Je hebt ook gewoon gelijk. Ik blijf erbij dat het helemaal nep is. Die SMS stemmen worden geeneens in een database behandeld. Ook zoiets, Bridget beweert dat de stemmen dan nog "getelt moeten worden."quote:Op vrijdag 11 november 2005 07:51 schreef luciano het volgende:
IK BEN ZOOOOOOOOOOOOOO BLIJ dat ik het topic SMS_FRAUDE heb laten heropenen destijds ............. en niet voor niets dacht ik zo .................. i rest my case @ ...............
in 15 minuten tijd van 18% naar 35 % stemmen voor Roel .................... en dan NOG iemand beweren dat Linda ( god hebbe haar ziel later , nu nog niet , maar Luciano hebbe de rest van haar lichaam hoop ik ) destijds NIET terug had kunnen krabbelen van 2 % achtersnand 20 minuten voor tijd !!!!!!!!! ?????????????????
Door omstandigheden kon ik pas vanmorgen om 05.00 uur de live uitzending bekijken , vandaar de late reactie .............
Ach, effe grafiekje maken, tekst op de autocue zetten, cameramensen instrueren.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:08 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Je hebt ook gewoon gelijk. Ik blijf erbij dat het helemaal nep is. Die SMS stemmen worden geeneens in een database behandeld. Ook zoiets, Bridget beweert dat de stemmen dan nog "getelt moeten worden."
Wat is dit? 1944? Gaan alle stemmen via papier en door het hele land net als de landsverkiezingen destijds?
Of hebben ze een XT met een 10 meg hard diskje achter de lijnen staan?
Klink klare onzin dus.
in theorie is alles mogelijk...dat is dus geen verweer...quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:37 schreef avotar het volgende:
[..]
ik zeg alleen dat het theoretisch mogelijk moet zijn dat het klopt..
goh!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
Menno zal de volgende exit wel zijn, hij had beter niet kunnen zeggen dat ie thuis op z'n computer bewijs heeft dat er gemanipuleerd wordt met de uitslag van de stempercentages en daar moet ie nu al 2 weken voor boeten in de vorm van waarschuwingen, sancties, het niet mogen dragen van een petje
Hummie gooit Menno er over 2 weken uit, let maar op...
Ik ben al mega oud (31) en de dementie eist zijn tol een beetje, ik snap het niet helemaal, kan je het even voor me uitleggen alsof ik een kwijlend debieltje ben met een hoofd als een kokosmakroon?quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:00 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, effe grafiekje maken, tekst op de autocue zetten, cameramensen instrueren.
Kost een minuut of 5. Dit alles onder de noemer stemmen tellen. Zou kunnen dus.
Hij bedoelt ws dat de uitslag wel gewoon m.b.v. de computer geteld is, maar dat onder het mom "de stemmen tellen" even de juiste teksten in de autocueue gezet worden, de grafiekjes voor op het scherm klaargezet worden en er eventueel nog wat instructies naar de cameramensen gaan om (bijvoorbeeld) iemand specifiek in close-up te gaan nemen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:26 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Ik ben al mega oud (31) en de dementie eist zijn tol een beetje, ik snap het niet helemaal, kan je het even voor me uitleggen alsof ik een kwijlend debieltje ben met een hoofd als een kokosmakroon?
(Meen ik serieus, ik snap em niet helemaal)
Nee nog niet, hij zou mij op de hoogte houden dus ik neem aan dat Donner nog boeven aan het vangen is.quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:06 schreef Falco het volgende:
He APK heb jij nog mail gehad van Jan de Wit met antwoorden van de vragen die hij aan Donner had gesteld?
De uitslag is elke keer verbijsterend. Alsof Nederland 3 keer op rij wordt ingemaakt door Luxemburg, in de laatste minuut. Daarvoor kan je allerlei hele ingewikkelde statistische verklaringen verzinnen die de éne keer zeggen dat het 20 minuten voor tijd wel rond is, en de volgende keer zeggen dat het tot aan de laatste minuut spannend is.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:31 schreef Aventura het volgende:
Waarom breien jullie nog steeds voort op de aanname dat er fraude in het spel is?
De uitslag was verrassend, en dus is er oneerlijk spel?
Oh, ze willen niet zeggen hoeveel er mee verdiend wordt. Dan zal het vast wel eerlijk zijn.quote:De winstmarges en kosten van deze vorm van SMS-voting zullen overigens nooit en te nimmer worden bekendgemaakt, uit concurrentiebeding. Jammer voor de achterdochtigen onder ons.
Ach zo gaat het al vanaf de allereerste exit bij de allereerste BB (remember Martin ?) En daarna gebeurde het bij ELKE volgende exit bij ELKE BB. Men is verrast door de uitslag en is het er niet mee eens, men vindt hier op het forum een handvol gelijkgestemden die ook verrast zijn en het er niet mee eens. Men trekt de conclusie dat DUS geheel Nederland het er niet mee eens is en dat er DUS gefraudeerd moet zijn. Zoals het een goede complottheorie betaamt is er natuurlijk nog nooit enig bewijs voor geleverd. Men gelooft nou eenmaal graag en gretig in complottheorieen, Talpa is groot en machtig en dus evil en corrupt.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:31 schreef Aventura het volgende:
Waarom breien jullie nog steeds voort op de aanname dat er fraude in het spel is?
De uitslag was verrassend, en dus is er oneerlijk spel?
De winstmarges en kosten van deze vorm van SMS-voting zullen overigens nooit en te nimmer worden bekendgemaakt, uit concurrentiebeding. Jammer voor de achterdochtigen onder ons.
dat zeg ik, de uitslag van zo'n belspelletje staat na een stem of duizend wel vast, je kunt Talpa dus hooguit verwijten dat ze ten onrechte net doen alsof het nog heel spannend isquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:56 schreef APK het volgende:
Hé, Osseworst.
Vergeet niet dat Linda's exit al op teletekst stond terwijl mensen nog mochten stemmen.![]()
Dat ljikt me ook gelul in de ruimte. Die schapen die stemmen zijn ècht wel te beïnvloeden door de reguliere uitzendingen, dus een steekproef van de eerste duizend zegt niets over de totale populatie.quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:05 schreef HenriOsewoudt het volgende:
dat zeg ik, de uitslag van zo'n belspelletje staat na een stem of duizend wel vast, je kunt Talpa dus hooguit verwijten dat ze ten onrechte net doen alsof het nog heel spannend is
Je hebt ondertussen al pijnlijk duidelijk gemaakt dat je dat niet echt weet.quote:maar waar gaaaat het eigenlijk over
Ik zit me af te vragen als ik je reactie zie of je door toevoeging van al die extra letters nou probeert aan te geven dat je osseworst niet voor vol aamziet of dat je zelf zo onzeker bent dat je voor de zekerheid maar ff extra's toevoegt.quote:Op zaterdag 12 november 2005 09:13 schreef luciano het volgende:
He osseworst , vergeet niet dat als het na enkele duizenden stemmen al vast staat , en " er niet veel meer verandert " dat Roel plotseling veranderde van een lullige 18% naar een nog lulliger 35% . achttiennnnnnnnnnnnnn >>>>> vijfendertiggggggggggggggggggg ...........
Ik denk wel degelijk dat er regels zijn voor het tonen van de "tussenstand "quote:Op zaterdag 12 november 2005 10:01 schreef PH52 het volgende:
Blijft natuurlijk altijd nog wel de vraag of BB niet de uitslag van een heel vroege datum eerst publiceert, bv. van vrijdag na de uitzending, en pas als laatste de laatste telling. Ik neem aan dat zij daar geheel vrij in zijn en dat er ook verder geen regels beschreven zijn waaraan zij zich moeten houden mbt het stemgebeuren.
Maar Buzzer, ons druk maken om deze onzin terwijl er 1000-en belangrijkere dingen in het leven zjn hóórt juist bij het hele BB-gebeuren.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:55 schreef buzzer het volgende:
Ik kijk omdat het leuk vind om te kijken, en voor de rest zal dat hele sms circus me aan mijn reet roesten Ik heb liever dat ze die belspelletjes op TV aanpakken, daar wordt veel meer gefraudeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |