alweer ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:19 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
lies nodigt roel net in haar bed uit![]()
Lieske wil ook een keer roel trekkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:19 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
lies nodigt roel net in haar bed uit![]()
ingrid? zij is bij een aantal van die stooksessies geweest, dus dat zou een motivatie kunnen zijn. als ze er in is getrapt misschien op rob. van de rest kan ik me niet voorstellen dat ze ze nomineert. Het zou me ook niet verbazen als dido ook ingrid nomineert.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:19 schreef scanman01 het volgende:
Iemand enig idee wie de volgende keer door bv Lieske genomineerd gaat worden?
Rob denk ik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:19 schreef scanman01 het volgende:
Nee niet echt, ik draai get geluid steeds uit als Lieske in beeld isquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:19 schreef scanman01 het volgende:
Rob en Roel gaan geheid op Menno stemmen, Menno op de bank met Rob en nog iemand. Menno eruit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Volgende nominatie:
(ik weet het ook niet meer)
Tanja--- Rob
Menno---Rob
Ingrid---Rob
Sjankwal---Lieske
de rest op Tanja
Lieske is een moeilijk geval ze zou of Chantal of Dido kunnen nomineren.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:19 schreef scanman01 het volgende:
Misschien Dido Roel maar denk het ook weer niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Volgende nominatie:
(ik weet het ook niet meer)
Tanja--- Rob
Menno---Rob
Ingrid---Rob
Sjankwal---Lieske
de rest op Tanja
Dan moet je wel even zeggen wat dan de strekking van haar woorden waren.quote:
Echtwel, die gaat echt niet lang blijfen naar de bevalling denk ik, dan is ze opgebruikt en kan hummie haar eindelijk dumpenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook van overtuigd. Het enige wat we kunnen hopen is een vrijwillige exit. Op een andere manier gaat het nooit meer lukken zodra de baby er is.
http://rapidshare.de/files/6250855/Naamloos.avi.htmlquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Niet mee eens. Ik heb het ook live gezien.
Roel zei ook heel duidelijk en een beetje dwingend tegen Linda dat ze een handdoek moest pakken.
Linda: hoezo?? Roel: je wat denk je!!
En dat het zo kort duurde Scan, daar gaat Roel na BB medicijnen voor krijgen.![]()
Denk ik eigenlijk ook ja. Ze heeft aan niemand een hekel... en met Rob het minst denk ik.quote:
Chantal gaat Lieske sowieso niet meer nomineren. Dat heeft ze al gezegd een aantal keren.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:27 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Lieske is een moeilijk geval ze zou of Chantal of Dido kunnen nomineren.
Denk dat zowel Rob Menno Ingrid Nathalie en Roel bij hun keuze blijven Joost zal wel veranderen Chantal >Lieske, Dido is verrassend denk ik.
Ik denk dat Roel op Joost gaat stemmen, hij ergert zich de tering aan die idioot.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:27 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Rob en Roel gaan geheid op Menno stemmen,
Als je dit topic nou even doorleest dan vind je het antwoord: een nieuwe man voor chantalquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:29 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
Komt er eingelijk nog een keer iemand bij in het huis het is zo saai, een nieuw persoon is altijd wel weer leuk.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Chantal gaat Lieske sowieso niet meer nomineren. Dat heeft ze al gezegd een aantal keren.
Toch nog filmpjesquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:28 schreef Splash het volgende:
[..]
http://rapidshare.de/files/6250855/Naamloos.avi.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |