Dit is een 1/2 inkijk maar ben er erg blij mee.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:36 schreef Wup het volgende:
[..]
ik weet niet of je dit inkijk noemt?
[afbeelding]
Talpa kan ook een night & day versie makenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:39 schreef teamlead het volgende:
[..]maar zou wel goed zijn voor de kijkcijfers
Zo, ik ben nu helemaal op de hoogte voor als ik zelf ooit moet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jawel
[..]
[..]
Laatste stukkie, is van de kaart die ik meekreeg voor m'n bevalling. Dus lijkt me dat ze dan wel waren gekomen.
Binnenhof in het kleinquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:35 schreef scanman01 het volgende:
Voor iedereen die het gisteren gemist heeft: Als Tanja gaat bevallen wordt het gedeelte van de slaapkamers en de douche/wc helemaal afgezet en mogen de bewoners daar niet meer komen. Ze krijgen dan een tijdelijk wc in de tuin. Het afgezette deel van het huis is dan helemaal alleen voor Tanja.
quote:
Hehe, dat ze dan het geld van Roel onderschijten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:39 schreef Mleentje het volgende:
[..]
Toilet in de tuin??? Haha, zeker zo'n ranzig chemisch toilet.
Het gedrag van Linda tijdens de feestjes was vrij bepalend voor die avonden. Nu dat weg is, zal er toch vrij weinig over blijven. Misschien dat het iedere keer rondom exits wel leuk wordt, maar meer emotioneel dan iets anders denk ik. Maar we zullen zien. Ik zie het somber in iig.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je puur naar de kans op sex kijkt, zie ik het somber in. Maar dat is wel een erg beperkte opvatting van wat het programma zou moeten bieden.Nee, ik zie best veel spanningen binnen de groep. En het nomineren wordt steeds moeilijker. Ook hoop ik nog dat Chantal ontmaskerd wordt vroeg of laat.
is ook nog afhankelijk van de vk en zkh hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:40 schreef Knurkie het volgende:
[..]
dat is dan nieuw toen ik de eerste keer zwanger was, was het nog 24 uur![]()
Zolang iedereen in zwembroek en bikini douched hoeft het voor mij niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:40 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Talpa kan ook een night & day versie maken![]()
Nou toen ik zwanger was niet. Maar goed, ik was toen al lang en breed in het ziekenhuis dus ervaring heb ik niet maar dat was zoals het bij ons zou gaan.quote:
nee ik zie het ook wel somber in, misschien dat het tussen menno en rob nog ff gaat spetteren maar voor de rest?? al die bewoners zijn zo bang voor de confrontatie, ze durven nauwelijks irritaties, laat staan echte ergernissen uit te spreken naar elkaar toe. en als ze dan aan het roddelen zijn daarover tegen anderen klinkt het allemaal heel heftig en spannend, maar als puntje bij paaltje komt, komt er weer niets van terecht.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:27 schreef scanman01 het volgende:
Maar goed... van ruzies en andere voor streamers interessante zaken is dus totaal geen sprake meer inmiddels en de 'slet' van het huis is eruit....
Ik begin het verloop van deze BB5 wat somber in te zien, ook naar aanleiding van de zoveelste Tanja Show gisteravond in de live. Vanaf vandaag zal de Tanja Show alleen maar groter worden en als de baby er is, wordt het de baby show.
Zijn er meer mensen somber over de rest van deze BB, of ben ik de enige?
Haha, ik zie hem al voor me, met z'n kop in de stront zoekend naar dat geldquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:41 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Hehe, dat ze dan het geld van Roel onderschijten.
Dat wordt één van de basisregels... douchen gewoon naakt, geen gezeur...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:42 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zolang iedereen in zwembroek en bikini douched hoeft het voor mij niet.
Open jij de volgende maarquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:44 schreef Maurisico het volgende:
Zeg moet die topic titel niet veranderd worden in Moederkoek en ei[erstok] als ik hier de discussie een beetje volg...
Maar goed,wat er ook aan de hand is met Tanja vind het een grote aansteller. En op de manier dat ze loopt en doet als ze wel uit bed is lijkt het er niet op dat ze ergens veel last van heeft, dus blijf je toch gewoon zoveel mogelijk je ding doen. Je kan toch niet anders als je zielig gaan voelen als je alleen maar hele dagen in je uppie op bed gaat liggen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:42 schreef E.T. het volgende:
[..]
is ook nog afhankelijk van de vk en zkh hoor![]()
sommigen doen nog wel 24 uur, anderen 48 uur
Ik ook want linda was leuk op die feestjes.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het gedrag van Linda tijdens de feestjes was vrij bepalend voor die avonden. Nu dat weg is, zal er toch vrij weinig over blijven. Misschien dat het iedere keer rondom exits wel leuk wordt, maar meer emotioneel dan iets anders denk ik. Maar we zullen zien. Ik zie het somber in iig.
Het bewijs dat wij die-hard internetters gemeen zijn. Het huis op rantsoen en wij noemen het topic "koek en ei" ... DAMN ...We're bad....quote:
Helemaal mee eens, zou niet weten wie er nu de sfeerbepaler moet worden op de feestjes. Vind de rest voornamelijk saai en teveel bezig met de camera's om zich lekker uit te leven.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik ook want linda was leuk op die feestjes.
Ze zorgde voor een leuke sfeer en dat zal ik missen.
dat is dus 1 keer geweest met het hoerenfeest.....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:46 schreef regenworm het volgende:
Ik ook want linda was leuk op die feestjes.
Ze zorgde voor een leuke sfeer en dat zal ik missen.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dat wordt één van de basisregels... douchen gewoon naakt, geen gezeur...
tenzij kan worden aangetoond door middel van een uitgebreid archief dat de betreffende bewoner thuis ook in zwembroek of bikini doucht
Wie heeft er nu eigenlijk meer last van smetvreesquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:48 schreef J-net het volgende:
Hey waar is Rob
hij is zeker druk bezig met het opdweilen van het water van Tanja
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:47 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Het bewijs dat wij die-hard internetters gemeen zijn. Het huis op rantsoen en wij noemen het topic "koek en ei" ... DAMN ...We're bad....![]()
Er was een stevige duscussie / ruzie gaande een paar dagen geleden, maar toen knalde BB opeens muziek door de speakers. Gevolg: ruzie voorbij.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:43 schreef muizemeis het volgende:
onbegrijpelijk toch?? GA gvd die confrontatie eens aan, zorg eens voor wat vuurwerk in dat huis!!
maar BB is het hier volgens mij wel mee eens, ze hebben niet voor niets geprobeerd dmv dat gesprek woensdagavond, om mensen hun ding te laten zeggen...
dus wie weet op welke manier BB ze nog meer gaat prikkelen, heb weinig hoop, maar nog wel hoop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |