quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:49 schreef cevece het volgende:
[..]
Wie heeft er nu eigenlijk meer last van smetvrees![]()
![]()
Ja, dat snap ik ook nog steeds niet. Ja vanuit het oogpunt van van de vertrekkende persoon wel, want vette bonje op je laatste avond is ook niet leuk natuurlijk. Maar verdorie heel de tijd lopen ze te klagen over het feit dat het makke lammetjes zijn, knalt het eindelijk. Kappen ze de boel af. Ach ja, das Talpaquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er was een stevige duscussie / ruzie gaande een paar dagen geleden, maar toen knalde BB opeens muziek door de speakers. Gevolg: ruzie voorbij.
nou heb ik niks tegen een partijtje Talpa-bashen... maar in dit geval is het niet Talpa maar Endemol... Talpa zendt het alleen maar uit....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook nog steeds niet. Ja vanuit het oogpunt van 1 van de vertrekkende personen wel, want vette bonje op je laatste avond is ook niet leuk natuurlijk. Maar verdorie heel de tijd lopen ze te klagen over het feit dat het makke lammetjes zijn, knalt het eindelijk. Kappen ze de boel af. Ach ja, das Talpa![]()
nou als alles eerlijk gaat met het stemmen dan is linda wel hard op haar hoerenfeestje afgerekend... nederland blijkt conservatiever te zijn dan ik dachtquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:39 schreef teamlead het volgende:
[..]maar zou wel goed zijn voor de kijkcijfers
ok, Endemol dan. Wie al die onzinnige dingen ook verzint. Mij om het even, maar wat een onzinnige acties de hele tijd....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
nou heb ik niks tegen een partijtje Talpa-bashen... maar in dit geval is het niet Talpa maar Endemol... Talpa zendt het alleen maar uit....
als ze nou al die roddels van Chantal door de speakers knallen, hebben we echt feest!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er was een stevige duscussie / ruzie gaande een paar dagen geleden, maar toen knalde BB opeens muziek door de speakers. Gevolg: ruzie voorbij.
Het is een grote Hummie-paradequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook nog steeds niet. Ja vanuit het oogpunt van van de vertrekkende persoon wel, want vette bonje op je laatste avond is ook niet leuk natuurlijk. Maar verdorie heel de tijd lopen ze te klagen over het feit dat het makke lammetjes zijn, knalt het eindelijk. Kappen ze de boel af. Ach ja, das Talpa![]()
en daar voor zitten bekken met roel en later janken om een plaatje.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:48 schreef Wup het volgende:
[..]
dat is dus 1 keer geweest met het hoerenfeest.....
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:54 schreef muizemeis het volgende:
[..]
*handgemaakte leren zweep vast inpakt*
Hoop dat Bridget daar eens een keer over begint. Zeg Sjan, ben jij wel zo eerlijk als je zegt dat je bent..quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:55 schreef Maurisico het volgende:
[..]
als ze nou al die roddels van Chantal door de speakers knallen, hebben we echt feest!
De aambeienzalf moet nog intrekkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:58 schreef scanman01 het volgende:
Waarom zitten Ingrid en Chantal eigenlijk met zonnebril op
op dat feestje heeft Linda absoluut geen stempel gedrukt [ remember Ralph met zn plantjes]quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:55 schreef regenworm het volgende:
en daar voor zitten bekken met roel en later janken om een plaatje.
Verder was het leuk dat zij tussen roel en dido zat.
Dit heeft toch voor heel veel leuke streams beezorgd
Zijn meestal de mensen die niet willen dat je ze recht in de ogen kan kijken, die om de onzinnigste redenen een zonnebril opzetten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:58 schreef scanman01 het volgende:
Waarom zitten Ingrid en Chantal eigenlijk met zonnebril op
Plaatselijke zonnestralen die precies in hun ogen vallen... shit happens.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zijn meestal de mensen die niet willen dat je ze recht in de ogen kan kijken, die om de onzinnigste redenen een zonnebril opzetten.
Toch typisch welke 2 het weer zijn
ja maar dat ging toen toch over geloofquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |