Ja, en jij blijft posten, ook al zeg ik dat ik TV ga kijken.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:58 schreef DennisMoore het volgende:
Zegt al 3 keer dat ie tv gaat kijken... maar is zo'n nerd dat ie toch telkens zijn ego-topicje even moet bekijken.
Ongeloofwaardig én laf én grof.
Tjeuh, wat een persoonlijkheid.
Effe z'n leeftijd checken..
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:57 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Randstad kansloos bij grote overstroming
Randstad Who?...![]()
Mijn posten heeft namelijk niets met jouw zogenaamde tv-kijken te maken.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ja, en jij blijft posten, ook al zeg ik dat ik TV ga kijken.
't Is eindelijk tot meneer doorgedrongen dat deze discussie zinloos is (mensen die 'als' verkeerd gebruiken in een zin bestaan niet, boe-hoequote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:00 schreef DennisMoore het volgende:
Whaha! Uit 1989!
Met kansloze allochtone kinderen ga ik verder niet in discussie natuurlijk.
Mijn excuses dat ik je aanvankelijk serieus nam.,
.
Ik zeg dat ik TV ga kijken, dus zou ik er niet moeten zijn. Toch blijf je dus doorpostenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:11 schreef DennisMoore het volgende:
Mijn posten heeft namelijk niets met jouw zogenaamde tv-kijken te maken.
Opaquote:Maar dat zul je later misschien wel snappen, als je wat groter bent..
'opera - jazz - house - triphop'quote:Misschien ontwikkel je dan ook iets van een muzieksmaak, heel misschien.
Zo, unieke one-liner hoor!quote:Een CD van 50 Cent is natuurlijk nog geen 50 cent waard.
How low can you go?quote:
Nee, ik kap ermee jou op redelijke wijze te willen overtuigen van je ongelijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
't Is eindelijk tot meneer doorgedrongen dat deze discussie zinloos is (mensen die 'als' verkeerd gebruiken in een zin bestaan niet, boe-hoe) en meneer kapt ermee
.
Nee, "'89quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:14 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
How low can you go?![]()
Ik hoop dat ze jouw nog eens in je aars verkrachten..
Scum!
Met de oorspronkelijke zin was niets mis. Jouw "verbeterde" versie vind ik heel wat minder.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het is:
Al zijn dat waardetransport vrachtwagens, dan zijn ze van de Nederlandse Bank, en niet van de politie.
Grappig... of droevig. Hoe vaak moet je het nog herhalen voor je het zelf begrijpt?quote:Hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik in de eerste instantie dacht dat het voorbeeld in de OP fout was .
Wat jij wil, mensen die 'als' verkeerd in een zin gebruiken bestaan nietquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, ik kap ermee jou op redelijke wijze te willen overtuigen van je ongelijk.
Je bent namelijk niet voor rede vatbaar, en dat wordt goed verklaard door je achtergrond.
Paarlen voor de zwijnen, zoals dat heet.
Zoek dat maar op.
Ja, zoals ik al zei: mijn posten hier is niet afhankelijk van jouw aanwezigheid hier.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik zeg dat ik TV ga kijken, dus zou ik er niet moeten zijn. Toch blijf je dus doorposten.
Opa's zijn taalvaardiger dan peuters.quote:Opa.
Ja, da's Muziek, die wat beter is dan de bagger die commerciele eendagsvlieg 50Cent uitschijt.quote:'opera - jazz - house - triphop'
De "verbeterde" versie was gewoon in orde hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:19 schreef Doderok het volgende:
[..]
Met de oorspronkelijke zin was niets mis. Jouw "verbeterde" versie vind ik heel wat minder.
[..]
Grappig... of droevig. Hoe vaak moet je het nog herhalen voor je het zelf begrijpt?
Ik verlaag me alleen tot jouw niveau..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee, "'89" getuigt van hoog niveau
.
En dan hoop je dat maar, boeiend.
Nee, je leest verkeerd. Ik zei: mensen die zo'n rare constructie gebruiken die jij in je 2e voorbeeld verzint, bestaan niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat jij wil, mensen die 'als' verkeerd in een zin gebruiken bestaan niet![]()
'k Ben tenminste geen hersenloze rel-neger. Da's ook wat waard.quote:Achterlijke relnicht, zeker homofiel jij. Geen vriendin hè, dan moet je wel discussies voeren op internet
.
oh sorry uwe hooghartigheid!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En waar bemoei jij je mee?.
Ohja, alleen nerds posten door als degene waar ze mee in discussie gaan heeft aangegeven dat 'ie er niet is en dat 'ie TV kijktquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:26 schreef DennisMoore het volgende:
Ja, zoals ik al zei: mijn posten hier is niet afhankelijk van jouw aanwezigheid hier.
Dus hoepel maar op naar je rimboe-tv.
quote:Opa's zijn taalvaardiger dan peuters..
'Muziek' met een hoofdletter? Commer-wat? En hoezo eendagsvlieg? Die gast rapt al sinds de jaren '90 en is al zo'n 3 jaar 'bekend'. En in de wel/niet commerciële discussie is ook alláng geweestquote:Ja, da's Muziek, die wat beter is dan de bagger die commerciele eendagsvlieg 50Cent uitschijt..
Het vervelende is dat wij straks waarschijnlijk voor zijn bijstandsuitkering kunnen gaan betalen...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:30 schreef TimoBasso het volgende:
Jat een fiets.. en ga verder met je leven,toekomstig straat paupertje![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:30 schreef TimoBasso het volgende:
Ik verlaag me alleen tot jouw niveau..
Bij jou. Zonder 'w'. Pauperquote:Dat is enigste manier.. om bij jouw iets duidelijk te maken
Opleiding: Regelneefquote:
Jat een fiets.. en ga verder met je leven,toekomstig straat paupertje![]()
Naast dat dit niet waar is, denk ik dat jij weinig weet van de jaren '90. Je wist ineens niet wie Vanilla Ice was. Wat ook wel logisch aangezien je toen nog met een fopspeen in je mond stondt.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Die gast rapt al sinds de jaren '90 en is al zo'n 3 jaar 'bekend'.
Jawel, die bestaan wel. Zo'n zinsconstructie is gebruikelijk in Eindhoven en omstrekeken. Dáár klaag ik over. Jij bent ook niet intelligentquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, je leest verkeerd. Ik zei: mensen die zo'n rare constructie gebruiken die jij in je 2e voorbeeld verzint, bestaan niet.
Daar ging het niet over, dus waarom je er over begint is me ook een raadselquote:
Natuurlijk zijn er mensen die dingen zeggen als: "Ik ben groter als hem."
Da's fout. Maar daar ging het niet over.
Dat het nu een pruts-topic is komt door die nerds zoals jij hoorquote:
Maar misschien kun je het gebruiken als 3e voorbeeld, zodat je je pruts-topic toch nog kunt rechtvaardigen.
Nou, knap ben je ook nietquote:
'k Ben tenminste geen hersenloze rel-neger. Da's ook wat waard..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |