mmm denk het niet, mischien wel van uiterlijk maar ik ga nie zo veel om met 5eklassers, op een paar gasten na danquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:11 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
OkeKen je Glarinda uit Nijkerk? (zit nu in Engeland met de rest van 5vwo)
Ja, die ken ik, dat is het zusje van Michelle en die zit bij mij in de klasquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:11 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
OkeKen je Glarinda uit Nijkerk? (zit nu in Engeland met de rest van 5vwo)
ikquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:19 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Oei mag je nu al stemmen??
Dan moet ik ook is stemmers gaan trekken![]()
Wie wil bier?![]()
Ik stem op jouquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:19 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Wie wil bier?![]()
Iddquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:19 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja, die ken ik, dat is het zusje van Michelle en die zit bij mij in de klas
Maar ik loop meestel met Ruud, Arjen, Joost, Peter, Henri, Gerard, Bram en nog wat van die zooiEn er staat een foto van me in het fototopic
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:19 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Wie wil bier?![]()
Die kloon weer eens wat uitgespookt?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:20 schreef zalmsalade het volgende:
owjah
blauw_muisje komt hier voorlopig niet meer posten
aaah dan weet ik denk ik wel wie je bentquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:19 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja, die ken ik, dat is het zusje van Michelle en die zit bij mij in de klas
Maar ik loop meestel met Ruud, Arjen, Joost, Peter, Henri, Gerard, Bram en nog wat van die zooiEn er staat een foto van me in het fototopic
Dat was ook meer voor C2C bedoeldquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:21 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
IddMaar jongens ken ik niet zo, meiden boeien mij veel meer
![]()
wattan?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:20 schreef zalmsalade het volgende:
owjah
blauw_muisje komt hier voorlopig niet meer posten
Ik denk dat ik eruit ben qua jongensstemquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:19 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Wie wil bier?![]()
Spenky natuurlijkquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:25 schreef Palau het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eruit ben qua jongensstem![]()
![]()
Ok danquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:23 schreef C2C het volgende:
[..]
aaah dan weet ik denk ik wel wie je bent
waar naartoe?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:28 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ok dan
Ik ga denk ik maar eens slapen enzFok! is zo sloom als stront door een trechter, dat werkt ook niet echt.
Morgen ga ik op vakantie, dus tot over een week
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:28 schreef Lizz-n het volgende:
_Xbox_Master_, Palau, M3rcury en C2C krijgen dus al bier, als ik ooit op een Meet kom en hun ook![]()
Jammer dat je niet op de meet van volgende week komtquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:28 schreef Lizz-n het volgende:
_Xbox_Master_, Palau, M3rcury en C2C krijgen dus al bier, als ik ooit op een Meet kom en hun ook![]()
Trustequote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:28 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ok dan
Ik ga denk ik maar eens slapen enzFok! is zo sloom als stront door een trechter, dat werkt ook niet echt.
Morgen ga ik op vakantie, dus tot over een week
achmet komt pas in de winter aan de beurtquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:33 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
TrusteFijne vakantie en suc6 met Achmed en familie
![]()
Ik wou dat ik kon, maar voetbal gaat voorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:31 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Jammer dat je niet op de meet van volgende week komt![]()
trustuuuquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:34 schreef Talena het volgende:
Ik ga maar eens naar bed.. morgen wéer 1e 2 uur gym
Welterusten
Trustequote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:34 schreef Talena het volgende:
Ik ga maar eens naar bed.. morgen wéer 1e 2 uur gym
Welterusten
Trustequote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ga ook weg![]()
Nog even TV kijken en dan naar bed toe.
Moet er morgen weer vroeg uit. Ik ben wel vrij van school![]()
mijquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:46 schreef MaRySe het volgende:
Op welke ker0l moet ik stemmen ?
Take a break, in PUBquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:45 schreef the_legend_killer het volgende:
OOk lastig in veel topics tegelijk zijn
MaRySe lus jij bier?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:46 schreef MaRySe het volgende:
TLK ik ben in kostuum dus netjes.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:46 schreef MaRySe het volgende:
op mijquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:46 schreef MaRySe het volgende:
Er zwerven nog foto's van mij rond waar ik in wit pak opstaquote:
Voor bier stem Lizz-n!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:49 schreef MaRySe het volgende:
hmmm ik twijfel tussen talena en snopprinses
en bij de ker0ls weet ik 't nog niet
mijquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:51 schreef MaRySe het volgende:
b-boy en spenky zien er onverwachts leuk uit
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:52 schreef MaRySe het volgende:
maar goed dat ik niet mee heb gedaan want dan zou ik meteen winnen
nee grapje. maar ik zou wel eerder op een bekende naam of op een leuke foto stemmen
()
Neuh.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:55 schreef MaRySe het volgende:
wie zou er op mij stemmen als ik mee had gedaan?
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:55 schreef MaRySe het volgende:
Eensch.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:52 schreef MaRySe het volgende:
maar goed dat ik niet mee heb gedaan want dan zou ik meteen winnen
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:55 schreef MaRySe het volgende:
Ikkequote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:55 schreef MaRySe het volgende:
BBOYquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:51 schreef MaRySe het volgende:
b-boy en spenky zien er onverwachts leuk uit
dus als ik op jou stem stem jij nie op mij lekker is datquote:
Dat zijn professionele foto'squote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:58 schreef MaRySe het volgende:
[..]
die schoenendie foto's zijn zo gemaakt ieuw
met wie danquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:57 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ikke![]()
Maar je had die stem wel met andere moeten delen![]()
Imberrquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:59 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dat zijn professionele foto'sAls je naar die sites gaat die op de foto's staan krijg je een hele portfolio van der
![]()
timberlandshakkenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:59 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dat zijn professionele foto'sAls je naar die sites gaat die op de foto's staan krijg je een hele portfolio van der
![]()
Zelfs ik?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:00 schreef MaRySe het volgende:
[..]
timberlandshakkenieeeuuuwww die broek iieeeeeuuuwww
ja. met zo een fotograaf kan IEDEREEN er wel leuk uitzien.
ja das waarquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:58 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Maar is nog weinig op Fok! geweest![]()
bitch fight bitch fightquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:00 schreef MaRySe het volgende:
[..]
1x gezien.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:02 schreef Imberr het volgende:
[..]
waarom op haar stemmen? die komt toch nauwelijks in pub? of zie k haar gewoon nooit?![]()
Ik doe beidequote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:02 schreef Gizmore het volgende:
Ik heb een probleem. Ik wil wel hier een beetje blijven posten enzo, maar ik wil ook film kijken nuWat moet ik doen?
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:03 schreef MaRySe het volgende:
rianne zag ik niet staan
Bh's zijn ZO 2004
Jaloers?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:00 schreef MaRySe het volgende:
[..]
rianne zag ik niet staan
Bh's zijn ZO 2004
Ik spreek dr best veel op msn. En hoewel dit een stemming is op foto's kijk ik wel verderquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:02 schreef Imberr het volgende:
[..]
waarom op haar stemmen? die komt toch nauwelijks in pub? of zie k haar gewoon nooit?![]()
Dat deed ik van de week toen ik Hitch ging kijken, dat kan nog wel (veel gepraat, mist weinig van wat er in beeld komt) maar ik heb nu ff The Ring 1 & 2 gedownd en daar wordt toch een stuk minder in gepraatquote:
nr 12quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:03 schreef MaRySe het volgende:
rianne zag ik niet staan
Bh's zijn ZO 2004
rianne zag ik niet staan
Bh's zijn ZO 2004
Nooit i guess..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:04 schreef Lizz-n het volgende:
Maar Imberr wanneer komen jou foto's?
Ik ben net begonnen aan Batman Begins.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:05 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat deed ik van de week toen ik Hitch ging kijken, dat kan nog wel (veel gepraat, mist weinig van wat er in beeld komt) maar ik heb nu ff The Ring 1 & 2 gedownd en daar wordt toch een stuk minder in gepraatDus ja, probleem blijft.
Ze is best wel erg breed zo op die fotoquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:05 schreef MaRySe het volgende:
http://www.xs4all.nl/~sargath/portfolio/models/nonnie/16.jpg
sommige kleren doen ZO geen wonderen voor je figuur
hahaha maar jaaaa.. ze wint toch niet
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:05 schreef MaRySe het volgende:
http://www.xs4all.nl/~sargath/portfolio/models/nonnie/16.jpg
sommige kleren doen ZO geen wonderen voor je figuur
hahaha maar jaaaa.. ze wint toch niet
Ik denk het ook niet.quote:
Ik mag niet op me eigen geslacht stemmenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:07 schreef the_legend_killer het volgende:
Op TLK stemmen.
Ieders fan en lieveling.
Ik ben lief
Ik zou alle foto's in dr portfolio even doorkijken, vond t al wat minder daarnaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet.
Btw, die chick, mille, ziet er niet verkeerd uit.![]()
Jij had 2 maanden geleden al die fotoshoot. Ga die dingen dan zelf halen ofzo.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:08 schreef Imberr het volgende:
[..]
Een vriendin van me heeft hele leuke op haar pc staan, maar die stuurt ze maar niet door.![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:07 schreef MaRySe het volgende:
die spenky is best leukmaar die heeft een vriendin dus daar ga ik niet op stemmen.
Vraag het nu op msn danquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:08 schreef Imberr het volgende:
[..]
Een vriendin van me heeft hele leuke op haar pc staan, maar die stuurt ze maar niet door.![]()
op een paarfoto's wel op de rest nietquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet.
Btw, die chick, mille, ziet er niet verkeerd uit.![]()
Gaat niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:08 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jij had 2 maanden geleden al die fotoshoot. Ga die dingen dan zelf halen ofzo.![]()
wat is dat nou voor vriendinquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:10 schreef Imberr het volgende:
[..]
Gaat niet.Als ik vraag of ze ze niet kan branden ofzo zegt ze nee.
Wat hèb ik daar nou aan?
![]()
Neem je eem memorystick of "diskette" mee.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:10 schreef Imberr het volgende:
[..]
Gaat niet.Als ik vraag of ze ze niet kan branden ofzo zegt ze nee.
Wat hèb ik daar nou aan?
![]()
ik moest lachenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:11 schreef MaRySe het volgende:
eerst zie je deze foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
en dan http://fotoboek.fok.nl/sessy
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat dacht ik dus ook alquote:
Wanneer ga je mij afkraken? ik wil graag gaan slapen, maar wil jou oordeel nog wel zienquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:11 schreef MaRySe het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is inderdaad best erg. Maar ik heb toch al gestemd dus voor mij maakt het toch niet meer uitquote:
ok even kijkenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:12 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Wanneer ga je mij afkraken? ik wil graag gaan slapen, maar wil jou oordeel nog wel zien![]()
Biertje dr bij?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:11 schreef Palau het volgende:
Jeej, ik ben bijna klaar met bedenken op wie ik nog meer ga stemmen..
Tsja maar die is op die tweede foto al onduidelijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:11 schreef MaRySe het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb ik niet en op n diskette past t niet denk ik.. En ik mag dan sowieso toch niet op hun pc komen want haar vader is er meestal niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Neem je eem memorystick of "diskette" mee.
Owjee, weer een kloon. Cerror, I assume?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:13 schreef SergeantSchaaldier het volgende:
Maryse, doe alstublieft niet zo sneu.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:13 schreef SergeantSchaaldier het volgende:
Trustequote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga zo slapen
Mekiquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:14 schreef Meki het volgende:
Hoi
ja dan heeft iedereen al gestemdquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:11 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook al![]()
Maar goed, ik zie haar morgenavond weer.. dan zal ik t es wéér vragen![]()
heb je je echt hiervoor speciaal aangemeld?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:13 schreef SergeantSchaaldier het volgende:
Duhuh.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Owjee, weer een kloon. Cerror, I assume?
Met nog meer bedoel ik naast op jou, beloofd is beloofdquote:
he jou ken ikquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:14 schreef Meki het volgende:
Hoi
Valt nog best mee, ik had erger verwacht.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:16 schreef MaRySe het volgende:
Lizz-n ja gewoon niet echt spannende foto's of zo.
Je zou een klasgenootje kunnen zijn.
dan gaan we de volgende keer same meedoen, mister en misses fokquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:16 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ja en? Ik kan toch niet meer meedoenWil ik ook niet trouwens
![]()
ik zei ze niet afquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:16 schreef SergeantSchaaldier het volgende:
[..]
Duhuh.
Ik snap alleen niet waarom maryse al die wijven zit af te zeiken.
Ze mag dan soms wel een punt hebben, daar niet van, maar toch sneu.
alalalaatralalalaaataraaeaaswerlkjqwerqwerqwerqwerquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:16 schreef the_legend_killer het volgende:
PIZZA ALLLALALALA LALALALALA
Zullen we het maar even zo noemen dan.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:16 schreef MaRySe het volgende:
Opbouwende kritiek is niets mis mee.
oow kan dat nog steedsquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:15 schreef Gizmore het volgende:
[..]
MekiWaarom deed jij eigenlijk niet mee met de mister PUB verkiezing dan?
Idd, wordt een dure meet voor mij, maar als je het te lang vindt duren mag je er natuurlijk ook 1 op komen halenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:16 schreef Palau het volgende:
[..]
Met nog meer bedoel ik naast op jou, beloofd is beloofd
Effe wachten, ik moet nog een halve zak chips wegwerkenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:16 schreef the_legend_killer het volgende:
PIZZA ALLLALALALA LALALALALA
niet vervelend bedoeld of zoquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:17 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Valt nog best mee, ik had erger verwacht.![]()
Ik ben ook een klasgenootjeMaar niet van jou
![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:16 schreef C2C het volgende:
[..]
he jou ken ik
jij bent van die reclame
enzo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moah, ik vind de foto's niet slecht hoor.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:18 schreef MaRySe het volgende:
[..]
ik zei ze niet afiemand zei die mille is lekker
dus ik even wat fotos laten zien
en zeggen dat ze lelijke schoenen heeft
en dan zeik ik haar af![]()
dat maak je er zelf vanwat dus gelijk wil zeggen dat jij die foto's ook niet mooi vindt.
Niet eens op Roooytjuuh?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:20 schreef MaRySe het volgende:
ik denk dat ik op electro-worm ga stemmen!
ieder zijn smaak. ik hou niet zo van papzakken een vrouw met een vol figuur.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:19 schreef SergeantSchaaldier het volgende:
[..]
Moah, ik vind de foto's niet slecht hoor.
Wat hij zegtquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:20 schreef Palau het volgende:
Ben slapen , laatste dagje voor herfstvakantie
Denk het wel, maar dat zijn al oudjesquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:19 schreef MaRySe het volgende:
[..]
niet vervelend bedoeld of zoMaar bij sommige mensen denk je van WOW omdat 't een mooie foto is. Die van jou zijn gewoon een beetje flets.. heb je er niet meer?
Dan stem je toch op iemand anders: klaar!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:21 schreef MaRySe het volgende:
[..]
ieder zijn smaak. ik hou niet zo van papzakken een vrouw met een vol figuur.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:20 schreef Palau het volgende:
Ben slapen , laatste dagje voor herfstvakantie
ja hey ik begon er niet overquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:22 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dan stem je toch op iemand anders: klaar!![]()
Nee dat weet ik ook wel, maar ach. Ik ben het ook wel met je eens daar niet vanquote:
ja je heb alleen nog NIET gezegt waarom ze hier nie mee rkomt postenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:25 schreef zalmsalade het volgende:
hoi had ik al gezegd dat blauw_muisje niet meer komt posten....
ik wil trouwens wel graag weten jaguarized als het je allemaal niks uitmaakt... Waarom je me dan toch nsb't?
Hij heet niet voor niets B-Boy hequote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:25 schreef MaRySe het volgende:
heeft die b-boy altijd een oranje bril op :d;D;:D;D:D?
Wat doe jij trouwens nog meer met die vingerpoppetjes van je?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:25 schreef MaRySe het volgende:
heeft die b-boy altijd een oranje bril op :d;D;:D;D:D?
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:27 schreef SergeantSchaaldier het volgende:
[..]
Wat doe jij trouwens nog meer met die vingerpoppetjes van je?
omdat ik niet steeds in en uit ga loggenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:26 schreef C2C het volgende:
[..]
ja je heb alleen nog NIET gezegt waarom ze hier nie mee rkomt posten![]()
wat ben je nou een man of een vrouwquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:28 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
omdat ik niet steeds in en uit ga loggen
afzeiken?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:25 schreef C2C het volgende:
he MaRySe ben je ongesteld ofzo? je bent iedereen zo aan het afzeiken
o als ik nu een gevoelig punt heb geraakt spaar me
lees je inquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:29 schreef C2C het volgende:
of een het?
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:30 schreef MaRySe het volgende:
[..]
afzeiken?
sjeez gevoelige mensen of zo ?
je zou me eens moeten horen als ik aan 't afzeiken ben
Bekritiseren toch?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:30 schreef MaRySe het volgende:
[..]
afzeiken?
nee ik vroeg het me gewoon afquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:30 schreef MaRySe het volgende:
[..]
afzeiken?
jag zou je mijn vraag even willen beantwoorden?quote:
jaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:28 schreef Lizz-n het volgende:
1 oude foto gevonde, moet je hm nog zien?
mijn idee was dat mister en miss fok na het idee was vanquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:31 schreef SergeantSchaaldier het volgende:
[..]
Bekritiseren toch?
Je kent ze immers ja.
Laat ze maar mekkeren hoor Maryse!
1 onbelangrijk verschil, iedereen houd zijn beoordelingen voorzich, jij uit ze, is niks mis meequote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:34 schreef MaRySe het volgende:
[..]
mijn idee was dat mister en miss fok na het idee was van
je ziet fotos
je beoordeeld.
klaar.
niks innerlijk blablablablabla
Dat zeg ik toch ook niet muts?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:34 schreef MaRySe het volgende:
[..]
mijn idee was dat mister en miss fok na het idee was van
je ziet fotos
je beoordeeld.
klaar.
niks innerlijk blablablablabla
dudeeequote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:38 schreef SergeantSchaaldier het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet muts?
Nee een foutmelding en als ik die link plak in een nieuw scherm zie ik nog niks.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:38 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Je ziet dus een kruisje?![]()
http://img398.imageshack.us/img398/7750/suc300542ne.jpg
ok ok maar goed ik wist niet dat hier van die huilies zitten die er niet tegen kunnen als er kritiek wordt geuitquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:37 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
1 onbelangrijk verschil, iedereen houd zijn beoordelingen voorzich, jij uit ze, is niks mis mee![]()
Tja.. pubersquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:39 schreef MaRySe het volgende:
[..]
ok ok maar goed ik wist niet dat hier van die huilies zitten die er niet tegen kunnen als er kritiek wordt geuit
Het is tenslotte PUB niet waarquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:39 schreef MaRySe het volgende:
[..]
ok ok maar goed ik wist niet dat hier van die huilies zitten die er niet tegen kunnen als er kritiek wordt geuit
owquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee een foutmelding en als ik die link plak in een nieuw scherm zie ik nog niks.
Met jou wil ik het nog wel eens hebben over het wel of niet bestaan van god.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:39 schreef MaRySe het volgende:
[..]
dudeee
zeg ik dat jij het wel zegt
ik verduidelijk mijn standpunt right
niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:41 schreef SergeantSchaaldier het volgende:
[..]
Met jou wil ik het nog wel eens hebben over het wel of niet bestaan van god.
Krijg hem ook niet te zienquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:38 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Je ziet dus een kruisje?![]()
http://img398.imageshack.us/img398/7750/suc300542ne.jpg
Gizmorequote:
Ik nu ook niet meerquote:
Dat hoef ik inderdaad niet te zienquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:44 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ik nu ook niet meer, maar je mist ook niet veel hoor, ik had alleen een vage foto van mezelf meer niet
![]()
Ja ik snap het, maar ik hou niet zo van foto's dus zo heel veel heb ik er niet en tja, ik doe niet mee om te winnenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:41 schreef MaRySe het volgende:
ja uh ik bedoelde gewoon dat de foto mooier zou worden snap je
dus niet 't onderwerp maar de foto
ff test draaien voor het WK volgend jaarquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:45 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat hoef ik inderdaad niet te zien
DaMook, nieuwe avatar?
Ik vind het wel een mooie oranjequote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
ff test draaien voor het WK volgend jaarMaar ik vind hem niet oranje genoeg
Als je de link copy/paste in een nieuw scherm doet ie het welquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:44 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ik nu ook niet meer, maar je mist ook niet veel hoor, ik had alleen een vage foto van mezelf meer niet
![]()
Bij mij nog steeds nietquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als je de link copy/paste in een nieuw scherm doet ie het wel
stem gewoon op spenky, die komt hier tenminste nog wel vaak.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:47 schreef MaRySe het volgende:
als electro-worm verkerings heeft stem ik op spenky en anders op electro-worm
yeaaaaah
Deze heb ik met het ek ooit snel gemaaktquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:47 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooie oranje
Slaap lekker Lizz-n
maakt toch niet uit datk een vriendin heb...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:47 schreef MaRySe het volgende:
als electro-worm verkerings heeft stem ik op spenky en anders op electro-worm
yeaaaaah
welquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:49 schreef spenky het volgende:
[..]
maakt toch niet uit datk een vriendin heb...![]()
![]()
![]()
waarom niet een mooie Nederlandse vlag op de achtergrondquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Deze heb ik met het ek ooit snel gemaaktOpzich is het wel een leuke maar hij is niet goed genoeg
Wil een hele enthousiaste
hij zegt nooit wat op emesenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:48 schreef Gizmore het volgende:
[..]
stem gewoon op spenky, die komt hier tenminste nog wel vaak.
Dus? Jij bent niet eens online (ok, ik heb bijna nooit meer zin in msn, maar goedquote:
ik ben offlinequote:
Ik heb net een nieuwe gepaktquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:49 schreef SergeantSchaaldier het volgende:
DaMook, moet je een biertje?
Trustequote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:52 schreef MaRySe het volgende:
zou brechtje niet meedoen ?
mjaaa ik ga slapen
bis spater !
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:52 schreef MaRySe het volgende:
[..]
ik ben offline
nou misschien heb je een lelijke vriendin dan maakt het niet uit;:D:D;D:D:D: !
nee grapje
Als ik wist hoe ik die mooi (wapperend) op de achtergrond kon krijgen deed ik hetquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:50 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
waarom niet een mooie Nederlandse vlag op de achtergrond. Ik zal kijken of ik iets voor je heb
De rien mon ami.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuwe gepaktMaar toch bedankt
Wat duurt wel even ?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:54 schreef _moder8or_ het volgende:
Het duurt wel even DaMook. En wie heeft er een biertje voor mij?
Met een achtergrondjequote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat duurt wel even ?* DaMook geeft een biertje aan modje
Ah, ga jij dat maken danquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:59 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Met een achtergrondjeNederlandse vlag.
Hmm ik kom er net achter dat de achtergrond wit isquote:
Ik vond hem een beetje flauwquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:12 schreef Gizmore het volgende:
Scary shit trouwens wel: The Ring. Zeker zo laat op de avond
zeker als zometeen je telefoon gaatquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:12 schreef Gizmore het volgende:
Scary shit trouwens wel: The Ring. Zeker zo laat op de avond
Maak je hem toch transparantquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hmm ik kom er net achter dat de achtergrond wit isAls ik deze er dus achter plak zie je hem alsnog niet
jawel, maar toch, als je hier in het donker zit schrik je toch echt wel bij sommige stukjesquote:
'Seven days.......'quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:16 schreef snopprinses het volgende:
[..]
zeker als zometeen je telefoon gaat
Ik heb hem in de bios gezienquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
jawel, maar toch, als je hier in het donker zit schrik je toch echt wel bij sommige stukjes
Die ging dus bij mij toen de film op tv was.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:16 schreef snopprinses het volgende:
[..]
zeker als zometeen je telefoon gaat
Whehe, dat is wel enger inderdaadquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb hem in de bios gezienOok donker en meer dan levensgroot
Ja vastquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:17 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Maak je hem toch transparant
Hoi sp
Maar je leeft nog steeds toch?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:21 schreef SergeantSchaaldier het volgende:
[..]
Die ging dus bij mij toen de film op tv was.
Zeg dan ook geen daagquote:
Wat een watjequote:[..]
oh mên, daar heb ik mn ex zo bang mee gemaakt
Vraag je het toch in het avatar aanvraag topic?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja vastIk ben een noob op dit gebied
Wat ik dus zei, ik vond hem niet engquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:21 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Whehe, dat is wel enger inderdaadMaar ach, zo is het ook wel leuk hoor
waarom denk je dat het mn ex isquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zeg dan ook geen daag![]()
[..]
Wat een watje
Laat me raden: je belde m midden in de nacht op met precies dat geluid uit de film?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:24 schreef snopprinses het volgende:
oh mên, daar heb ik mn ex zo bang mee gemaakt
Dus die 15 minuten voor niets gedaan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:24 schreef DaMook het volgende:
Ik zoek wel een nieuweIk zie nu dat de v in v-town echt ontbreekt
Ik bedenk nog wel een andere
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |