Heb jij weleens aangifte gedaan in een zedenzaak? Denk je dat de politie daar warme broodjes met je gaat bakken oid? Als het goede agenten zijn zagen ze je helemaal door en zul je heel vervelende vragen moeten beantwoorden; wat zal dat TS helpen als zelfs de kans op een veroordeling minimaal is?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:31 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Negatiever dan al een jaar rondlopen met kutgevoelens omdat je aangerand bent? Bullshit, blijkbaar zit de TS er nog steeds erg mee, en is het dus ook belangrijk dat hij er wat aan doet. Hij vraagt niet voor niks hulp, wel?
Met een vertrouwenspersoon heb ik heel slechte ervaringen, tussen niet mogen en niet doen ligt een wereld van verschil. (Diens brood men eet, diens woord men spreekt)quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:27 schreef Moonah het volgende:
Een vertrouwenspersoon mag nooit actie ondernemen als jij dat niet wil! En als jij niet naar de politie wil, dan ga je niet. Klaar!
En over zoiets praten is echt niet te laat nu hoor.
Jij spoort nietquote:
Ik denk dat dit een vraag is naar de mogelijk juridische kwalificatie, verstandig aangezien wat in de volksmond aanranding is natuurlijk nog niet juridisch aanranding hoeft te zijn.quote:
Op die manier samen onder de douche staan is al zeer dubieus.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:29 schreef Varr het volgende:
Ligt eraan wat die heeft gedaan, wat niet verteld wordt.
Van die gymleraar dan!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:37 schreef MaRySe het volgende:
Dit is wel een heel flauwe grap van de TS
Het is een kloontje van je?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:37 schreef MaRySe het volgende:
Dit is wel een heel flauwe grap van de TS
Heb ik die dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:40 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Het is een kloontje van je?
klopt, mensen van 17 jaar en ouder ondernemen namelijk altijd actie als ze aangerand worden...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:30 schreef Varr het volgende:
Trouwens, je was toen dus 17 of 18? Ik kan moeilijk geloven dat je dan de gym leraar zomaar even met je geslachtsdelen laat pingelen en er niks aan doet.....
Als je niet wil dat die met je piel gaat lopen spelen, kun je dat hem beter wel even duidelijk maken ja.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:00 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
klopt, mensen van 17 jaar en ouder ondernemen namelijk altijd actie als ze aangerand worden...
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:11 schreef Blietz het volgende:
[...]
waar ik nu een jaar of wat van af ben
[...]
Het is nu al meer dan een jaar geldeden
[...]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |