Ha altijd fijn , zo'n taal-fundamentalist op FOK!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ze hebben zeker niks over jouw Nederlands gezegd?.
Liever zo'n taal-fundamentalist dan iemand die 'jou' zegtquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:49 schreef ozzyat105 het volgende:
[..]
Ha altijd fijn , zo'n taal-fundamentalist op FOK!![]()
Nee maar serieuzquote:Nueken?
Same here... Kutcijfertjesquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:57 schreef ILCILA het volgende:
bij mij zeiden ze:
[..]
stelletje achterbakse winsthonden
Geweldig dit soort vage afspraken. Daar zit je dan volgend jaar.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:42 schreef ozzyat105 het volgende:
Maar ik moest me meer laten "gelden" in het team![]()
en jij?
Zo'n soort gesprek had ik met mijn vorige manager:quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:08 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Geweldig dit soort vage afspraken. Daar zit je dan volgend jaar.
Manager: "je zou je toch meer laten gelden in het team?"
jij: "Ja, dat heb ik toch"
Manager: "nou dat vind ik niet"
jij: "nou ik wel"
wanneer leren ze nou 's meetbare criteria op te stellen. Dit is net zoiets als "je moet beter je best doen".
Een Fruitschaal??quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:45 schreef Biogarde het volgende:
Edit: En ik ben een schaal omhoog gegaan..
quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:19 schreef Individual het volgende:
Dat 'intimiderend' ben ik natuurlijk knetterhard tegenin gegaan!![]()
Zo ongeveer?quote:"Wie noem jij hier intimiderend!? Als je dat niet meteen schrapt zal ik jou eens laten zien hoe intimiderend mijn pitbull is! Stoppen met huilen mietje!"
Uitzendkracht ofzo?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 03:34 schreef DaMook het volgende:
Ik deed het goed, maar ben wel ontslagen[sub]ik gok dat de stagiares die mijn baas heeft ontdekt goedkoper zijn
)
Nope fulltimequote:
En inmiddels terug in Nederland?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 03:26 schreef fernando_redondo het volgende:
Ontslag genomen?
Weet je wat jij moet doen. Ga naar de kvk. Weet je gelijk hoe sucsesvol je bent als je je eerste faillissement aan vraagt. Iedereen is vervangbaar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:33 schreef yoplait het volgende:
Sinds een bedrijfsobla bla klets klets bla bla klets klets bla bla klets klets bla bla klets klets bla bla klets klets. Jammer dat er directie bestaat....
Pro-actief, wat een vreselijk woord is dat zegquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:14 schreef zatoichi het volgende:
Nou ja als je niks te doen hebt, dan zien ze toch de ware kwib die niks te doen heeft?
Ze willen zeker weer een pro-actieve instelling; dat zijn de managers die zelf niet zo goed weten wat voor een werk ze hebben te doen.....
Maar ja die referentie, dat kun je dan wel verwachten.... gewoon volgende keer een collega waar je het goed mee kan vinden opgeven als referentie!
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Pro-actief, wat een vreselijk woord is dat zeg![]()
Een enge medestudente van me zei dat altijd over zichzelf, "ik ben zo pro-actief".
Ik een keer van "wat houdt dat in?", zei: "uhhhhhh"........
...wat meestal ook betekent dat je minstens net zo slim bent als de manager. De meeste managers trekken dat niet, om dat hun ego daarvoor teveel in de weg zit.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:00 schreef TrickyDick het volgende:
Pro-actief betekent dat je manager niet alles tot pulp hoeft voor te kouwen.
..of het betekent dat de manager jouw baan ook kan doen, maar daar door andere werkzaamheden geen tijd voor heeft...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:20 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
...wat meestal ook betekent dat je minstens net zo slim bent als de manager. De meeste managers trekken dat niet, om dat hun ego daarvoor teveel in de weg zit.
ha. ha. ha.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:41 schreef Individual het volgende:
[..]
..of het betekent dat de manager jouw baan ook kan doen, maar daar door andere werkzaamheden geen tijd voor heeft...
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:33 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Afgezien daarvan is jouw post volledig fictief: Echte Managers verlagen zich niet tot uitvoerende werkzaamheden. Da's voor het plebs paupers.
Ik hoop dat je begrijpt dat die hoofdletters d'r staan om de ironie wat extra aan te zettenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:44 schreef Individual het volgende:
Wel respect dat je Manager met een hoofdletter spelt.![]()
Proactief zijn is inderdaad een hele goede eigenschap. Maar van jezelf zeggen dat je proactief bent...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:00 schreef TrickyDick het volgende:
[..]
Wat is er mis aan een pro-actieve instelling? Ik heb mensen ontslagen omdat ze die niet hadden..
Pro-actief betekent dat je manager niet alles tot pulp hoeft voor te kouwen. "Wat moet ik nu doen? Wat moet ik daarna doen?" Wat dacht je van de dingen regelen of voorbereiden waar je verantwoordelijk voor bent en als er helemaal niets te doen is in een rustige periode wil ik dat je gaat trainen. Moeilijk?
Je moet trouwens ook wel tijd hebben om pro-actief te kunnen zijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 05:26 schreef StefanP het volgende:
[..]
Proactief zijn is inderdaad een hele goede eigenschap. Maar van jezelf zeggen dat je proactief bent...Dat vind ik welheel erg fout, dat krijg ik zelfs niet over mijn lippen [afbeelding]
Zoiets moet je bewijzen, niet vertellen.
Proactief zijn is inderdaad een van de betere eigenschappen. Ik had laatst weer een collega die alles voorgekauwd wilde hebben. Ik zou moe van mezelf worden als ik elke 10 seconden naar de 'baas' moest rennen... Gelukkig niet aangenomenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 05:26 schreef StefanP het volgende:
[..]
Proactief zijn is inderdaad een hele goede eigenschap. Maar van jezelf zeggen dat je proactief bent...Dat vind ik welheel erg fout, dat krijg ik zelfs niet over mijn lippen [afbeelding]
Zoiets moet je bewijzen, niet vertellen.
Er zit natuurlijk nog wel een verschil in eigen initiatief en pro-actief zijn. Als het voorgekauwd moet worden vind ik dat meer een gebrek aan eigen intiatief hebben. Pro-actief zijn vind ik meer iets signaleren en er actie op ondernemen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:46 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Proactief zijn is inderdaad een van de betere eigenschappen. Ik had laatst weer een collega die alles voorgekauwd wilde hebben. Ik zou moe van mezelf worden als ik elke 10 seconden naar de 'baas' moest rennen... Gelukkig niet aangenomen![]()
Proactief is ook juist actie ondernemen, voordat er iets gesignaleerd is. Begrijpen wat je baas wilt zien en daarop inspelen, voordat hij er naar moet vragen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk nog wel een verschil in eigen initiatief en pro-actief zijn. Als het voorgekauwd moet worden vind ik dat meer een gebrek aan eigen intiatief hebben. Pro-actief zijn vind ik meer iets signaleren en er actie op ondernemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |