Ik zou niet durven, helemaal met je pesthumeur enzoquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:00 schreef muizemeis het volgende:
[..]
jij beschuldigt mij toch niet op iemand te lijken he, dit was een gewaagde en volstrekt unieke actie!!
Lief hoe je dat zegtquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:58 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nee, gewoon is pesthumeur vandaag
Dat vind ik dus ook, en daarom is Tanja een van m'n favo's (niet dat ze zo sociaal is ofzo, maar de rest is in m'n ogen minder sociaal met dat achterbakse gedoe)quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:00 schreef LoveProfusion het volgende:
ik vind Tanja echt geweldig..sorry:D
Ze is de meest directe bewoner en Rob zegt dat ze stookt achter zijn rug maar ze is gewoon ook een bitch tegen hem IN zijn gezicht. Ingrid en Chantal die Rob hebben zwart gemaakt zijn nog in voor een gesprek met hem etc...en Ingrid die Robs nazihoofd voor haar ziet als ze gaat slapen doet nu relaxed tegen hem.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:05 schreef Stereotomy het volgende:
PAS OP TANJA, ER KOMT STOF OP DE BABYKLEERTJES
Ze is dus wakker en bemoeit zich zoals altijd weer met iedereen zichzelf?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:05 schreef Stereotomy het volgende:
PAS OP TANJA, ER KOMT STOF OP DE BABYKLEERTJES
ik word wel lidquote:
Rob stapt nooit met het verkeerde been uit bed!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:09 schreef Thelonious het volgende:
Dat been naast het bad blijft leuk
Met een Italiaanse tangoquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:10 schreef Gert het volgende:
O God Joost wil weer een toneelstukje doen vanmiddag.
En ik maar denken dat hij altijd met z'n verkeerde bene uit bed stapt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Rob stapt nooit met het verkeerde been uit bed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |