r_one, jouw slechte ervaring met een vertrouwenspersoon maakt hen niet allemaal onbetrouwbaar...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:11 schreef r_one het volgende:
[..]
Met een vertrouwenspersoon heb ik heel slechte ervaringen, tussen niet mogen en niet doen ligt een wereld van verschil. (Diens brood men eet, diens woord men spreekt)![]()
I know, maar ben bang dat veel meer scholen proberen de vuile was niet buiten te hangen. Aan de andere kant denk ik dat het voortgezet onderwijs minder snel dit soort misstanden onder het kleed zal vegen, dus wat dat betreft heb je wel gelijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:41 schreef Moonah het volgende:
r_one, jouw slechte ervaring met een vertrouwenspersoon maakt hen niet allemaal onbetrouwbaar...
Totdat het jezelf overkomt en je doodsbang bent en daar staat verlamd van angst ..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:30 schreef Varr het volgende:
Trouwens, je was toen dus 17 of 18? Ik kan moeilijk geloven dat je dan de gym leraar zomaar even met je geslachtsdelen laat pingelen en er niks aan doet.....
Ik kan je eigenlijk aanraden om direct naar de politie te gaan, praat eerst eens gewoon met die mensen, aangifte doen hoeft niet direct. Je zult niet de enige zijn waar die vent aangezeten heeft en je bespaart anderen een hoop leed.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:24 schreef Blietz het volgende:
Bah, ik was hier al bang voor. Ik probeer hier hulp te vinden voor een serieus probleem, en dan krijg je dit soort flauwe grappen...
En GoLLeM, ik ben een beetje bang om er mee naar iemand officieels te gaan, want die wilt dan natuurlijk dat ik naar de politie ga, en dat doe ik liever niet. Ik heb het nog nooit aan iemand verteld, ook niet aan mijn ouders, en ik ben bang dat ik te laat ben, nu ik zelfs niet meer op die school zit.
Tja, vast wel. Maar hoe vaak worden er geen valse aangiftes gedaan van verkrachting/aanranding? Hij is onschuldig totdat het tegendeel bewezen is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:08 schreef TR08 het volgende:
Bovendien is zijn vergrijp voorlopig niet verjaard, dus daar hoef je je geen zorgen om te makenZe nemen je bij dit soort zaken ALTIJD serieus.
Waarom haal je het in je hoofd om dit topic zo erg te gaan kicken, damnquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:13 schreef poedoem het volgende:
Hey, ik vind t echt kut voor je...
ik ben zelf ook misbruikt, en ik denk dat ik je aan kan raden om aangifte te doen... (heb ik nog niet gedaan)
als je dat wil zou ik t pas doen als je der echt klaar voor bent, en dat je in een niet zo drukke periode zit met school of studie,
als je niet zeker weet of je bent aangerand, of iets anders..
aanranding is als iemand je op een sexueel bepaalde manier aanraakt, en verkrachting is als iemand je binnendringt, ook als je het niet wil natuurlijk... dat is met lichaamsdelen, en voorwerpen... en ook al als die leraar je heeft gezoend, is het verkrachting...
Permban wegens klonen?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:07 schreef Copycat het volgende:
Jullie hebben door dat TS al sinds oktober 2005 niet meer actief is op het forum?
Je had gezocht op 'Aangerand' en vervolgens niet meer naar de datum gekeken?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:42 schreef poedoem het volgende:
Nee had ik niet gezien
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:07 schreef Copycat het volgende:
Jullie hebben door dat TS al sinds oktober 2005 niet meer actief is op het forum?
Helemaal nietquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:46 schreef Copycat het volgende:
Dat kan de beste overkomen!
Ik denk dat je daar spijt van krijgt. Nu zal het nog wel meevallen, maar over een jaar of 10 krijg je last van wrwaakgevoelens, dat weet ik vrijwel zeker.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:24 schreef Blietz het volgende:
Bah, ik was hier al bang voor. Ik probeer hier hulp te vinden voor een serieus probleem, en dan krijg je dit soort flauwe grappen...
En GoLLeM, ik ben een beetje bang om er mee naar iemand officieels te gaan, want die wilt dan natuurlijk dat ik naar de politie ga, en dat doe ik liever niet. Ik heb het nog nooit aan iemand verteld, ook niet aan mijn ouders, en ik ben bang dat ik te laat ben, nu ik zelfs niet meer op die school zit.
Misschien heeft ie een posttraumatische stoornis ontwikkeld door de aanranding? Of postangst?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:07 schreef Copycat het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |