Goh en wat doe je daar, in München?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zit nu in Munchen en het gaat een helse klus worden om alles bij te lezen. Jammer dat Linda eruit is.
Hij mag geen petje of muts op in huis van Hummie.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:52 schreef it_was_me het volgende:
Ik krijg iedere keer als ik Menno zie het idee dat hij expres zijn haren zolaat en het niet echt fatsoenlijk laat knippen/scheren om meelij te wekken ofzo. Een normaal denkend mens blijft zo toch niet rondlopen. In eerste instantie wilde hij steeds een muts op houden omdat hij zich zo schaamde.En nu blijft hij zo lopen. Ik snap hem niet!
Nee dat weet ik. Maar hij mag het nu toch wel helemaal kaal maken ofzo. Dit ziet er helemaal niet meer uit en volgens mij was de sanctie geen muts en niet ''voor schut lopen''quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hij mag als sactie van bb geen muts of pet meer op.
Culturele werkweek. Maar het weer hier is echt prachtig.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Goh en wat doe je daar, in München?
Ik ook. Kan er ook niks aan doenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:51 schreef Day het volgende:
[..]
Lieske eindigt bij de laatste 3, zeker weten.
ik blijf haar, ondanks haar gezwets af en toe, toch de leukste vrouw in het huis vinden.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zit nu in Munchen en het gaat een helse klus worden om alles bij te lezen. Jammer dat Linda eruit is.
Ja erg zeg..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:56 schreef Day het volgende:
Horen jullie Lieske ook dubbel?
ok,dat heb ik dus gemist. Dacht dat dat alleen maar was met dat strafrantsoen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als de opdracht is mislukt gaat normaliter per direct het noodrantsoen in, andersom is het idd pas zaterdag
ernstig je verdriet aan het wegdrinken?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:56 schreef Day het volgende:
Ja.. het was net even helemaal mis met het geluid. Is nu weer goed.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:56 schreef Day het volgende:
nee mag niet van bb, dan lijkt hij te veel roelquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:56 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Nee dat weet ik. Maar hij mag het nu toch wel helemaal kaal maken ofzo. Dit ziet er helemaal niet meer uit en volgens mij was de sanctie geen muts en niet ''voor schut lopen''
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:58 schreef Minouishere het volgende:
[..]
hihi........dat kwam door mij ...sorry......
Ahhhhhhhhhhhh oke dat wist ik niet!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:59 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nee mag niet van bb, dan lijkt hij te veel roel![]()
allebei kaal...
entgegen?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mit nach bei zeit von zu aus![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:00 schreef cuall het volgende:
[..]
ja jij met je superdomme opmerkingen ook
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |