Wanneer die betreffende persoon overduidelijk toch maar wat blaat, kun je er makkelijk vanuit gaan dat hij helemaal geen tv gaat kijken, maar dat alleen riep om zijn aftocht te kunnen verklaren.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ohja, alleen nerds posten door als degene waar ze mee in discussie gaan heeft aangegeven dat 'ie er niet is en dat 'ie TV kijkt.
Rap-negers worden gelukkig regelmatig doodgeschotenquote:Maar die gaan dan ook veel eerder hun graf in.
Hij's een hoerrrr van de platenmaatschappij.quote:'Muziek' met een hoofdletter? Commer-wat? En hoezo eendagsvlieg? Die gast rapt al sinds de jaren '90 en is al zo'n 3 jaar 'bekend'.
Die zin klopt niet. Zal ik er een KLB-topic over openen?quote:En in de wel/niet commerciële discussie is ook alláng geweest.
Betalen vuilnisophalers tegenwoordig ook mee aan een bijstandsuitkering?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het vervelende is dat wij straks waarschijnlijk voor zijn bijstandsuitkering kunnen gaan betalen....
Hou jij nou he-le-maal je smoelwerk dicht stoephoer, lees eens verder dan je jodenneus lang is.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:35 schreef ChrisJX het volgende:
Zet dan op z'n minst een correcte OP in elkaar
Inderdaad, dus vind ik het ook niet nodig om te weten wie Vanilla Ice is. Ik ga tenminste met m'n tijd mee, zou jij ook eens moeten doenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:36 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Naast dat dit niet waar is, denk ik dat jij weinig weet van de jaren '90. Je wist ineens niet wie Vanilla Ice was. Wat ook wel logisch aangezien je toen nog met een fopspeen in je mond stondt.
Kus je altijd de poster van 50 Cent, die je boven je bed hebt hangen, wanneer je gaat slapen?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik ga tenminste met m'n tijd mee, zou jij ook eens moeten doen.
Ja, dat doen ze inderdaad. Ook zij betalen belasting voor kanslozen als jij.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Betalen vuilnisophalers tegenwoordig ook mee aan een bijstandsuitkering?.
Ik vindt dit toch wel enigzins over de schreef gaan, nietwaar DennisMoore?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
lees eens verder dan je jodenneus lang is.
Die 'rap-negers' hebben tenminste wijven en geld. Dat is bij jou ver te zoeken, arme homofielquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:38 schreef DennisMoore het volgende:
Rap-negers worden gelukkig regelmatig doodgeschoten.
Jahoor, weer zo'n loze uitspraak. 'Ik koop een CD, misschien ga ik dan op die artiest lijken!quote:
Hij's een hoerrrr van de platenmaatschappij.
En hij maakt bagger. En mensen zonder smaak kopen die bagger, omdat ze denken dat ze dan op hem gaan lijken
Jaloers? Jij hebt nog nooit een naakt wijf gezien manquote:en ook stoer met goud en naakte wijven kunnen lopen.
quote:Dergelijke mensen verschillen niet veel van apen.
Als jij d'r een stijf pikkie van krijgt moet je dat vooral doenquote:Die zin klopt niet. Zal ik er een KLB-topic over openen?
Hij krijgt waarschijnlijk een stijve van die poster, en bidt elke avond tot zijn lieve 50cent, dat ook hij zo moge worden als deze mensaap.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:41 schreef -Angel- het volgende:
Kus je altijd de poster van 50 Cent, die je boven je bed hebt hangen, wanneer je gaat slapen?![]()
Nee. Ruk jij je op je Vanilla-Ice posters?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:41 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Kus je altijd de poster van 50 Cent, die je boven je bed hebt hangen, wanneer je gaat slapen?![]()
En dan nog klagen over Brabandersquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
die één negert van 16 jaar 'bashen'
Als d'r iemand kansloos is ben jij het welquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, dat doen ze inderdaad. Ook zij betalen belasting voor kanslozen als jij.
Resultaten 1 - 10 van circa 55 voor frenoloog (0,09 seconden)quote:
Ikzelf ben frenoloog. Heeft weinig te maken met het ophalen van vuilnis.
Wellicht ben je een interessant studieobject..
Ik kan tenminste nog een stijve krijgen man, wiggerquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hij krijgt waarschijnlijk een stijve van die poster, en bidt elke avond tot zijn lieve 50cent, dat ook hij zo moge worden als deze mensaap.
Ooit op een dag zal ik je nog wel eens 50 cent geven..en een doos..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Opleiding: Regelneef
'Nuff said.
Mensen die denken dat ze gelukkig worden van 'wijven en geld' zijn sneu, en sterven in ieder geval geestelijk arm.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Die 'rap-negers' hebben tenminste wijven en geld. Dat is bij jou ver te zoeken, arme homofiel.
Dat denken de meeste kansloze pubertjes inderdaad, en ik reken jou tot die groep.quote:Jahoor, weer zo'n loze uitspraak. 'Ik koop een CD, misschien ga ik dan op die artiest lijken!
Natuurlijk wel.quote:Jaloers? Jij hebt nog nooit een naakt wijf gezien man.
Op 5 december weer!quote:Stoer man. Loop eens naar de eerste de beste neger en zeg dat in z'n gezicht, held
.
Neuh, ik open zelden KLB-topics.quote:Als jij d'r een stijf pikkie van krijgt moet je dat vooral doen.
En die mongolen van tegenwoordig zijn ook zo orineel, hebben ze zeker van Vanilla Icequote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:46 schreef -Angel- het volgende:
[..]
En dan nog klagen over Brabanders. Die negers van tegenwoordig die durven maar alles, vast geleerd van hun voorbeeld 50 Cent.
Ga je nu DennisMoore al uitschelden voor wigger?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik kan tenminste nog een stijve krijgen man, wigger.
Ik geef je een touw en een paar laarzen, kun je jezelf uit je boerengat Weert trekkenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:47 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Ooit op een dag zal ik je nog wel eens 50 cent geven..en een doos..
Krijg je ook nog eens een dak boven je hoofd.
Aardig he!
Havo.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Als d'r iemand kansloos is ben jij het wel. Ik heb tenminste nog een hele carrière voor me, als ik Havo heb afgerond
.
Maar je weet nog steeds niet wat het is he?quote:
Spellen is een kunst.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
En die mongolen van tegenwoordig zijn ook zo orineel, hebben ze zeker van Vanilla Ice.
Apen hebben ook grote piemels, schijnt het.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik kan tenminste nog een stijve krijgen man, wigger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |