abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31416336
Hallo. Ik ben een jongen van negentien, en ik wil graag iets kwijt. Nu zullen jullie waarschijnlijk denken dat dit uit de duim gezogen verhaal is, om aandacht te trekken, maar voor mij is dit een serieus probleem en ik weet niet goed met wie ik erover praten kan.

Ik denk dat ik aangerand ben. Bij mij op de middelbare school, waar ik nu een jaar of wat van af ben, zat een gymleraar van indonesische komaf, die wel bekend stond om het feit dat hij bij meisjes soms dubieuze opmerkingen maakte, en bijvoorbeeld graag bij het bokjespringen op een tactische locatie ging staan - zeker als de meisjes al wat gezweet hadden. (ons school-gymuniform is rood broekje, wit t-shirt). De meisjes in onze klas maakten zich daar wel zorgen om, maar wij jongens konden er stiekem wel om lachen.

Maar op een gegeven moment was ik na de gym gaan douchen. Nu douchten er bij ons niet heel veel jongens, meestal een man of drie, vier. Ik had geen idee waarom jongens liever de hele dag bezweet rondlopen dan eventjes een douche pakken, maar nu misschien wel. Op de dag in kwestie hadden er een hoop klasgenoten later een overhoring Frans, maar omdat ik als een van de weinigen wel een voldoende had voor het laatste proefwerk, hoefte ik dat niet te maken. Dus bijna iedereen had haast, zodat we na een tijdje onder de douche gestaan te hebben nog maar met twee jongens daar stonden. Toen kwam dus de gymleraar binnen.
Toen hij zag dat we maar met zijn tweeen onder de douche stonden, ging hij in de deuropening staan. Zogenaamd nonchelant, maar wel de uitgang blokkerend. Over de precieze details wil ik het liever niet hebben, maar op een gegeven moment stond hij met ons onder de douche en maakte allemaal dubieuze opmerkingen over de meisjes in onze klas, waarna de andere jongen zich snel afdroogde en wegging. Maar ik had net mijn haar helemaal vol met shampoo, en moest het eerst uitspoelen. Toen de andere jongen het kleedlokaal uit was, ging de leraar nog een paar stapjes verder. Ik wil liever niet precies de details vertellen, maar het is niet bij vieze opmerkingen gebleven...

Ik heb heel lang nagedacht voordat ik dit topic maakte, en ik weet niet of ik iets moet doen met dit verhaal. Het is nu al meer dan een jaar geldeden, en het is bij een keer gebleven, maar het zit me echt niet lekker. Ik wil van de ene kant wel dat die man de gevangenis ingaat ofzo, maar ik ben bang dat ik als ik hier officieel achteraan ga, ik zelf weer alles vertellen moet en hem confronteren moet, terwijl hij dan een taakstraf krijgt ofzo. En dan heb ik nog niets. Heeft iemand hier ervaring mee, en kan advies geven?
  donderdag 13 oktober 2005 @ 19:15:37 #2
18147 GoLLeM
Hello? Is this thing on?
pi_31416435
Zoek iemand om er over te praten. Een vertrouwenspersoon, iemand bij jeugdzorg, desnoods je huisarts.
Doe ook aangifte. Zorg dat deze vent nooit meer les mag geven en dat hij de kans niet krijgt dit vaker te doen.

En confronteer jezelf met de details. Het wegstoppen of negeren heeft geen zin.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 19:16:54 #3
18147 GoLLeM
Hello? Is this thing on?
pi_31416478
En zit je toevallig op het Arentheem? Zowel de gymtenue als de manier van omgang van de leraar komen me érg bekend voor.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 19:18:36 #4
93731 Luukzor
Le vent nous portera
pi_31416522
Ik snap niet dat je niet furieus bent geworden en die vent een klap voor z'n kanus hebt gegeven.
Een stad is slechts een bos met her en der wat huizen en wat apen
  donderdag 13 oktober 2005 @ 19:20:42 #5
104687 Life
Entertainer 1e klas.
pi_31416556
Zoiets heb ik vroeger ook meegemaakt, alleen toen werkte de leerling in kwestie niet echt met mij mee integendeel tot jij.
pi_31416564
Ik begrijp dat je hier liever niet wilt ingaan op de details, is het misschien een idee om ze naar me te mailen?
Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."
  donderdag 13 oktober 2005 @ 19:21:31 #7
18147 GoLLeM
Hello? Is this thing on?
pi_31416578
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 19:21 schreef Myers het volgende:
Ik begrijp dat je hier niet liever wilt ingaan op de details, is het misschien een idee om ze naar me te mailen?
Wat maakt dat de TS ze naar jou zou willen mailen?
pi_31416611
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 19:15 schreef GoLLeM het volgende:
Zoek iemand om er over te praten. Een vertrouwenspersoon, iemand bij jeugdzorg, desnoods je huisarts.
Doe ook aangifte. Zorg dat deze vent nooit meer les mag geven en dat hij de kans niet krijgt dit vaker te doen.

En confronteer jezelf met de details. Het wegstoppen of negeren heeft geen zin.
Doen!
Ook al is het 'al' meer dan een jaar geleden.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_31416642
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 19:11 schreef Blietz het volgende:
Hallo. Ik ben een jongen van negentien, en ik wil graag iets kwijt. Nu zullen jullie waarschijnlijk denken dat dit uit de duim gezogen verhaal is, om aandacht te trekken, maar voor mij is dit een serieus probleem en ik weet niet goed met wie ik erover praten kan.

Ik denk dat ik aangerand ben. Bij mij op de middelbare school, waar ik nu een jaar of wat van af ben, zat een gymleraar van indonesische komaf, die wel bekend stond om het feit dat hij bij meisjes soms dubieuze opmerkingen maakte, en bijvoorbeeld graag bij het bokjespringen op een tactische locatie ging staan - zeker als de meisjes al wat gezweet hadden. (ons school-gymuniform is rood broekje, wit t-shirt). De meisjes in onze klas maakten zich daar wel zorgen om, maar wij jongens konden er stiekem wel om lachen.

Maar op een gegeven moment was ik na de gym gaan douchen. Nu douchten er bij ons niet heel veel jongens, meestal een man of drie, vier. Ik had geen idee waarom jongens liever de hele dag bezweet rondlopen dan eventjes een douche pakken, maar nu misschien wel. Op de dag in kwestie hadden er een hoop klasgenoten later een overhoring Frans, maar omdat ik als een van de weinigen wel een voldoende had voor het laatste proefwerk, hoefte ik dat niet te maken. Dus bijna iedereen had haast, zodat we na een tijdje onder de douche gestaan te hebben nog maar met twee jongens daar stonden. Toen kwam dus de gymleraar binnen.
Toen hij zag dat we maar met zijn tweeen onder de douche stonden, ging hij in de deuropening staan. Zogenaamd nonchelant, maar wel de uitgang blokkerend. Over de precieze details wil ik het liever niet hebben, maar op een gegeven moment stond hij met ons onder de douche en maakte allemaal dubieuze opmerkingen over de meisjes in onze klas, waarna de andere jongen zich snel afdroogde en wegging. Maar ik had net mijn haar helemaal vol met shampoo, en moest het eerst uitspoelen. Toen de andere jongen het kleedlokaal uit was, ging de leraar nog een paar stapjes verder. Ik wil liever niet precies de details vertellen, maar het is niet bij vieze opmerkingen gebleven...

Ik heb heel lang nagedacht voordat ik dit topic maakte, en ik weet niet of ik iets moet doen met dit verhaal. Het is nu al meer dan een jaar geldeden, en het is bij een keer gebleven, maar het zit me echt niet lekker. Ik wil van de ene kant wel dat die man de gevangenis ingaat ofzo, maar ik ben bang dat ik als ik hier officieel achteraan ga, ik zelf weer alles vertellen moet en hem confronteren moet, terwijl hij dan een taakstraf krijgt ofzo. En dan heb ik nog niets. Heeft iemand hier ervaring mee, en kan advies geven?
Waar maak je druk om dan, het is al een jaar later? Je zal zeker niet zonder meer geloofd worden bij de politie, en heel wat vervelende uurtjes voor de boeg hebben met verhoren e.d. Is dat het je waard? Overigens is dit waarschijnlijk een gevalletje art 249 Sr (ontucht met misbruik van gezag). Als die man het vaker heeft gedaan en er meer getuigenissen zijn heb je wel een zaak, anders wordt het moeilijk.
pi_31416643
Elke school heeft tegenwoordig een protocol voor sexuele intimidatie.
Ga naar iemand die je vertrouwt binnen school en ga met diegene aan de slag om dit wereldkundig te maken.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_31416655
Bah, ik was hier al bang voor. Ik probeer hier hulp te vinden voor een serieus probleem, en dan krijg je dit soort flauwe grappen...

En GoLLeM, ik ben een beetje bang om er mee naar iemand officieels te gaan, want die wilt dan natuurlijk dat ik naar de politie ga, en dat doe ik liever niet. Ik heb het nog nooit aan iemand verteld, ook niet aan mijn ouders, en ik ben bang dat ik te laat ben, nu ik zelfs niet meer op die school zit.
pi_31416691
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 19:24 schreef Diederik_Duck het volgende:
Als die man het vaker heeft gedaan en er meer getuigenissen zijn heb je wel een zaak, anders wordt het moeilijk.
En dan zal er dus wel iemand moeten gaan praten he?
pi_31416699
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 19:21 schreef GoLLeM het volgende:

[..]

Wat maakt dat de TS ze naar jou zou willen mailen?
Dat vraag ik me ook af ja

Je moet voor jezelf nagaan of je aangifte wilt doen: je kan namelijk in een slepend proces komen waar je eigenlijk mischien wel geen trek in hebt. Praat eerst eens met een vertrouwens persoon om te bepalen hoe je je er zelf over voelt. Wanneer het je privé leven der mate beïnvloed, zou ik het wel doen. Mocht het na een paar dagen weer weg zakken, kan je het ook achter wege laten.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_31416743
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 19:24 schreef Blietz het volgende:
Bah, ik was hier al bang voor. Ik probeer hier hulp te vinden voor een serieus probleem, en dan krijg je dit soort flauwe grappen...

En GoLLeM, ik ben een beetje bang om er mee naar iemand officieels te gaan, want die wilt dan natuurlijk dat ik naar de politie ga, en dat doe ik liever niet. Ik heb het nog nooit aan iemand verteld, ook niet aan mijn ouders, en ik ben bang dat ik te laat ben, nu ik zelfs niet meer op die school zit.
Een vertrouwenspersoon mag nooit actie ondernemen als jij dat niet wil! En als jij niet naar de politie wil, dan ga je niet. Klaar!
En over zoiets praten is echt niet te laat nu hoor.
pi_31416762
quote:
Als je zoiets hier post kan je dit óók verwachten... Net als andere neanderthaler reacties die er vast nog wel komen. Als je dat niet wilt, kan je net zo goed niks posten hier. En tot nu toe vind ik de reacties wel positief en serieus
burgerweeshuis
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 19:28:40 #16
18147 GoLLeM
Hello? Is this thing on?
pi_31416764
quote:

Het is nooit te laat. Ik kan me voorstellen dat je bang bent om de politie erbij te halen, maar het is wel het beste wat je kan doen. En het is juist ook heel belangrijk dat je het iemand vertelt.

Begin anders eens met bureau Jeugdzorg. Zit op veel plaatsen in Nederland, naar ik weet word je gewoon gratis en zonder verplichtingen geholpen en ze hebben daar zwijgplicht. Ze zullen je net als ik adviseren naar de politie te stappen, maar je hoeft niks. Zo kan je in elk geval je verhaal kwijt (en dat lucht op, echt!) en daarna verder zien.
pi_31416812
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 19:25 schreef Moonah het volgende:

[..]

En dan zal er dus wel iemand moeten gaan praten he?
Wat leuk dat wij elkaar weer tegenkomen in een dergelijk topic . Tegen je logica is inderdaad niets in te brengen, maar TS moet die stap alleen zetten als hij dat echt belangrijk vindt, en zich goed realiseren dat er ook allerlei negatieve gevolgen kunnen zijn.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 19:31:31 #18
18147 GoLLeM
Hello? Is this thing on?
pi_31416847
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 19:30 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Wat leuk dat wij elkaar weer tegenkomen in een dergelijk topic . Tegen je logica is inderdaad niets in te brengen, maar TS moet die stap alleen zetten als hij dat echt belangrijk vindt, en zich goed realiseren dat er ook allerlei negatieve gevolgen kunnen zijn.
Negatiever dan al een jaar rondlopen met kutgevoelens omdat je aangerand bent? Bullshit, blijkbaar zit de TS er nog steeds erg mee, en is het dus ook belangrijk dat hij er wat aan doet. Hij vraagt niet voor niks hulp, wel?
pi_31416876
quote:

[..]

Wat leuk dat wij elkaar weer tegenkomen in een dergelijk topic .
Oeh! Een kus!
quote:
Tegen je logica is inderdaad niets in te brengen, maar TS moet die stap alleen zetten als hij dat echt belangrijk vindt, en zich goed realiseren dat er ook allerlei negatieve gevolgen kunnen zijn.
Dat klopt. Maar tussen de regels door lees ik dat het hem toch wel erg hoog zit. Feit dat hij hier post geeft wel aan dat hij behoefte heeft erover te praten. Maar je hebt gelijk dat een officiele aangifte heel wat rompslomp en gemangel kan betekenen. Aan de andere kant, als zo'n leraar maar ongestraft door kan gaan....
pi_31416920
quote:

[..]

Ik denk dat er niet zoveel negatieve gevolgen zitten aan het er met iemand over hebben, hoor.
Zelf denk ik dat het ts mss wel juist op zal luchten om erover te praten.
pi_31417032
quote:

[..]

<blaat>maar TS moet die stap alleen zetten als hij dat echt belangrijk vindt, en zich goed realiseren dat er ook allerlei negatieve gevolgen kunnen zijn.
wow, ik ben het zowaar eens met jou

de stap van aangifte doen is belastender dan menig één denkt, dat is wat ik ook probeerde te zeggen. Maar alleen praten met een vertrouwenspersoon kan ook helpen. Zonder aangifte dus.
burgerweeshuis
pi_31417128
-edit- Ga hier weg ofzo

[ Bericht 93% gewijzigd door Remco op 13-10-2005 20:04:53 ]
pi_31417158
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 19:38 schreef zwaaibaai het volgende:
de stap van aangifte doen is belastender dan menig één denkt,
ik denk ook dat als je bijvoorbeeld kijkt naar de straffen voor 1 aanranding (voor zover die er al zijn) zo laag zijn dat het die tijd, moeite en energie misschien wel niet waard is.
pi_31417162
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 19:32 schreef Moonah het volgende:

[..]

Oeh! Een kus!
[..]

Dat klopt. Maar tussen de regels door lees ik dat het hem toch wel erg hoog zit. Feit dat hij hier post geeft wel aan dat hij behoefte heeft erover te praten. Maar je hebt gelijk dat een officiele aangifte heel wat rompslomp en gemangel kan betekenen. Aan de andere kant, als zo'n leraar maar ongestraft door kan gaan....
Dat zou inderdaad niet best zijn, maar het is natuurlijk altijd de vraag of je je al die ellende op de hals moet halen in het algemeen belang; zeker gezien de commotie nav de Schiedammer parkmoord verwacht ik eerlijk gezegd een redelijk terughoudende reactie op moeilijk bewijsbare aangiftes in zedenzaken; het is nu al een jaar geleden, i.c. nauwelijks bewijs natuurlijk, behalve een slechte naam onder de leerlingen, maar of dat voldoende is? Het is verder bijzonder frustrerend om aangifte te doen, zo'n verhaal meerdere keren te moeten doen, daar vervelende vragen over te krijgen, wanneer dat uiteindelijk niet resulteert in een veroordeling.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 19:44:27 #25
18147 GoLLeM
Hello? Is this thing on?
pi_31417178
Reactie op edit.

[ Bericht 73% gewijzigd door Copycat op 13-10-2005 20:09:05 ]
pi_31417425
Reactie op edit.

[ Bericht 98% gewijzigd door Copycat op 13-10-2005 20:07:54 ]
burgerweeshuis
pi_31417856
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 19:31 schreef GoLLeM het volgende:

[..]

Negatiever dan al een jaar rondlopen met kutgevoelens omdat je aangerand bent? Bullshit, blijkbaar zit de TS er nog steeds erg mee, en is het dus ook belangrijk dat hij er wat aan doet. Hij vraagt niet voor niks hulp, wel?
Heb jij weleens aangifte gedaan in een zedenzaak? Denk je dat de politie daar warme broodjes met je gaat bakken oid? Als het goede agenten zijn zagen ze je helemaal door en zul je heel vervelende vragen moeten beantwoorden; wat zal dat TS helpen als zelfs de kans op een veroordeling minimaal is?
pi_31417937
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 19:27 schreef Moonah het volgende:
Een vertrouwenspersoon mag nooit actie ondernemen als jij dat niet wil! En als jij niet naar de politie wil, dan ga je niet. Klaar!
En over zoiets praten is echt niet te laat nu hoor.
Met een vertrouwenspersoon heb ik heel slechte ervaringen, tussen niet mogen en niet doen ligt een wereld van verschil. (Diens brood men eet, diens woord men spreekt)

Je zou ook contact kunnen opnemen met de vertrouwensinspectie: 0900-1113111

Daarnaast is (dacht ik) de bewijslast omgedraaid als jij aannemelijk kunt maken dat er sprake is van sexuele intimidatie, kun je die andere jongen niet benaderen die even ervoor de douche verliet?

[ Bericht 1% gewijzigd door r_one op 13-10-2005 21:37:36 ]
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_31417938
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 19:42 schreef Myers het volgende:
-edit- Ga hier weg ofzo
Jij spoort niet .

En TS, stap in ieder geval met je verhaal naar de vertrouwenspersoon op die school. Ze zullen de zaak onderzoeken en hoogstwaarschijnlijk (als jij toestemming geeft!) aan de leraar voorleggen. Hieruit kan volgen dat de leraar gestraft wordt en wellicht (hopelijk) ontslagen. Als het echt aanranding betreft, waar het verdomd veel op lijkt, zou ik je ook willen aanraden om naar de politie te stappen. Het zal moeilijk zijn om het opnieuw te vertellen, maar onthou dat die pervert nog vele anderen lesgeeft en dat die beschermd dienen te worden. Uiteindelijk zal het ook een opluchting zijn als je het kwijt bent.

Overigens zal het de leraar goed laten schrikken als hij merkt dat iemand er goed bezwaar tegen maakt. Wellicht zijn er nog vele anderen waarbij hij dit heeft geflikt en trekt niemand z'n mond open zodat hij denkt dat hij gerust zijn gang kan gaan.

Gewoon doen!
  donderdag 13 oktober 2005 @ 20:11:37 #30
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31417948
Lijkt me nu vooral van belang dat je ergens met je verhaal heen kan. Aangifte doen is misschien een volgende stap. Maar niet de eerste.

Niemand in je omgeving waarvan je denkt dat je dit hem/haar kunt toevertrouwen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_31417988
Reactie op edit!

En daarbij vind ik jouw absurd zieke aannames absoluut ongepast en ongewenst!

[ Bericht 93% gewijzigd door Copycat op 13-10-2005 20:21:25 ]
pi_31418178
Reactie op edit!

[ Bericht 98% gewijzigd door Copycat op 13-10-2005 20:22:40 ]
burgerweeshuis
pi_31418190
Reactie op edit!

[ Bericht 95% gewijzigd door Copycat op 13-10-2005 20:23:11 ]
  donderdag 13 oktober 2005 @ 20:24:06 #34
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31418316
Laten we vooral dit topic verzieken door in te gaan op die onzin!

Stoppen dus met reageren op die absurditeit.

bvd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 13 oktober 2005 @ 20:24:07 #35
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_31418319
quote:
Ik denk dat ik aangerand ben
pi_31418442
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 20:24 schreef Varr het volgende:

[..]

Ik denk dat dit een vraag is naar de mogelijk juridische kwalificatie, verstandig aangezien wat in de volksmond aanranding is natuurlijk nog niet juridisch aanranding hoeft te zijn.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 20:29:01 #37
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_31418479
Ligt eraan wat die heeft gedaan, wat niet verteld wordt.
pi_31418510
He Blietz. Wat ontzettend vervelend dat je er niet zelf uitgekomen bent. Het is altijd goed om over dit soort dingen te praten, of dat nou met vrienden of een vertrouwenspersoon oid is. Iemand hier zei al dat aangifte niet een eerste stap is. Overigens kun je er ook alleen melding van maken. Misschien heb je wat aan een forum waar meer mensen ziten die zoiets hebben meegemaakt? www.deurknop.nl bijvoorbeeld. Heel veel suces iig.
De tijd is te kort, het leven te lang
  donderdag 13 oktober 2005 @ 20:30:46 #39
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_31418540
Trouwens, je was toen dus 17 of 18? Ik kan moeilijk geloven dat je dan de gym leraar zomaar even met je geslachtsdelen laat pingelen en er niks aan doet.....
pi_31418556
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 20:29 schreef Varr het volgende:
Ligt eraan wat die heeft gedaan, wat niet verteld wordt.
Op die manier samen onder de douche staan is al zeer dubieus.
pi_31418784
Dit is wel een heel flauwe grap van de TS
  donderdag 13 oktober 2005 @ 20:38:26 #42
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_31418805
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 20:37 schreef MaRySe het volgende:
Van die gymleraar dan!
pi_31418869
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 20:37 schreef MaRySe het volgende:
Het is een kloontje van je?
pi_31418928
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 20:40 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Het is een kloontje van je?
Heb ik die dan?

En nu weer ontopic
pi_31418964
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 20:42 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Heb ik die dan?
Blijkbaar.
quote:
En nu weer ontopic
Wie ging er nu net offtopic
pi_31419043
Gewoon alsnog aangifte doen! Vraag desnoods naar een vrouwelijke agente, praat misschien makkelijker
Als je niets doet blijf je niet alleen zelf misschien wel je hele leven met een sluimerend klote gevoel zitten, maar geef je deze man ook de kans om door te gaan met deze praktijken

Succes anyway!
Live it!
pi_31419495
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 20:30 schreef Varr het volgende:
Trouwens, je was toen dus 17 of 18? Ik kan moeilijk geloven dat je dan de gym leraar zomaar even met je geslachtsdelen laat pingelen en er niks aan doet.....
klopt, mensen van 17 jaar en ouder ondernemen namelijk altijd actie als ze aangerand worden...

donderdag 13 oktober 2005 @ 21:20:46 #48
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_31420208
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 21:00 schreef HeyFreak het volgende:

[..]

klopt, mensen van 17 jaar en ouder ondernemen namelijk altijd actie als ze aangerand worden...

Als je niet wil dat die met je piel gaat lopen spelen, kun je dat hem beter wel even duidelijk maken ja.
pi_31420546
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 19:11 schreef Blietz het volgende:
[...]
waar ik nu een jaar of wat van af ben
[...]
Het is nu al meer dan een jaar geldeden
[...]
pi_31420816
-dubbel-
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')