abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31422994
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 20:11 schreef r_one het volgende:

[..]

Met een vertrouwenspersoon heb ik heel slechte ervaringen, tussen niet mogen en niet doen ligt een wereld van verschil. (Diens brood men eet, diens woord men spreekt)
r_one, jouw slechte ervaring met een vertrouwenspersoon maakt hen niet allemaal onbetrouwbaar...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_31423728
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 22:41 schreef Moonah het volgende:
r_one, jouw slechte ervaring met een vertrouwenspersoon maakt hen niet allemaal onbetrouwbaar...
I know, maar ben bang dat veel meer scholen proberen de vuile was niet buiten te hangen. Aan de andere kant denk ik dat het voortgezet onderwijs minder snel dit soort misstanden onder het kleed zal vegen, dus wat dat betreft heb je wel gelijk.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_31424210
Gewoon, vertellen. Hij verdient een elleboog in het gezicht, maar als het een beetje gespierde gymleraar is... dan is een paar maanden tralies voor aanranding ook niet misplaatst.
You're living in a fantasy... world...
  donderdag 13 oktober 2005 @ 23:30:59 #54
81237 releaze
best of both worlds
pi_31424811
die gast gaat misschien na aangifte niet achter slot en grendel, maar je kan er wel voor zorgen dat de school op de hoogte is van zijn praktijken, misschien schoppen ze hem wel van school af en hebben andere jongens (of meiden) ook geen last meer van hem.

misschien is dit ook wel iets wat je in acht kan nemen als je gaat beslissen of je wel of niet acties gaat ondernemen, hij kan nu nog makkelijk hetzelfde flikken bij andere jongens die nog op school zitten, als de zaak aan het licht komt houdt dat misschien wel op.

ik weet echter dat het moeilijk is om aangifte te doen en het erover hebben. dat je pas een jaar later je mond opentrekt is ook helemaal niet vreemd, je hebt voor jezelf ook tijd nodig gehad om te beseffen wat er gebeurd is en wat voor'n impact het op je heeft gehad. je zit nu op een punt dat je daadwerkelijk dit rotgevoel wil overmeesteren en als je denkt dat praten met mensen je dit gevoel ook maar een beetje kan geven, gewoon doen. doe de dingen waardoor je dit incident kan verwerken, blijf er niet mee rondlopen. je hebt jezelf een signaal gegeven dat je dit niet langer meer wilt, doe er iets mee
pi_31428023
Voor hetzelfde geldt doe je niet je mond open en blijf jij met een soort trauma lopen
En daarbij krijgt die smeerlap de kans om het ook bij anderen te doen!
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 02:17:14 #56
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_31428145
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 20:30 schreef Varr het volgende:
Trouwens, je was toen dus 17 of 18? Ik kan moeilijk geloven dat je dan de gym leraar zomaar even met je geslachtsdelen laat pingelen en er niks aan doet.....
Totdat het jezelf overkomt en je doodsbang bent en daar staat verlamd van angst ..
dan doe je ook nietzo veel lijkt me.
De ene persoon reageert met afweer en een ander verlamd van angst bv.. dus dat is echt nietzo vreemd van de TS hoor..

Ts.. ga hulp zoeken om iedergeval te praten zodat je het zelf kunt verwerken..en het een plekje kunt geven.
Aangeven kan altijd nog ..
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 09:27:57 #57
121741 _Dizzy_
space, the final frontier
pi_31430714
Wat je verteld is natuurlijk verschrikkelijk, daar kom je niet zomaar overheen.....
Het beste wat je kan doen is naar een vertrouwenspersoon gaan, die zullen niet gelijk aandringen om het aan te geven, maar die willen jou eerst emotioneel terug op de rails hebben, pas daarna word er gesproken over een eventuele aangifte, je wordt zeker niet gedwongen!
Ik denk dat dit de beste oplossing voor jou is, tenminste als je nu niets doen blijf je er wellicht nog jaren mee lopen en mis je het leukste deel van het leven!

Als je wilt mag je mij mailen, ik ben wel in voor een serieus gesprek!

Hopelijk komt alles toch goed
pi_31440011
Ik zou er zeker over praten met een vertrouwens persoon. Als je uiteindelijk geen aangifte wil doen is dat je eigen keuze, maar misschien wil je wel dat de schoolleiding het te weten komt zodat ze er wat mee doen.
Misschien zijn er al veel meer leerlingen aangerand door deze ploert en kan jij voorkomen dat hij hier vrolijk mee verder gaat.
pi_31441551
Ik zou het zeker aan iemand vertellen, je ouders, een vriend of een vertrouwenspersoon... Gewoon iemand waarmee je kan praten, want dit voor jezelf houden is niet goed voor je! Sterkte!
Portfolio. |
Nikon D50 | Sigma 17-70mm Macro | Nikkor 70-300mm | SB-800
-je webicon gaf een malware-melding in Chrome, vandaar verwijderd-
pi_31442027
Ik zou het tegen een paar van je beste vrienden vertellen, en die kerel een keer goed in mekaar slaan. Lucht op.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 23:08:55 #61
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_31475540
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 19:24 schreef Blietz het volgende:
Bah, ik was hier al bang voor. Ik probeer hier hulp te vinden voor een serieus probleem, en dan krijg je dit soort flauwe grappen...

En GoLLeM, ik ben een beetje bang om er mee naar iemand officieels te gaan, want die wilt dan natuurlijk dat ik naar de politie ga, en dat doe ik liever niet. Ik heb het nog nooit aan iemand verteld, ook niet aan mijn ouders, en ik ben bang dat ik te laat ben, nu ik zelfs niet meer op die school zit.
Ik kan je eigenlijk aanraden om direct naar de politie te gaan, praat eerst eens gewoon met die mensen, aangifte doen hoeft niet direct. Je zult niet de enige zijn waar die vent aangezeten heeft en je bespaart anderen een hoop leed.
Bovendien is zijn vergrijp voorlopig niet verjaard, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken Ze nemen je bij dit soort zaken ALTIJD serieus.
  zondag 16 oktober 2005 @ 00:14:01 #62
91306 GF
Kingwood
pi_31477505
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 23:08 schreef TR08 het volgende:

Bovendien is zijn vergrijp voorlopig niet verjaard, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken Ze nemen je bij dit soort zaken ALTIJD serieus.
Tja, vast wel. Maar hoe vaak worden er geen valse aangiftes gedaan van verkrachting/aanranding? Hij is onschuldig totdat het tegendeel bewezen is.
Unspoken words were understood
pi_31478065
Ik vind dat je aangifte moet doen; zoiemand wil je van de straat en ver weg van kinderen. Even wat juridisch advies. Wat je je wel moet realiseren is dat er naast jouw aangifte wel steunbewijs moet zijn voordat hij ook daadwerkelijk strafrechtelijk vervolgd zal worden. Eén andere verklaring van iemand die dit ook meegemaakt heeft bijvoorbeeld (kan ook al in de vorm van een eerdere aangifte bij de politie liggen).

Overigens is het mogelijk zonder nog een verklaring van iemand bij wie hij iets dergelijks heeft gedaan toch genoeg bewijs te hebben voor een veroordeling. Hiervoor zal dan wel die andere jongen die ook onder de douche stond moeten verklaren (de politie vraagt dat hem na je aangifte) dat jullie daar waren en moet de leraar in kwestie bekennen of ook ontkennen dat hij met jullie onder de douche stond (waardoor zijn verklaring 'kennelijk leugenachtig' wordt).

Als je wilt kan ik maandag even voor je kijken wat voor straf er waarschijnlijk zou worden gevorderd voor een dergelijk delict. Als je geen aangifte doet zou ik je aanraden een gesprek te voeren met of een brief te richten aan iemand binnen je oude school, zodat ze in ieder geval gewaarschuwd zijn.

[ Bericht 11% gewijzigd door opgezegd250420142210 op 16-10-2005 00:59:48 ]
pi_49242248
Hey, ik vind t echt kut voor je...

ik ben zelf ook misbruikt, en ik denk dat ik je aan kan raden om aangifte te doen... (heb ik nog niet gedaan)
als je dat wil zou ik t pas doen als je der echt klaar voor bent, en dat je in een niet zo drukke periode zit met school of studie,

als je niet zeker weet of je bent aangerand, of iets anders..

aanranding is als iemand je op een sexueel bepaalde manier aanraakt, en verkrachting is als iemand je binnendringt, ook als je het niet wil natuurlijk... dat is met lichaamsdelen, en voorwerpen... en ook al als die leraar je heeft gezoend, is het verkrachting...
  vrijdag 11 mei 2007 @ 01:51:01 #65
93522 Blivox
Run along
pi_49255197
Aangifte doen is onderdeel van je verwerkingsproces, vooral ook omdat JIJ andere mensen kunt behoeden.
Let's go and watch the sun rise,
over London bridge or the Golden Gates, or Puddefjordsbroen.
  Vis een optie? vrijdag 11 mei 2007 @ 10:02:59 #66
70532 loveli
N
pi_49258785
Je moet het in ieder geval ergens melden. Op die manier kun je misschien voorkomen dat hij het bij een ander flikt. Zorg ervoor dat iemand die jij op school vertrouwt het te weten komt, zodat er (als je wilt zonder je naam te noemen) met de betreffende docent gepraat wordt.

Hij heeft als docent een machtspositie en die heeft hij misbruikt. Als niemand er iets van zegt, zal hij dat vaker doen. Misschien zijn er meer jongens bij wie hij zoiets heeft geflikt, maar durven die allemaal niets te zeggen. Stop deze man en doe aangifte.
crap in = crap out
  vrijdag 11 mei 2007 @ 10:07:03 #67
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_49258885
Jullie hebben door dat TS al sinds oktober 2005 niet meer actief is op het forum?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_49259301
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:13 schreef poedoem het volgende:
Hey, ik vind t echt kut voor je...

ik ben zelf ook misbruikt, en ik denk dat ik je aan kan raden om aangifte te doen... (heb ik nog niet gedaan)
als je dat wil zou ik t pas doen als je der echt klaar voor bent, en dat je in een niet zo drukke periode zit met school of studie,

als je niet zeker weet of je bent aangerand, of iets anders..

aanranding is als iemand je op een sexueel bepaalde manier aanraakt, en verkrachting is als iemand je binnendringt, ook als je het niet wil natuurlijk... dat is met lichaamsdelen, en voorwerpen... en ook al als die leraar je heeft gezoend, is het verkrachting...
Waarom haal je het in je hoofd om dit topic zo erg te gaan kicken, damn
pi_49259448
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 10:07 schreef Copycat het volgende:
Jullie hebben door dat TS al sinds oktober 2005 niet meer actief is op het forum?
Permban wegens klonen?
pi_49273469
Nee had ik niet gezien
  vrijdag 11 mei 2007 @ 16:43:52 #71
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_49273534
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 16:42 schreef poedoem het volgende:
Nee had ik niet gezien
Je had gezocht op 'Aangerand' en vervolgens niet meer naar de datum gekeken?
  vrijdag 11 mei 2007 @ 16:49:27 #72
93522 Blivox
Run along
pi_49273708
quote:
Let's go and watch the sun rise,
over London bridge or the Golden Gates, or Puddefjordsbroen.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 18:05:51 #73
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_49276478
Het leuke is, is dat dit waarschijnlijk niet alleen jouw probleem is zolang hij daar nog werkt. Als jij dit verhaal bekent maakt doen misschien meer mensen dit en staat die man een hele leuke dubieuze straf te wachten die niet alleen bij opmerkingen blijft.

Je kunt natuurlijk ook gewoon z'n huis in de fik steken, ik bedoel, puberaal gedrag hoort erbij.
Thinking about thinking of you.
pi_49277549
Nee, daar zocht ik niet naar... Ik zocht naar iets over leraren.
Ik heb denk ik gewoon vergeten om naar de datum te kijken, en heb zoiezo niet gekeken wanneer hij voor t laatst op t forum is geweest..
  vrijdag 11 mei 2007 @ 18:46:30 #75
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_49277565
Dat kan de beste overkomen!
pi_49302048
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 18:46 schreef Copycat het volgende:
Dat kan de beste overkomen!
Helemaal niet
  zaterdag 12 mei 2007 @ 17:29:43 #77
134304 dnn-
Ping to de wing
pi_49304344
Bind m vast volgende x en steek een dildo in zn reet leert hij het wel af. (En het lucht op)
I'm prepared to scour the Earth for that motherfucker. If Butch goes to Indochina, I want a nigger waiting in a bowl of rice ready to pop a cap in his ass.
pi_49339530
ga naar het politiebureau! dit is ongeveer de enige mannier om hier iets tegen te doen. Bij het politiebureau geef je bij de balie aan dat je een probleem hebt waar je liever prive met iemand over wilt praten. je zult dan je verhaal kunnen doen in een aangifte hokje tegenover een agent/agente. Die agent zal verder nog niet in details vragen enzo, het enige wat diegene doet is een "melding" ervan maken van wat er gebeurd is en bellen met de afdeling zeden.

afdeling zeden zou dan jou benaderen voor een info gesprek. In dit gesprek word er besproken wat het doen van aangifte inhoud, wat jij van de politie en justitie kan verwachten, wat justitie van jou verwacht enzo. Hierna krijg je vaak 2 weken bedenk tijd of je aangifte wilt doen of niet. Ook is er een mogelijkheid om te praten met mensen van slachtofferhulp. Deze kunnen je helpen met een traumatische ervaring als dit beter te verwerken.

Je kan over dit soort problemen ook naar je huisarts gaan om er over te praten! Alleen verwerken van dit soort dingen is vaak heel moeilijk. ga vooral niet denken dat jij de schuldige hiervan bent!
hardcoholic
pi_49339723
rot op

[ Bericht 92% gewijzigd door SHE op 13-05-2007 19:22:17 ]
http://www.angelfire.com/ak/gillesdelatourette/index.html
www.tourette.be/cgi-bin/simpleforum
pi_49366045
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 19:24 schreef Blietz het volgende:
Bah, ik was hier al bang voor. Ik probeer hier hulp te vinden voor een serieus probleem, en dan krijg je dit soort flauwe grappen...

En GoLLeM, ik ben een beetje bang om er mee naar iemand officieels te gaan, want die wilt dan natuurlijk dat ik naar de politie ga, en dat doe ik liever niet. Ik heb het nog nooit aan iemand verteld, ook niet aan mijn ouders, en ik ben bang dat ik te laat ben, nu ik zelfs niet meer op die school zit.
Ik denk dat je daar spijt van krijgt. Nu zal het nog wel meevallen, maar over een jaar of 10 krijg je last van wrwaakgevoelens, dat weet ik vrijwel zeker.
Nad Tatrou sa blýska hromy divo bijú.
Zastavme ich bratia, ved' sa ony stratia, Slováci o¸ijú.
  woensdag 16 mei 2007 @ 15:54:45 #81
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_49446274
Okay dit is een oud topic, maar het probleem is een bekend probleem. De meeste slachtoffers van aanranding/verkrachting blijven eerst heel lang tobben tot het verjaard is en al ben je op tijd dan is er nog niets te bewijzen, laat staan dat te bewijzen is dat het onvrijwillig was.
Dus eigenlijk kunnen wij burgers beter wat vaker voor eigen rechter spelen. Voor eigen rechter spelen is gevaarlijk natuurlijk maar daarom moet je met vertrouwen werken en daarvoor vrienden (m/v) gebruiken en dus als vrienden achter elkaar staan. Want we moeten elkaar helpen als vrienden, dat is waar vrienden voor zijn.
Mocht zoiets een goede vriend van je overkomen, dan weet je wat je te doen staat....
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_49446371
quote:
Misschien heeft ie een posttraumatische stoornis ontwikkeld door de aanranding? Of postangst?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')