quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:46 schreef D.Rose het volgende:
jammer dat ze de opdracht niet afkeuren ivm het meeroken
nopequote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:47 schreef whitef0x het volgende:
Heb de hele week niet veel ervan gezien maar je kunt toch wel een week zonder te roken
Jaja, rustig maar heb er voor 't eerst sinds BB net een sms'je aan gewaagd.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:42 schreef Falco het volgende:
Mêeen, op Linda SMS'en hee!
Rob 1010quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jaja, rustig maar heb er voor 't eerst sinds BB net een sms'je aan gewaagd.![]()
ik vind ze wel leukquote:
En terechtquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:49 schreef teamlead het volgende:
kut.. mijn bezoek wil weer aandacht...laters
en hoeveel krijg je er terugquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jaja, rustig maar heb er voor 't eerst sinds BB net een sms'je aan gewaagd.![]()
Dido was er klaar mee, puntjes waren er 3 weken geleden uit te delenquote:
Rob vandaag eruit, Chan volgende keer, opgelostquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:50 schreef pinkplatinum het volgende:
chantal en rob.. die twee bij elkaar is echt te erg...
Ik ook.quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:50 schreef bemeall het volgende:
[..]
Rob vandaag eruit, Chan volgende keer, opgelost
Je krijgt een persoonlijk SMSje van Linda ofzo:quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:50 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
en hoeveel krijg je er terug![]()
daarom moet rob ook wegquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:50 schreef pinkplatinum het volgende:
chantal en rob.. die twee bij elkaar is echt te erg...
quote:
Dat is wel zoquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:53 schreef svann het volgende:
Zaten ze zo erg om materiaal verlegen?
Weken oud!
Linda voegt helemaal niks toe...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wil jij nooit meer van die rare uitspraken doen verdorie. Schrik me kapot, heb zelfs ff sms gecheckt voor de zekerheid, maar gelukkig stond er toch echt Linda.
Waarschijnlijk weinig gebeurt deze weekquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:53 schreef svann het volgende:
Zaten ze zo erg om materiaal verlegen?
Weken oud!
Met de eerste exit was dat idd het gevalquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:54 schreef svann het volgende:
Bel vooral mensen!
De uitslag staat al op de autocue, maar dat kan onze pret niet drukken.
volgens mij ging het om de wissel..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:55 schreef Tourniquet het volgende:
Hoezo mislukt dan?
Da's puur eigenbelang Cart. Zou jij een dochter als Tanja in je huis willen hebben ??quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:55 schreef CartWOman het volgende:
Walgelijk toch, die moeder van Tanja.
Nóg wil ze dat Tanja in het huis blijft, terwijl ze zelf overduidelijk naar huis wil, maar onzeker is.
Mijn moeder had me eruit getrokken.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:54 schreef Blue Thunder het volgende:
toch nog gehaald de rookopdracht...
maar de weekopdracht niet
UIEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNN
Zit wat in.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:56 schreef cevece het volgende:
[..]
Da's puur eigenbelang Cart. Zou jij een dochter als Tanja in je huis willen hebben ??
Ik had haar ook lekker bij Hummie gelaten![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:55 schreef CartWOman het volgende:
Walgelijk toch, die moeder van Tanja.
*nootjes en bier haaltquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:56 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
En NU gaat Tanja écht naar huis!!!![]()
Klopt volgens mij. Ze hebben het ook helemaal niet goed gelezen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:56 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
volgens mij ging het om de wissel..
ze moesten met 1 voet wisselen..
maar ze stonden er soms met 4 voeten tegelijk op
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:54 schreef svann het volgende:
Bel vooral mensen!
De uitslag staat al op de autocue, maar dat kan onze pret niet drukken.
Da's wel weer een beetje jammerquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:57 schreef BBscanner het volgende:
De peuken liggen al klaar voor Dido, Chantal & Roel![]()
[afbeelding]
Ik zag ze al liggen en dacht daar moet een foto van gemaakt worden, kan het alleen zelf niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:57 schreef BBscanner het volgende:
De peuken liggen al klaar voor Dido, Chantal & Roel![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:56 schreef scanman01 het volgende:
Weekopdracht is dus al sinds maandagavond mislukt
Hebben ze het al die dagen voor niets gedaan
Stond anders perfect vermeld in de opdracht. Hadden ze die maar beter moeten lezen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:58 schreef kwakveense het volgende:
wel onzin trouwens dat die weekopdracht persé met 1 voet moest..vaag hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |