http://bigbrother.fok.nl/blog/729/quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:01 schreef Art_Core het volgende:
AD.nl meldt dat de uitslag van de stemming gisteravond al een klein halfuur voor de uitslag bekend werd gemaakt op Talpa's teletekst stond. Er is weer een relletje in de maak.
half uur? 5 minuten toch?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:01 schreef Art_Core het volgende:
AD.nl meldt dat de uitslag van de stemming gisteravond al een klein halfuur voor de uitslag bekend werd gemaakt op Talpa's teletekst stond. Er is weer een relletje in de maak.
Ik geloof dat zijn ouders inderdaad betrokken waren bij een auto-ongeluk, daarom was zijn moeder ook niet meer in de live-uitzendingen. Voor de rest weet ik het niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:04 schreef Inca het volgende:
is het waar dat roel zijn ouders zijn betrokken bij een autoongeluk dat roel daarvan niet op de hoogte is gebracht en dat het met de ouders redelijk gaat
staat in de story
droom lekker verder, hummie vindt chantal een tof en eerlijk en open wijf...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:58 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Hoop dat Bridget daar eens een keer over begint. Zeg Sjan, ben jij wel zo eerlijk als je zegt dat je bent..
Nee, toen werden alleen de streams gesencureerd. Na het etentje woensdag, met dat 'open' gesprek, zonder Tanja. Liepen de discussies hoog op.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:03 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja maar dat ging toen toch over geloofof bedoelde je die discussie niet?? evengoed flauw natuurlijk, alsof er opeens een bom op het huis gegooid wordt als ze het over de islam hebben ofzo
![]()
Is gewoon een onzin verhaalquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:58 schreef Falco het volgende:
Ik vraag me af hoe waar het is dat Tanjas vliezen gebroken zijn hoor.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:00 schreef J-net het volgende:
Rob Joost en Tanja zijn niet in beeld.
Het schijnt dat Tanja haar vliezen zijn gebroken en zoals ik net al opperde kan het zo zijn dat Rob het gebroken water aan het opdweilen is.
Maar wat is Joost dan aan het doen? Aan het meepuffen? Het bed op blokken aan het zetten? De VK van koffie aan het voorzien? Een circusact aan het opvoeren om de weeen op te vangen???
Ben echt benieuwd. Waarom nou 2 streams op Menno en Natte Lie en 2 streamns op de praatclub buiten??? jammer hoor
tsja.....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:04 schreef Inca het volgende:
is het waar dat roel zijn ouders zijn betrokken bij een autoongeluk dat roel daarvan niet op de hoogte is gebracht en dat het met de ouders redelijk gaat
staat in de story
Ja is waarquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:04 schreef Inca het volgende:
staat in de story
Ja, stond ook al hier: Big Brother in de mediaquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:01 schreef Art_Core het volgende:
"Verschillende media zoals het AD, de Telegraaf, nu.nl en Geenstijl berichten er vandaag over: al 20 minuten voordat de lijnen 'gesloten werden', stond op de teletekstpagina's al de einduitslag dat Linda het huis moest verlaten."quote:
O, zit zij bij die 2%quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:05 schreef muizemeis het volgende:
[..]
droom lekker verder, hummie vindt chantal een tof en eerlijk en open wijf...![]()
die wordt dus niet te kakken gezet...
oke dat wist ik niet!! ik kan me niet herinneren dat zo uit de streamverslagen gelezen te hebben... kan ik het elders terugvinden??quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee, toen werden alleen de streams gesencureerd. Na het etentje woensdag, met dat 'open' gesprek, zonder Tanja. Liepen de discussies hoog op.
Dat zal me leren te denken dat ik een nieuwtje hebquote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:10 schreef Art_Core het volgende:
[..]
Dat zal me leren te denken dat ik een nieuwtje heb- ik had er nog geen topic over gezien, vandaar.
ja, waarom wilde Ingrid Tanja toch zo graag weghebben?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:14 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid zegt nu opnieuw dat Tanja had gezegd dat ze weg zou gaan als ze er niet zou worden uitgestemd door de kijkers. Ze baalt dat Tanja wéér niet gedaan heeft wat ze zei.
Niet via Talpa in ieder geval... was een leuke uitzending... eindelijk eens een Linda-show ipv een Tanja show... Linda in haar rol als ultiem feest beest en Ruud haar maar voeren met... wil je nog een rose en heb je je handen wel gewassenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:14 schreef Zaan-Dam het volgende:
weet iemand mischien waar je die internet uitzending van gister avond terug kan zien...normaal kan je hem de volgende dag downloaden maar nu niet
Tanja bleef gewoon op de bank zitten toen Linda exit ging, dus de angst dat ze door de deur zou vliegen lijkt me wat ongegrond.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:17 schreef scanman01 het volgende:
Ze hebben nu een idee dat de deuren gisteren langer dicht bleven omdat ze bij BB bang waren dat Tanja eruit zou gaan. Ook denken ze dat Ruud verder de tuin in kwam om een eventueel vertrekkende Tanja tegen te houden.
Wat verder opvallend is, is dat er op tv geen enkele opname is geweest waarin Tanja zei dat ze beslist weer zou vertrekken donderdagavond.... terwijl dat dus wel meerdere keren gezegd is.
Huh??? Nou draai je het wel erg om. Tanja zei meerdere keren dat ze zeer zeker weg zougaan donderdag in de live. Hoezo wil Ingrid haar dan zo graag weg hebbenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:16 schreef Wup het volgende:
[..]
ja, waarom wilde Ingrid Tanja toch zo graag weghebben?
Was ook ongegrond. Het was weer een schreeuw om aandacht. Maar dat wist BB niet. Ze waren bang dat ze opeens zou opstaan en samen met Linda naar buiten zou lopen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:18 schreef cevece het volgende:
[..]
Tanja bleef gewoon op de bank zitten toen Linda exit ging, dus de angst dat ze door de deur zou vliegen lijkt me wat ongegrond.
ja sorry weer verkeerd uitgedrukt, Ingrid heeft toch wel subtiel haar best gedaan Tanja ervan te overtuigen dat het een prima plan was als ze idd. zou opstappen..quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:18 schreef scanman01 het volgende:
Huh??? Nou draai je het wel erg om. Tanja zei meerdere keren dat ze zeer zeker weg zougaan donderdag in de live. Hoezo wil Ingrid haar dan zo graag weg hebben
blader ff een paar pagina's terug.. staat ergens een linkjequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:14 schreef Zaan-Dam het volgende:
weet iemand mischien waar je die internet uitzending van gister avond terug kan zien...normaal kan je hem de volgende dag downloaden maar nu niet
Had ze het maar gedaan, dan was Linda volgens mij direct omgekeerd en weer binnen gaan zitten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was ook ongegrond. Het was weer een schreeuw om aandacht. Maar dat wist BB niet. Ze waren bang dat ze opeens zou opstaan en samen met Linda naar buiten zou lopen.
En in amsterdam en almere zijn ook politie acties gaandequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:20 schreef regenworm het volgende:
Er gebeurd meer in Den Haag dan bij BB
BERICHT
Ben ik het dan ook helemaal mee eens. Zonder Tanja kan BB5 eindelijk beginnen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:21 schreef Wup het volgende:
[..]
ja sorry weer verkeerd uitgedrukt, Ingrid heeft toch wel subtiel haar best gedaan Tanja ervan te overtuigen dat het een prima plan was als ze idd. zou opstappen..
De Mummy ontwaakt na 3000 jaarquote:
vervolgquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
En in amsterdam en almere zijn ook politie acties gaande
m'n oren.. wat doe je....quote:
Hummy werktte vroeger toch voor Weekend? of Privé? Geen wonder dat die roddel-Chantal hoog heeft zitten....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:05 schreef muizemeis het volgende:
[..]
droom lekker verder, hummie vindt chantal een tof en eerlijk en open wijf...![]()
die wordt dus niet te kakken gezet...
maar zou het wel super vinden als bridget dat soort bommetjes eens op zou gooien tijdens de live
Sttttttt dat is HET geheime koffertjequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:26 schreef doka het volgende:
Wat is dat voor koffertje bij Chantal en Roel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |