auto-orgasmemomentjequote:
jammergenoeg merkt roel er weer geen fuck van..........quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:59 schreef mijn23 het volgende:
het is zo te merken dat dido zooo opgelucht is dat linda eruit is,bah
quote:
dürch, für, ohne, um, bis, gegen, entlang...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Durch, für, ohne, gegen, entlang.
Geloof ik, maar het is laat op de avond
Goeie foto Scan.quote:
Hopelijk wordt het opgerakeldquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:08 schreef BBscanner het volgende:
Zou Joost het handkar verhaal van Linda aan Dido vertellen??? Wordt dit nog opgerakelt of is het reeds vergeten.
Goed dat het ramadan isquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Goeie foto Scan.
Hier kijkt zij als een genaaid schaap.![]()
Oordopjes kunnen geregeld worden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:07 schreef Wup het volgende:
ow Mevrouw Tanja heeft nogal wat eisen mbt de bevalling
de andere bewoners mogen haar niet horen....
Chantal is er duidelijk niet blij meequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:10 schreef cuall het volgende:
Christus Tanja mag echt alles eisen zeg![]()
Echt onbegrijpelijk dat de anderen zich dat allemaal laten aanleunen
Die zelfingenomen rotkop, zodra het weer over haar gaat en haar eisenquote:
Ja waar blijven ze nou met hun grote mondquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:12 schreef -Delta- het volgende:
Tanja: Ik bepaal hoe ik het wil.... als ik er iemand bij wil...als ik die kamer dicht wil hebben...ik wil niet dat jullie me horen...ik ik ik ik ik
Nee de gang wordt gebarricadeerd en de anderen moeten naar een noodtoilet in de tuin als ze gaat bevallen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:05 schreef cuall het volgende:
Tanja zegt dat ze geen voorkeurspositie heeft
Sorry, maar met een bevalling vind ik net als met een bruiloft (die je als het goed is ook niet meer dan 2 keer doet) dat je het mag doen zoals jij wilt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:12 schreef -Delta- het volgende:
Tanja: Ik bepaal hoe ik het wil.... als ik er iemand bij wil...als ik die kamer dicht wil hebben...ik wil niet dat jullie me horen...ik ik ik ik ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |