abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31489563
6 cent.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  zondag 16 oktober 2005 @ 17:04:06 #152
6941 APK
Factual, I think.
pi_31491087
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 12:52 schreef tanjalies het volgende:
De nieuwe weekopdracht. Ik geef je een hint. Iets voor de baby maken.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Admin zondag 16 oktober 2005 @ 17:24:08 #153
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_31491587
Ha!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 16 oktober 2005 @ 17:29:15 #154
121160 mr2004
Mister Mick
pi_31491704
Hulde aan de opener van dit topic! Ik geloof je volkomen. Laat sommige eikels hier maar lullen.

Die zogenaamde rotsvaste, integere Bridget en Ruud de Wild laten zich ook als 2 hoeren gebruiken 'er is masaal op je gestemd', hoe krijg je het je strot uit.

John de Mol wordt steeds lachwekkender, als je koning zakenamn van Nederland denkt te zijn en je schept alleen maar mislukkingen (Talpa, Sport7) en je successen zijn op fraude en manipilatie gebaseerd (Versatel, BigB).

Die man kan nog niet eens zijn eigen familie runnen!
pi_31493518
Dus Lieske gaat er hierna uit???

Oh neeeeeeee!!!!! Nou dan kijk ik ook niet meer....
pi_31493949
Ik werd op Fok ooit aan het kruis genageld omdat ik vaststelde dat Idols van bedrog aan elkaar hing. Hoe ik het in mijn hoofd haalde dat het doorgestoken kaart zou zijn en dat de stem van de kijker niet gerespecteerd zou worden.

Ik zie dit topic maar als een soort eerherstel
  zondag 16 oktober 2005 @ 19:31:04 #157
6941 APK
Factual, I think.
pi_31494013
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 19:27 schreef SCH het volgende:

Eerst Lieske en Menno er uit, tot die tijd blijf je maar lekker aan dat kruis hangen.
  Moderator zondag 16 oktober 2005 @ 19:36:15 #158
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31494128
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 19:27 schreef SCH het volgende:
Ik werd op Fok ooit aan het kruis genageld omdat ik vaststelde dat Idols van bedrog aan elkaar hing. Hoe ik het in mijn hoofd haalde dat het doorgestoken kaart zou zijn en dat de stem van de kijker niet gerespecteerd zou worden.

Dat Big Brother doorgestoken kaart zou zijn, daar werd hier in de vorige eeuw al over gediscussieerd, toen jij nog láng geen user was.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_31494244
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 19:31 schreef APK het volgende:

[..]

Eerst Lieske en Menno er uit, tot die tijd blijf je maar lekker aan dat kruis hangen.
en Tanja zal wel na de bevalling zelf vertrekken, BB houdt haar dan niet meer tegen, want die is dan voldoende uitgemolken

Go Lieske........home
  zondag 16 oktober 2005 @ 20:24:57 #160
2018 PC eend
relativist
pi_31495135
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 19:31 schreef APK het volgende:

[..]

Tanjalies heeft meestal gelijk
Wie gaat het nieuws aan scan brengen?
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  zondag 16 oktober 2005 @ 20:27:16 #161
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_31495185
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 15:53 schreef LostFormat het volgende:
6 cent.
nog erger......meewerken aan oplichting voor een rottige 6ct , ik mag lijen dat al die moderators RSI in hun jatten krijgen.......
pi_31497220
We moeten gewoon eisen dat er een notaris bij zit.
Die na elke stemmingsronde een verklaring geeft of het eerlijk is verlopen.
notaris
  zondag 16 oktober 2005 @ 22:11:37 #163
6941 APK
Factual, I think.
pi_31497600
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 20:27 schreef Gigageil het volgende:

ik mag lijen dat al die moderators RSI in hun jatten krijgen.......
Ach, als je zelf maar snapt wat je post.
pi_31497904
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 20:27 schreef Gigageil het volgende:

[..]

nog erger......meewerken aan oplichting voor een rottige 6ct , ik mag lijen dat al die moderators RSI in hun jatten krijgen.......
...je bedoelt dus operators
pi_31498179
Zijn we allemaal dom en naief en geloofden we tot voor kort in de heiligheid der SMS en zetten we de discussie voort........ Of zijn we intelligent of doen we ons intelligent voor en zwijgen het verder dood?
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_31498331
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 22:31 schreef JohnDope het volgende:
Zijn we allemaal dom en naief en geloofden we tot voor kort in de heiligheid der SMS en zetten we de discussie voort........ Of zijn we intelligent of doen we ons intelligent voor en zwijgen het verder dood?
Ik heb nimmer gesmst en ga het niet doen, ook... ondanks dat retegraag die Rob had zien vertrekken... Misschien zou er een topic gestart moeten worden met de vraag wie hoe vaak gesmst heeft de afgelopen weken...
pi_31498548
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 22:37 schreef ridder204 het volgende:

[..]

Ik heb nimmer gesmst en ga het niet doen, ook... ondanks dat retegraag die Rob had zien vertrekken... Misschien zou er een topic gestart moeten worden met de vraag wie hoe vaak gesmst heeft de afgelopen weken...
Ik vind die rob eindelijk een beetje cool worden.
"Ik vecht nooit, dan moet heeeel diep gaan, maar als je 1 keer het bloed onder mijn nagels vandaan haalt, DAN NEEM IK JE TE PAKKEN".
Meesterlijke uitspraak
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  † In Memoriam † zondag 16 oktober 2005 @ 23:29:43 #168
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_31500042
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 12:01 schreef Gert het volgende:
Het is namelijk nog nóóit voorgekomen dat het niét spannend was. Beetje toevallig, dat het echt élke keer weer zo'n nek-aan-nek-race is, en dat het nooit eens een keer van begin af aan volkomen duidelijk is wie het huis uit moet.
De einduitslag, dus degene die er uitvliegt, is ook in 100% van de gevallen anders dan de laatste tussenuitslag.

Let maar eens op volgende week donderdag, degene die er bij de laatste tussenstand uit zou vliegen, heeft 10 minuten later ineens niet meer de minste stemmen. Degene van de 3 die 'safe' zit wint of verlies in die laatste 10 minuten doorgaans ook nog eens zomaar 3-5%.

Laten we het diplomatiek uitdrukken: $jonnie schuurt langs de randen van wat statistisch gezien mogelijk is. Bewijsbaar of niet, het is simpelweg té toevallig allemaal.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_31505772
Waar is JMG nou, het werd net gezellig...

Spreekverbod van Hummie?
  † In Memoriam † maandag 17 oktober 2005 @ 09:56:22 #170
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_31505888
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 20:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
"We spreken van een kansspel als een deelnemer geen (overwegende) invloed heeft op de uitslag."

Dit is bij BB al overduidelijk niet het geval. Gedrag t.o.v. je medebewoners is al van invloed op een eventuele nominatie, en dus heeft de deelnemer invloed op de uitslag. In die zin is het voor de deelnemers geen kansspel
Bij BB heeft de beller 0% invloed op de uitslag, dat lijkt me nu na al die jaren toch wel duidelijk, alleen al gezien de statistisch absoluut onmogelijke tussenstanden. Het voert me nu te ver om je de beginselen van moderne statistiek bij te brengen, maar wie dit zelf niet ziet, moet dat maar aannemen van degenen die wél iets van statistiek weten.

Dát de deelnemers zich anders gedragen dan ze zijn om maar niet genomineerd te worden heeft daar totaal niets mee te maken. Bellen en SMS-en om vervolgens via loting een prijsje te winnen maakt van dat spelletje natuurlijk wel degelijk een kansspel. Waarbij ik me zelfs afvraag of BB überhaupt wel prijzen uitkeert, maar dat terzijde.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_31506846
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 09:56 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Bij BB heeft de beller 0% invloed op de uitslag, dat lijkt me nu na al die jaren toch wel duidelijk, alleen al gezien de statistisch absoluut onmogelijke tussenstanden. Het voert me nu te ver om je de beginselen van moderne statistiek bij te brengen, maar wie dit zelf niet ziet, moet dat maar aannemen van degenen die wél iets van statistiek weten.
En ik kan je vertellen dat, ondanks je leuke statistische berekeningen, het wel degelijk mogelijk is. Ik wil je e.e.a best privé nedaer toelichten, maar niet hier.
quote:
Dát de deelnemers zich anders gedragen dan ze zijn om maar niet genomineerd te worden heeft daar totaal niets mee te maken. Bellen en SMS-en om vervolgens via loting een prijsje te winnen maakt van dat spelletje natuurlijk wel degelijk een kansspel. Waarbij ik me zelfs afvraag of BB überhaupt wel prijzen uitkeert, maar dat terzijde.
Tsja, als je zo gaat beginnen is het eind zoek natuurlijk. Volgens justitie valt iets dergelijks niet onder een kansspel, maar als jij het beter weet....
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_31506893
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 09:49 schreef SCH het volgende:
Waar is JMG nou, het werd net gezellig...

Spreekverbod van Hummie?
Nee, die heeft weinig over mij te zeggen.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_31506954
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 10:39 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Nee, die heeft weinig over mij te zeggen.
Maar wel iets?
pi_31506966
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 10:37 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik wil je e.e.a best privé nedaer toelichten, maar niet hier.
  † In Memoriam † maandag 17 oktober 2005 @ 11:39:13 #175
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_31508113
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 10:37 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
En ik kan je vertellen dat, ondanks je leuke statistische berekeningen, het wel degelijk mogelijk is. Ik wil je e.e.a best privé nedaer toelichten, maar niet hier.
Natuurlijk is het theoretisch mogelijk, net zoals jij 15 x achter elkaar de hoofdprijs in de Staatsloterij kunt winnen. De kans daarop is statistisch echter te verwaarlozen.
quote:
Tsja, als je zo gaat beginnen is het eind zoek natuurlijk. Volgens justitie valt iets dergelijks niet onder een kansspel, maar als jij het beter weet....
Ja, ik weet het inderdaad beter:
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 20:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Juridisch staat een kansspel als volgt gedefinieerd:
"We spreken van een kansspel als een deelnemer geen (overwegende) invloed heeft op de uitslag."
Ik stel hier dus dat de deelnemer géén (overwegende) invloed heeft op de uitslag. Je kunt bellen en SMS-en wat je wilt, $jonnie en Hummie bepalen het verloop van BB. Laat hún maar bewijzen dat het er wél eerlijk aan toe gaat, bijvoorbeeld door het inschakelen van een notaris, die dan bij voorkeur niet 'De Mol' als achternaam heeft, ze incasseren immers wel de euro's van goedgelovige TV-kijkers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')