leuke scans maar jammer dat je altijd die media player in beeld ziet. Probeer is Alt-Enter en dan CTRL-Printscreen of een capture programma. Breedte mag ook wel wat groter (560 max dacht ik)quote:
Ik trek het ook niet meer, maar ze blijft verreweg de liefste in het huis.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:38 schreef BB-King het volgende:
Lieske vind ik niet eens zo saai simpelweg omdat ik haar een geil ding vind.
Maar verder zou ik het ook moeilijk trekken, die studieverhalen!
hierdoor zal ze nog ver komenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:47 schreef TagForce het volgende:
[..]
Je bent niet de enige... Lieske mag dan teveel lullen over te oninteressante onderwerpen... Maar ze is en blijft een zeer lief, knap, en 'students' meisje.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:46 schreef Gert het volgende:
Die opa van Nathalie en die oma van Roel, hoe zou het dáár nou mee zijn?
Daar hoor je nooit meer wat van, dus misschien is het wel uit, of is er eentje dood.
nee dat bedoel ik niet maar BB kan toch niet weten wie er populair is voordat de stemmen zijn binnengekomen dacht ik...........quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is niks geen achteraf gelul. Dat zeg ik altijd al.
Schande! Ik ga NU Talpa mailen!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:50 schreef BONG4002 het volgende:
Hebben ze nog steeds niets moeten inleveren? Slappe zooi dan hoor
Lieske eindigt bij de laatste 3, zeker weten.quote:
welterustenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:51 schreef Minouishere het volgende:
[..]
nee dat bedoel ik niet maar BB kan toch niet weten wie er populair is voordat de stemmen zijn binnengekomen dacht ik...........
Hij mag als sactie van bb geen muts of pet meer op.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:52 schreef it_was_me het volgende:
Ik krijg iedere keer als ik Menno zie het idee dat hij expres zijn haren zolaat en het niet echt fatsoenlijk laat knippen/scheren om meelij te wekken ofzo. Een normaal denkend mens blijft zo toch niet rondlopen. In eerste instantie wilde hij steeds een muts op houden omdat hij zich zo schaamde.En nu blijft hij zo lopen. Ik snap hem niet!
Hoezo slappe zooi? De luxe-periode gaat toch ook altijd pas in als de boodschappen gearriveerd zijnquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:50 schreef BONG4002 het volgende:
Hebben ze nog steeds niets moeten inleveren? Slappe zooi dan hoor
Door een sanctie MAG hij geen muts dragen... Wel een beetje opletten, hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:52 schreef it_was_me het volgende:
Ik krijg iedere keer als ik Menno zie het idee dat hij expres zijn haren zolaat en het niet echt fatsoenlijk laat knippen/scheren om meelij te wekken ofzo. Een normaal denkend mens blijft zo toch niet rondlopen. In eerste instantie wilde hij steeds een muts op houden omdat hij zich zo schaamde.En nu blijft hij zo lopen. Ik snap hem niet!
Jij hebt het blijkbaar niet goed gevolgdquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:52 schreef it_was_me het volgende:
Als de opdracht is mislukt gaat normaliter per direct het noodrantsoen in, andersom is het idd pas zaterdagquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoezo slappe zooi? De luxe-periode gaat toch ook altijd pas in als de boodschappen gearriveerd zijn
Goh en wat doe je daar, in München?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zit nu in Munchen en het gaat een helse klus worden om alles bij te lezen. Jammer dat Linda eruit is.
Hij mag geen petje of muts op in huis van Hummie.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:52 schreef it_was_me het volgende:
Nee dat weet ik. Maar hij mag het nu toch wel helemaal kaal maken ofzo. Dit ziet er helemaal niet meer uit en volgens mij was de sanctie geen muts en niet ''voor schut lopen''quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hij mag als sactie van bb geen muts of pet meer op.
Culturele werkweek. Maar het weer hier is echt prachtig.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Goh en wat doe je daar, in München?
Ik ook. Kan er ook niks aan doenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:51 schreef Day het volgende:
[..]
Lieske eindigt bij de laatste 3, zeker weten.
ik blijf haar, ondanks haar gezwets af en toe, toch de leukste vrouw in het huis vinden.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zit nu in Munchen en het gaat een helse klus worden om alles bij te lezen. Jammer dat Linda eruit is.
Ja erg zeg..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:56 schreef Day het volgende:
Horen jullie Lieske ook dubbel?
ok,dat heb ik dus gemist. Dacht dat dat alleen maar was met dat strafrantsoen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als de opdracht is mislukt gaat normaliter per direct het noodrantsoen in, andersom is het idd pas zaterdag
ernstig je verdriet aan het wegdrinken?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:56 schreef Day het volgende:
Ja.. het was net even helemaal mis met het geluid. Is nu weer goed.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:56 schreef Day het volgende:
nee mag niet van bb, dan lijkt hij te veel roelquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:56 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Nee dat weet ik. Maar hij mag het nu toch wel helemaal kaal maken ofzo. Dit ziet er helemaal niet meer uit en volgens mij was de sanctie geen muts en niet ''voor schut lopen''
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:58 schreef Minouishere het volgende:
[..]
hihi........dat kwam door mij ...sorry......
Ahhhhhhhhhhhh oke dat wist ik niet!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:59 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nee mag niet van bb, dan lijkt hij te veel roel![]()
allebei kaal...
entgegen?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mit nach bei zeit von zu aus![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:00 schreef cuall het volgende:
[..]
ja jij met je superdomme opmerkingen ook
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |