quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:21 schreef golfer het volgende:
Oké, hier kunnen we Rob dus live uitzwaaien.
Omdat ik er altijd naast zit met mijn voorspellingen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:21 schreef Thelonious het volgende:
Hoezo niet?
O, is dat alles.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:23 schreef APK het volgende:
[..]
Omdat ik er altijd naast zit met mijn voorspellingen.![]()
Familie van Pellenboer ?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:23 schreef APK het volgende:
[..]
hou dan ook eens een keer je mondquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:23 schreef APK het volgende:
[..]
quote:
jammer ze hadden het moeten mislukken door het actief meeroken..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:36 schreef bemeall het volgende:
Weekopdracht toch geslaagd
En daar heb je de bewakert
GNA GNA GNAquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:37 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
jammer ze hadden het moeten mislukken door het actief meeroken..
chantal zou dat geweldig hebben gevonden![]()
Niet als je die kleren even wegdenktquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:37 schreef Blue Thunder het volgende:
het wordt steeds netter bij bridshit
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:34 schreef Gert het volgende:
Wat is dat ook een walgelijke kutserie zeg, dat 'Samen'.
Dit wordt gefaked naar mijn mening om te zorgen dat er meer sms binnen komtquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:40 schreef Blue Thunder het volgende:
slappe tussenstand coming up
Linda: 33%
Rob: 31%
Tanja: 36%
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:40 schreef TheVulture het volgende:
De zoon van Rob lijkt als twee druppels water op zijn vaderalleen een ander kleurtje!
hélemaal mee eens!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:34 schreef Gert het volgende:
Was ook in de vorige twee exit-uitzendingen zo jaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:41 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dit wordt gefaked naar mijn mening om te zorgen dat er meer sms binnen komt![]()
Hadden ze ook gelijk mogen cancellen...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:34 schreef Gert het volgende:
Dat komt nog wel...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:43 schreef Falco het volgende:
De bewoners snappen die extra-hand-opmerking volgens mij niet
Dido is nou niet bepaald het licht van de groep .Nee, ze zoekt hier niets achter.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:43 schreef pinkplatinum het volgende:
en een extra hand is nooit weg.. hahaha nu weet dido het ook.. als ze een beeeetje slim is en door kan denken
Ik vind het wel een leuke serie eigenlijkquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:34 schreef Gert het volgende:
Eindelijk weer eens iets dat ik nooit zou willen hebben.quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:46 schreef D.Rose het volgende:
jammer dat ze de opdracht niet afkeuren ivm het meeroken
nopequote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:47 schreef whitef0x het volgende:
Heb de hele week niet veel ervan gezien maar je kunt toch wel een week zonder te roken
Jaja, rustig maar heb er voor 't eerst sinds BB net een sms'je aan gewaagd.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:42 schreef Falco het volgende:
Mêeen, op Linda SMS'en hee!
Rob 1010quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jaja, rustig maar heb er voor 't eerst sinds BB net een sms'je aan gewaagd.![]()
ik vind ze wel leukquote:
En terechtquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:49 schreef teamlead het volgende:
kut.. mijn bezoek wil weer aandacht...laters
en hoeveel krijg je er terugquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jaja, rustig maar heb er voor 't eerst sinds BB net een sms'je aan gewaagd.![]()
Dido was er klaar mee, puntjes waren er 3 weken geleden uit te delenquote:
Rob vandaag eruit, Chan volgende keer, opgelostquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:50 schreef pinkplatinum het volgende:
chantal en rob.. die twee bij elkaar is echt te erg...
Ik ook.quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:50 schreef bemeall het volgende:
[..]
Rob vandaag eruit, Chan volgende keer, opgelost
Je krijgt een persoonlijk SMSje van Linda ofzo:quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:50 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
en hoeveel krijg je er terug![]()
daarom moet rob ook wegquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:50 schreef pinkplatinum het volgende:
chantal en rob.. die twee bij elkaar is echt te erg...
quote:
Dat is wel zoquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:53 schreef svann het volgende:
Zaten ze zo erg om materiaal verlegen?
Weken oud!
Linda voegt helemaal niks toe...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wil jij nooit meer van die rare uitspraken doen verdorie. Schrik me kapot, heb zelfs ff sms gecheckt voor de zekerheid, maar gelukkig stond er toch echt Linda.
Waarschijnlijk weinig gebeurt deze weekquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:53 schreef svann het volgende:
Zaten ze zo erg om materiaal verlegen?
Weken oud!
Met de eerste exit was dat idd het gevalquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:54 schreef svann het volgende:
Bel vooral mensen!
De uitslag staat al op de autocue, maar dat kan onze pret niet drukken.
volgens mij ging het om de wissel..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:55 schreef Tourniquet het volgende:
Hoezo mislukt dan?
Da's puur eigenbelang Cart. Zou jij een dochter als Tanja in je huis willen hebben ??quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:55 schreef CartWOman het volgende:
Walgelijk toch, die moeder van Tanja.
Nóg wil ze dat Tanja in het huis blijft, terwijl ze zelf overduidelijk naar huis wil, maar onzeker is.
Mijn moeder had me eruit getrokken.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:54 schreef Blue Thunder het volgende:
toch nog gehaald de rookopdracht...
maar de weekopdracht niet
UIEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNN
Zit wat in.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:56 schreef cevece het volgende:
[..]
Da's puur eigenbelang Cart. Zou jij een dochter als Tanja in je huis willen hebben ??
Ik had haar ook lekker bij Hummie gelaten![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:55 schreef CartWOman het volgende:
Walgelijk toch, die moeder van Tanja.
*nootjes en bier haaltquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:56 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
En NU gaat Tanja écht naar huis!!!![]()
Klopt volgens mij. Ze hebben het ook helemaal niet goed gelezen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:56 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
volgens mij ging het om de wissel..
ze moesten met 1 voet wisselen..
maar ze stonden er soms met 4 voeten tegelijk op
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:54 schreef svann het volgende:
Bel vooral mensen!
De uitslag staat al op de autocue, maar dat kan onze pret niet drukken.
Da's wel weer een beetje jammerquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:57 schreef BBscanner het volgende:
De peuken liggen al klaar voor Dido, Chantal & Roel![]()
[afbeelding]
Ik zag ze al liggen en dacht daar moet een foto van gemaakt worden, kan het alleen zelf niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:57 schreef BBscanner het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:56 schreef scanman01 het volgende:
Weekopdracht is dus al sinds maandagavond mislukt
Hebben ze het al die dagen voor niets gedaan
Stond anders perfect vermeld in de opdracht. Hadden ze die maar beter moeten lezen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:58 schreef kwakveense het volgende:
wel onzin trouwens dat die weekopdracht persé met 1 voet moest..vaag hoor...
Echt niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:56 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
En NU gaat Tanja écht naar huis!!!![]()
tsja.. het werd ze duidelijk genoeg verteld....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:58 schreef kwakveense het volgende:
wel onzin trouwens dat die weekopdracht persé met 1 voet moest..vaag hoor...
Weekopdracht mislukt. Iedereen eruit (is er wel een weekopdracht gelukt trouwens) wegens te weinig motivatie (het IS geen vakantie !!) en gewoon 11 nieuwe mensen erin. Dat lijkt me helemaal fantastisch !quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:59 schreef Atreidez het volgende:
Waarom geven ze dat niet meteen door dat een weekopdracht is mislukt, beetje motivatiesloper zo
Nee hoor, in het huis is alles al voorbereid, zei ze.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:57 schreef Olio het volgende:
[..]![]()
Vind het eigenlijk een wonderlijke speling van de natuur, die moeder met als dochter Tanja.
En ze wilde juist dat ze naar huis kwam dacht ik.
Maar toen wist ze niet dat ze weer een week magnetronmaaltijden moest eten ! En aangezien de weekopdracht mislukt is gaan ze weer op rantsoen, dus Tanja gaat gewoon uit pure nijd lekker stamppotjes bij d'r moeder kauwen !quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Echt niet.
Als we haar vannacht mochten geloven wel.
Maar zij heeft allang de kans gehad om tegen Bridget te zeggen doe de deur mar open ik kom eraan. Dus daar moeten we nog weken regenaan kijken. Hopelijk gaat Roel effe fucken bij Tanja om haar voor de zoveelste keer te laten roepen dat ze vrijwillig weggaat.
Als de beste zomermiddag bij het vriesvak van de AHquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:02 schreef Latok het volgende:
Bridget......hehehehe........Darn them nipples![]()
Bah.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:01 schreef Falco het volgende:
Ze hebben trouwens Heineken bier, das wel weer jammer
Eh, is dat Tanja?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kom op mensen 0909-0301
Kom op mensen 0909-0301
Kom op mensen 0909-0301
Kom op mensen 0909-0301
En de eerste die hem opsteekt wordt de tweede exit van vanavond??quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:57 schreef BBscanner het volgende:
[afbeelding]
Ze weet dat dit haar laatste kans is, qua bevallen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Echt niet.
Als we haar vannacht mochten geloven wel.
Maar zij heeft allang de kans gehad om tegen Bridget te zeggen doe de deur mar open ik kom eraan. Dus daar moeten we nog weken regenaan kijken. Hopelijk gaat Roel effe fucken bij Tanja om haar voor de zoveelste keer te laten roepen dat ze vrijwillig weggaat.
Op het moment dat ze zei dat de rookopdracht geslaagd was had ik meteen een peuk opgestokenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:03 schreef Blue Thunder het volgende:
ff kijken hoe snel de peuken branden
Kom op mensen 0909-0301quote:
Ik nietquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Op het moment dat ze zei dat de rookopdracht geslaagd was had ik meteen een peuk opgestoken
Da's het enige waarvoor ze zich uitslooftquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:06 schreef Spewey het volgende:
Chantal rent voor 50.000 euro???
Zelfs dan nog!quote:
Ja, ze hebben allebei donkere kleren aanquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:09 schreef Blue Thunder het volgende:
je kan wel zien dat het broers zijn... guido en menno
het haar is wel wat andersquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:09 schreef Blue Thunder het volgende:
je kan wel zien dat het broers zijn... guido en menno
Ze heeft handjes geschud met Roel z'n jongeheerquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:12 schreef static het volgende:
Wat bedoelen ze steeds met dat 'handwerk'?
Linda heeft een sjaal gehaaktquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:12 schreef static het volgende:
Linda heeft Roel onder de dekens afgerukt.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:12 schreef static het volgende:
Dat is wel de meest subtiele omschrijvingquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:12 schreef APK het volgende:
[..]
Linda heeft Roel onder de dekens afgerukt.
Iedereen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:14 schreef Dagonet het volgende:
Grote vraag, wie heeft het verneukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |