Blijkbaar, jammer, had een paar aardige discussies met hem. Niet dat we het oneens waren. Ik heb het niet zo op homofoben. Hij nog minder geloof ikquote:
Ik ben ook na de moord op Fortuyn wezen kijken bij het Binnenhof. Het was een eye-opener voor mij wat betreft de rol van de mediaquote:Juist niet.
Jouw ''van a tot z mis'' was een flinke provocatie, vergelding kon niet uitblijvenquote:Ik ook, bijvoorbeeld door fok! te beperken tot POL. Eén klein opmerkinkje daarover kwam me op die strafexercitie van Ryan3 te staan.
quote:Gimmie gimmie gimmie![]()
![]()
quote:
Beter dan mijn gebrekkige zin! Deze vertaling ga ik voortaan gebruiker voor de minus habentes, in combinatie met dequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:32 schreef Monidique het volgende:
Wat Jupiter mag, mag een koe nog niet.
Wie is er zo lelijk?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:38 schreef Johan_de_With het volgende:
Mijn bloed, mijn ziel, voor lelijkerds.
Rachel.quote:
Bedoel je nou dat ik puisten heb of dat ik op deze formidabele heerser lijk?quote:Jij hebt een beetje een mozaiekaanzien
Dan leken we allemaal op jou.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:44 schreef George-Butters het volgende:
was iedereen maar even lelijk.
Ja, je probeert de aandacht van je eigen enkelglimlach af te leiden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:47 schreef Monidique het volgende:
Snap je 'm? Hè? Snap je 'm?
De koeien en Jupiter waren niet bedoeld als onderschrift, het was een gedachteflard. Uit de burqua-discussie.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:39 schreef Floripas het volgende:
Wat dacht je van:
sigme locuta, causa finita?
Ik vertrek morgen naar Amerika, dus heb geduld.quote:
"Iemand" heeft hier duidelijk mijn Rachel nog nooit gezien.quote:
quote:Bedoel je nou dat ik puisten heb of dat ik op deze formidabele heerser lijk?
Ach, Justinianus. Die heeft natuurlijk wel zijn regering te danken aan zijn hoer van een vrouw.
[afbeelding]
Jezus, sigme.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:54 schreef sigme het volgende:
[..]
De koeien en Jupiter waren niet bedoeld als onderschrift, het was een gedachteflard. Uit de burqua-discussie.
"sigme locuta, causa finita?" Te absoluut, ik ben niet degene die het pleit beslecht. Daarvoor ben ik tezeer een dwaalschaap , een zwevend tussenwezen, dat zich net zo makkelijk aan deze als aan gene zijde schijnt te kunnen vervoegen.
Bij nader inzien is die wel een tijdje geschikt: "zwevend tussenwezen, dat zich net zo makkelijk aan deze als aan gene zijde schijnt te kunnen vervoegen". Valt daar wat van te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |