Heb ik niet en op n diskette past t niet denk ik.. En ik mag dan sowieso toch niet op hun pc komen want haar vader is er meestal niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Neem je eem memorystick of "diskette" mee.
Owjee, weer een kloon. Cerror, I assume?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:13 schreef SergeantSchaaldier het volgende:
Maryse, doe alstublieft niet zo sneu.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:13 schreef SergeantSchaaldier het volgende:
Trustequote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga zo slapen
Mekiquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:14 schreef Meki het volgende:
Hoi
ja dan heeft iedereen al gestemdquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:11 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook al![]()
Maar goed, ik zie haar morgenavond weer.. dan zal ik t es wéér vragen![]()
heb je je echt hiervoor speciaal aangemeld?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:13 schreef SergeantSchaaldier het volgende:
Duhuh.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Owjee, weer een kloon. Cerror, I assume?
Met nog meer bedoel ik naast op jou, beloofd is beloofdquote:
he jou ken ikquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:14 schreef Meki het volgende:
Hoi
Valt nog best mee, ik had erger verwacht.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:16 schreef MaRySe het volgende:
Lizz-n ja gewoon niet echt spannende foto's of zo.
Je zou een klasgenootje kunnen zijn.
dan gaan we de volgende keer same meedoen, mister en misses fokquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:16 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ja en? Ik kan toch niet meer meedoenWil ik ook niet trouwens
![]()
ik zei ze niet afquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:16 schreef SergeantSchaaldier het volgende:
[..]
Duhuh.
Ik snap alleen niet waarom maryse al die wijven zit af te zeiken.
Ze mag dan soms wel een punt hebben, daar niet van, maar toch sneu.
alalalaatralalalaaataraaeaaswerlkjqwerqwerqwerqwerquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:16 schreef the_legend_killer het volgende:
PIZZA ALLLALALALA LALALALALA
Zullen we het maar even zo noemen dan.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:16 schreef MaRySe het volgende:
Opbouwende kritiek is niets mis mee.
oow kan dat nog steedsquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:15 schreef Gizmore het volgende:
[..]
MekiWaarom deed jij eigenlijk niet mee met de mister PUB verkiezing dan?
Idd, wordt een dure meet voor mij, maar als je het te lang vindt duren mag je er natuurlijk ook 1 op komen halenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:16 schreef Palau het volgende:
[..]
Met nog meer bedoel ik naast op jou, beloofd is beloofd
Effe wachten, ik moet nog een halve zak chips wegwerkenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:16 schreef the_legend_killer het volgende:
PIZZA ALLLALALALA LALALALALA
niet vervelend bedoeld of zoquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:17 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Valt nog best mee, ik had erger verwacht.![]()
Ik ben ook een klasgenootjeMaar niet van jou
![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:16 schreef C2C het volgende:
[..]
he jou ken ik
jij bent van die reclame
enzo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moah, ik vind de foto's niet slecht hoor.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:18 schreef MaRySe het volgende:
[..]
ik zei ze niet afiemand zei die mille is lekker
dus ik even wat fotos laten zien
en zeggen dat ze lelijke schoenen heeft
en dan zeik ik haar af![]()
dat maak je er zelf vanwat dus gelijk wil zeggen dat jij die foto's ook niet mooi vindt.
Niet eens op Roooytjuuh?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:20 schreef MaRySe het volgende:
ik denk dat ik op electro-worm ga stemmen!
ieder zijn smaak. ik hou niet zo van papzakken een vrouw met een vol figuur.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:19 schreef SergeantSchaaldier het volgende:
[..]
Moah, ik vind de foto's niet slecht hoor.
Wat hij zegtquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:20 schreef Palau het volgende:
Ben slapen , laatste dagje voor herfstvakantie
Denk het wel, maar dat zijn al oudjesquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:19 schreef MaRySe het volgende:
[..]
niet vervelend bedoeld of zoMaar bij sommige mensen denk je van WOW omdat 't een mooie foto is. Die van jou zijn gewoon een beetje flets.. heb je er niet meer?
Dan stem je toch op iemand anders: klaar!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:21 schreef MaRySe het volgende:
[..]
ieder zijn smaak. ik hou niet zo van papzakken een vrouw met een vol figuur.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:20 schreef Palau het volgende:
Ben slapen , laatste dagje voor herfstvakantie
ja hey ik begon er niet overquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:22 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dan stem je toch op iemand anders: klaar!![]()
Nee dat weet ik ook wel, maar ach. Ik ben het ook wel met je eens daar niet vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |