Echt niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:56 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
En NU gaat Tanja écht naar huis!!!![]()
tsja.. het werd ze duidelijk genoeg verteld....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:58 schreef kwakveense het volgende:
wel onzin trouwens dat die weekopdracht persé met 1 voet moest..vaag hoor...
Weekopdracht mislukt. Iedereen eruit (is er wel een weekopdracht gelukt trouwens) wegens te weinig motivatie (het IS geen vakantie !!) en gewoon 11 nieuwe mensen erin. Dat lijkt me helemaal fantastisch !quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:59 schreef Atreidez het volgende:
Waarom geven ze dat niet meteen door dat een weekopdracht is mislukt, beetje motivatiesloper zo
Nee hoor, in het huis is alles al voorbereid, zei ze.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:57 schreef Olio het volgende:
[..]![]()
Vind het eigenlijk een wonderlijke speling van de natuur, die moeder met als dochter Tanja.
En ze wilde juist dat ze naar huis kwam dacht ik.
Maar toen wist ze niet dat ze weer een week magnetronmaaltijden moest eten ! En aangezien de weekopdracht mislukt is gaan ze weer op rantsoen, dus Tanja gaat gewoon uit pure nijd lekker stamppotjes bij d'r moeder kauwen !quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Echt niet.
Als we haar vannacht mochten geloven wel.
Maar zij heeft allang de kans gehad om tegen Bridget te zeggen doe de deur mar open ik kom eraan. Dus daar moeten we nog weken regenaan kijken. Hopelijk gaat Roel effe fucken bij Tanja om haar voor de zoveelste keer te laten roepen dat ze vrijwillig weggaat.
Als de beste zomermiddag bij het vriesvak van de AHquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:02 schreef Latok het volgende:
Bridget......hehehehe........Darn them nipples![]()
Bah.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:01 schreef Falco het volgende:
Ze hebben trouwens Heineken bier, das wel weer jammer
Eh, is dat Tanja?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kom op mensen 0909-0301
Kom op mensen 0909-0301
Kom op mensen 0909-0301
Kom op mensen 0909-0301
En de eerste die hem opsteekt wordt de tweede exit van vanavond??quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:57 schreef BBscanner het volgende:
De peuken liggen al klaar voor Dido, Chantal & Roel![]()
[afbeelding]
Ze weet dat dit haar laatste kans is, qua bevallen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Echt niet.
Als we haar vannacht mochten geloven wel.
Maar zij heeft allang de kans gehad om tegen Bridget te zeggen doe de deur mar open ik kom eraan. Dus daar moeten we nog weken regenaan kijken. Hopelijk gaat Roel effe fucken bij Tanja om haar voor de zoveelste keer te laten roepen dat ze vrijwillig weggaat.
Op het moment dat ze zei dat de rookopdracht geslaagd was had ik meteen een peuk opgestokenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:03 schreef Blue Thunder het volgende:
ff kijken hoe snel de peuken branden
Kom op mensen 0909-0301quote:
Ik nietquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Op het moment dat ze zei dat de rookopdracht geslaagd was had ik meteen een peuk opgestoken
Da's het enige waarvoor ze zich uitslooftquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:06 schreef Spewey het volgende:
Chantal rent voor 50.000 euro???
Zelfs dan nog!quote:
Ja, ze hebben allebei donkere kleren aanquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:09 schreef Blue Thunder het volgende:
je kan wel zien dat het broers zijn... guido en menno
het haar is wel wat andersquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:09 schreef Blue Thunder het volgende:
je kan wel zien dat het broers zijn... guido en menno
Ze heeft handjes geschud met Roel z'n jongeheerquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:12 schreef static het volgende:
Wat bedoelen ze steeds met dat 'handwerk'?
Linda heeft een sjaal gehaaktquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:12 schreef static het volgende:
Linda heeft Roel onder de dekens afgerukt.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:12 schreef static het volgende:
Dat is wel de meest subtiele omschrijvingquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:12 schreef APK het volgende:
[..]
Linda heeft Roel onder de dekens afgerukt.
Iedereen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:14 schreef Dagonet het volgende:
Grote vraag, wie heeft het verneukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |