen worden dus
nee, maar het blijft een prettig scenario...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar dat geloof je toch ook niet echt hoop ik?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:35 schreef Gert het volgende:
Tanja zegt nu heel stoer, dat als Rob gisteren er uit had gemoeten, zij mee was gegaan.
Omdat het Linda was, wilde Tanja haar niet nog meer kwetsen door er vrijwillig uit te gaan.
Wat een kul-verhaal weer.
Tanja spoort echt niet hoor.
ow oke dan snap ik het opeens wel...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:35 schreef Gert het volgende:
Tanja zegt nu heel stoer, dat als Rob gisteren er uit had gemoeten, zij mee was gegaan.
Omdat het Linda was, wilde Tanja haar niet nog meer kwetsen door er vrijwillig uit te gaan.
Als Rob er uit had gemoeten, had het haar niet kunnen schelen wat hij daarvan vond.
Wat een kul-verhaal weer.
Tanja spoort echt niet hoor.
quote:
Wel nee tanja gaat naar huis en gaat blijft in het huis.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar dat geloof je toch ook niet echt hoop ik?
Nee. Loopt van vrijdagavond tot vrijdagavond volgens mij.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:39 schreef BONG4002 het volgende:
Hebben de bewoners al trouwens hun spullen moeten inleveren ivm het noodrantsoen?
thnxquote:
Ze had het lullig gevonden als Linda er uit moést, om dan vrijwillig ook mee te gaan. Zo van: jij wil eigenlijk graag blijven en ik loop zo het huis uit. Dat zou het, aldus Tanja, voor Linda alleen nog maar pijnlijker maken. In het geval van Rob had het Tanja niet kunnen schelen of het Rob zou kwetsen, en dan was ze meegegaan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:37 schreef cuall het volgende:
[..]
Mist echt alle logica en staat lijnrecht tegenover Tanja haar uitspraak van eerder dat ze onder geen enkele voorwaarde met Rob in huis wilde blijven. Slaat dus echt nergens op
euhm.. ja euh.. het is wel errug lekker... en jij ziet er niet uit alsof je flink van knoflook houdt dus dat zou zonde zijn..quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:41 schreef doka het volgende:
[..]
Oe, dat is nog lekkerder! Mag ik ook wat?![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:44 schreef muizemeis het volgende:
[..]
euhm.. ja euh.. het is wel errug lekker... en jij ziet er niet uit alsof je flink van knoflook houdt dus dat zou zonde zijn..
![]()
Ja.. en dat geloven wij ook allemaal meteenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:42 schreef Sonique het volgende:
Als het Rob was geweest (wat ze ook verwachtte) dat was ze wel vrijwillig meegegaan omdat het Tanja niet kan schelen wat Rob vind (en begrijpelijk)...
beter iets dan nietsquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:42 schreef muizemeis het volgende:
[..]
thnxsmaakt me heerlijk..
zeg heb wel een foto gevonden... maar is niet echt representatief meer, is van tijdje geleden toen had ik nog blond haar, is nu weer heel kort en erg donker...
en ik ben onder invloed...
Joh ze zwetst uit haar nek. Ze vindt het héérlijk om in het middelpunt van de belangstelling te staan en BB naar haar hand te zetten. Die was absoluut niet gegaan. Stoere achteraf-praat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:44 schreef riri het volgende:
enige reden die ik kan bedenken dat ze erin is gebleven dat ze Rob een hak wil zetten....ze kan het niet zetten dat Rob nog in het huis zit
ow in dat geval neem ik recht in je gezicht een paar hapjes van dit overheerlijk geurend bordje rijst met kipprutje... om er vervolgens met een vies gezicht naar te kijken, te oordelen dat er te veel rijst in zit en het waar je kwijlend bij zit in de vuilnisbak te kieperen...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:46 schreef doka het volgende:
[..]
Trouwens ik mag eigenlijk alleen maar pindakaas en uien eten want ik heb BB-noodrantsoen-by-proxy
muizemeis = zwangerquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:48 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ow in dat geval neem ik recht in je gezicht een paar hapjes van dit overheerlijk geurend bordje rijst met kipprutje... om er vervolgens met een vies gezicht naar te kijken, te oordelen dat er te veel rijst in zit en het waar je kwijlend bij zit in de vuilnisbak te kieperen...
zo opgeruimd staat netjes![]()
Ongeveer 2 gram per dag.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:47 schreef Art_Core het volgende:
Hoeveel van die crackers werkt Tanja eigenlijk weg op een dag?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ongeveer 2 gram per dag.
O sorry je zei crackers.
Veel. Vandaar ook de naam 'crackhoer' denk ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:47 schreef Art_Core het volgende:
Hoeveel van die crackers werkt Tanja eigenlijk weg op een dag?
Ik krijg een deja-vuquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:48 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ow in dat geval neem ik recht in je gezicht een paar hapjes van dit overheerlijk geurend bordje rijst met kipprutje... om er vervolgens met een vies gezicht naar te kijken, te oordelen dat er te veel rijst in zit en het waar je kwijlend bij zit in de vuilnisbak te kieperen...
zo opgeruimd staat netjes![]()
Is ze nog kwaad op Joost vanwege dat gesprek, of is ze gewoon zichzelf?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:52 schreef Stereotomy het volgende:
Joost: "En hoe vind je het nou om bij ons te bevallen?"
Tanja: "Nou, daar heb ik dus even geen zin om over te praten"
Joost: ""
LOL, dat vind ik op zich best een goede eigenschap van Tanja. Lekker to the point.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:52 schreef Stereotomy het volgende:
Inderdaad, het is net of Joost echt wil weten hoe Tanja dat nou vindt...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:55 schreef doka het volgende:
[..]
LOL, dat vind ik op zich best een goede eigenschap van Tanja. Lekker to the point.
Mja, behalve dan dat ze nooit eens zin heeft om wel te kletsen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:55 schreef doka het volgende:
[..]
LOL, dat vind ik op zich best een goede eigenschap van Tanja. Lekker to the point.
ach, die arme jongenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:52 schreef Stereotomy het volgende:
Volgens mij is ze zichzelf.... want ze gaf wel antwoorden op alle andere vragen, zoals of ze nog een strak buikje zou krijgen na de bevalling.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:54 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Is ze nog kwaad op Joost vanwege dat gesprek, of is ze gewoon zichzelf?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:58 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nee, gewoon is pesthumeur vandaag
Ze leeft anders helemaal op als ze met Chantal mag roddelenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:57 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Mja, behalve dan dat ze nooit eens zin heeft om wel te kletsen.
quote:
Ik zou niet durven, helemaal met je pesthumeur enzoquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:00 schreef muizemeis het volgende:
[..]
jij beschuldigt mij toch niet op iemand te lijken he, dit was een gewaagde en volstrekt unieke actie!!
Lief hoe je dat zegtquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:58 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nee, gewoon is pesthumeur vandaag
Dat vind ik dus ook, en daarom is Tanja een van m'n favo's (niet dat ze zo sociaal is ofzo, maar de rest is in m'n ogen minder sociaal met dat achterbakse gedoe)quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:00 schreef LoveProfusion het volgende:
ik vind Tanja echt geweldig..sorry:D
Ze is de meest directe bewoner en Rob zegt dat ze stookt achter zijn rug maar ze is gewoon ook een bitch tegen hem IN zijn gezicht. Ingrid en Chantal die Rob hebben zwart gemaakt zijn nog in voor een gesprek met hem etc...en Ingrid die Robs nazihoofd voor haar ziet als ze gaat slapen doet nu relaxed tegen hem.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:05 schreef Stereotomy het volgende:
PAS OP TANJA, ER KOMT STOF OP DE BABYKLEERTJES
Ze is dus wakker en bemoeit zich zoals altijd weer met iedereen zichzelf?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:05 schreef Stereotomy het volgende:
PAS OP TANJA, ER KOMT STOF OP DE BABYKLEERTJES
ik word wel lidquote:
Rob stapt nooit met het verkeerde been uit bed!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:09 schreef Thelonious het volgende:
Dat been naast het bad blijft leuk
Met een Italiaanse tangoquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:10 schreef Gert het volgende:
O God Joost wil weer een toneelstukje doen vanmiddag.
En ik maar denken dat hij altijd met z'n verkeerde bene uit bed stapt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Rob stapt nooit met het verkeerde been uit bed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |