Op een peuterspeelzaal zou ze pas op d'r plek zijn. Tijd voor een carriereshift voor Didoquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:05 schreef scanman01 het volgende:
Dido, springend: "Volgende rondje.. Oogjes dicht allemaal"
ja het is geluktquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:06 schreef Foreverblue het volgende:
Is de weekopdracht nu gelukt? Ik hoorde wel een stem, maar hoorde niet wat die zei.
Jammer dat ze er niet mee door is gegaan, ze had er 4 tegelijk moeten opplakkenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Chantal heeft ze helemaal niet gebruikt. Ze had er één opgeplakt, maar werd er helemaal beroerd van.
Ja, dat is waar... maar wat ik eigelijk bedoelde... menno duwde joost van de stip net...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je begrijpt dat dat natuurlijk pas vanavond bekend wordt gemaakt in de live.
Dat wel maar het is wel saai dat je altijd op de tv moet wachten.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ga ervanuit dat ze die foute wissels goedkeuren.... (Ze lieten gister in de uitzending ook alleen de goede wissels zien!)quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zei de stem dat dan?quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat wel maar het is wel saai dat je altijd op de tv moet wachten.
Wat is de tv toch een achterhaald medium.
Heb de stem niet goed gehoord maar neem aan dat het goed zit! Of niet? Scanquote:
blijkbaar...quote:
Die kauwgoms zijn echt smerig inderdaad...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Jammer dat ze er niet mee door is gegaan, ze had er 4 tegelijk moeten opplakken![]()
Dido had er wel 1 op geplakt ergens?
Ik heb wel is van die nicotinekauwgom geprobeerd en dan draait je maag echt 2x keer om![]()
Om de kijkers op het verkeerde been te zetten.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:09 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik ga ervanuit dat ze die foute wissels goedkeuren.... (Ze lieten gister in de uitzending ook alleen de goede wissels zien!)
Wat zou dat lekker zijn, en dan achter de TT zetten:........ maar voor hoelang????quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat zou dat lekker zijn zeg![]()
En dan mag Roel een paar dagen zeuren dat Chantal pleisters had en Roel niet en dat ze het niet verteld had![]()
ik heb net de uitzending van dinsdag gekeken en dara werd toch echt die ene van 's nachts laten zien dat ze met 4 voeten tegelijk op de stip stonden wat dus een foute wissel zou moeten zijnquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:09 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik ga ervanuit dat ze die foute wissels goedkeuren.... (Ze lieten gister in de uitzending ook alleen de goede wissels zien!)
Nou, dat weet ik zo net nog niet hoor.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:10 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Heb de stem niet goed gehoord maar neem aan dat het goed zit! Of niet? Scan
Eens kijken wat de talpa site zegt...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
Om de kijkers op het verkeerde been te zetten.
Als talpa zegt dat de opdracht is mislukt dan kijkt er geen hond meer naar
graftak hierop. GNA GNA GNA GNA die is leukquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:13 schreef Foreverblue het volgende:
Hahaha er zijn 34 pakjes sigaretten opgerookt deze week.
Zegt Roel: Dat vind ik knap voor een stel niet-rokers... ik zou bijna denken dat jullie het hebben gedaan om ons te irriteren grrrrrrr
Absoluutquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:11 schreef teun911 het volgende:
[..]
Die kauwgoms zijn echt smerig inderdaad...
Die avond ging het nog een keer foutquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:12 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik heb net de uitzending van dinsdag gekeken en dara werd toch echt die ene van 's nachts laten zien dat ze met 4 voeten tegelijk op de stip stonden wat dus een foute wissel zou moeten zijn
In dat geval zullen het goedkeuren ja. Anders hadden ze in het programma al wel wat opmerkingen laten vallen over mogelijke foutjes enzo..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:09 schreef Bocaj het volgende:
[..]
En om te zien hoe dronken RUUD weer isquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:37 schreef luciano het volgende:
[..]
Ik zeg het eerlijk .......... IK ben gestopt met het kijken naar de tv uitzendingen .... alle informatie / beelden / streams / pics etc etc HIER maken echt kijken totaal overbodig ..... alleen donderdag blijft" leuk "
( het enige waar ik voor kijk is of ik een glimps van bridget's kruis kan opvangen
![]()
Lijkt me niet. Ze maken het altijd pas in de live bekend.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:10 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Heb de stem niet goed gehoord maar neem aan dat het goed zit! Of niet? Scan
Onder het bed van Roel heb ik al eens eerder een kledingzak zien liggen (waar hij korte tijd het geld in verstopt had)quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik zo net nog niet hoor.
Trouwens, op Rob's bed is duidelijk te zien dat ze veel meer kleren hebben dan alleen die kleine koffer. Er staat ook een rode sporttas.
Volgens mij met 4-en. Tanja, Ingrid, Menno en Nathalie. Dus valt op zich nogal mee moet ik zeggen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:12 schreef area51 het volgende:
23 pakjes opgerookt deze week, met hoeveel man eigenlijk?
Chantal zal het wel weer recht lullen, ik heb niet gelogen, dat zou ik nooit doen want dat kan ik nietquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:11 schreef area51 het volgende:
[..]
Wat zou dat lekker zijn, en dan achter de TT zetten:........ maar voor hoelang????
dat is voor zijn benenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik zo net nog niet hoor.
Trouwens, op Rob's bed is duidelijk te zien dat ze veel meer kleren hebben dan alleen die kleine koffer. Er staat ook een rode sporttas.
Maar dan had de stem wel een opmerking erover gemaakt. (denk ik) Om ons vast voor te bereiden op een leuke live uitzending en om zo dus kijkers te trekken.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:12 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik heb net de uitzending van dinsdag gekeken en dara werd toch echt die ene van 's nachts laten zien dat ze met 4 voeten tegelijk op de stip stonden wat dus een foute wissel zou moeten zijn
Zat ze op haar hurken of op een kruk, daar leek het volgens mij nl op.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:41 schreef Riann het volgende:
en chantal zag ik ook een paar keer op de hurken zitten ik weet niet of de rest dat ook gedaan heeft.
Dan zal ze hebben gezegd dat de weekopdracht beëindigd is... doen ze meestal toch? Behalve die ene keer met het lopen... toen Rob zei dat de buiken af mochten. Anti climax volgens Joostquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Ze maken het altijd pas in de live bekend.
niksquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:13 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Eens kijken wat de talpa site zegt...
is die hele schaal al op dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:16 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Volgens mij met 4-en. Tanja, Ingrid, Menno en Nathalie. Dus valt op zich nogal mee moet ik zeggen.
Nee, er zijn er nog iets van 600, volgens Nathalie.quote:
oke dan anders was dat echt wel "triest"geweestquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, er zijn er nog iets van 600, volgens Nathalie.
quote:
hahah jah ik ookquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Al had ik wel de reacties van Chantal en Dido willen zien als ie wel leeg was geweest
![]()
PLUS (indien de weekopdracht geslaagd is en anders vast ook wel) hoe GE-WEL-DIG het wel niet is dat ze een hele week niet heeft gerookt....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:11 schreef KRIBBET het volgende:
En Chantal komt via een u-bocht weer op het liegen van iemand![]()
Ben bang dat we dat elke dag te horen krijgen zolang ze in het huis zit![]()
Voor straf niemand meer roken tot het einde.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:28 schreef scanman01 het volgende:
BB moet echt wat doen met dat rook in de mond blazen door Nathalie. Laten ze maar beelden erbij zien aan de bewoners. Rook opdracht gewoon mislukt zou al prima zijn (50.000 kwijt en een week voor niets gestopt), maar een herkansing door nog een week temoeten stoppen is helemaal geweldig. Ik hoop echt dat BB deze gouden kans niet laat liggen
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:30 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Voor straf niemand meer roken tot het einde.
Hallo helemaal bijgelezen ondertussenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:28 schreef scanman01 het volgende:
BB moet echt wat doen met dat rook in de mond blazen door Nathalie. Laten ze maar beelden erbij zien aan de bewoners. Rook opdracht gewoon mislukt zou al prima zijn (50.000 kwijt en een week voor niets gestopt), maar een herkansing door nog een week temoeten stoppen is helemaal geweldig. Ik hoop echt dat BB deze gouden kans niet laat liggen
Weet niet of dat gaat lukken. Kan me voorstellen dat de verslaafde rokers zeggen de boom in dan maar met je 50K.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]![]()
In ieder geval nog een week. Dat wordt dan een tv moment die je niet snel meer zult vergeten
daar zit wel weer wat in natuurlijk...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:32 schreef teun911 het volgende:
[..]
Weet niet of dat gaat lukken. Kan me voorstellen dat de verslaafde rokers zeggen de boom in dan maar met je 50K.
Chantal die instortquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:31 schreef scanman01 het volgende:![]()
In ieder geval nog een week. Dat wordt dan een tv moment die je niet snel meer zult vergeten
Dido, Chantal en Roel denken alle drie dat ze goede kans maken op de overwinning. Ik wet niet of ze zo makkelijk 'afscheid' zullen kunnen nemen van die halve ton.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:32 schreef teun911 het volgende:
[..]
Weet niet of dat gaat lukken. Kan me voorstellen dat de verslaafde rokers zeggen de boom in dan maar met je 50K.
dan is er dus duidelijk niet gezegd dat het gelukt is, alleen maar dat de weekopdracht beeindigd is...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:36 schreef Isabeau het volgende:
Dido denkt trouwens dat ze de weekopdracht niet hebben gehaald!
quote:Onverwachte exit
Ingrid vertelt Tanja later dat ze nul stemmen heeft heeft gekregen. Tanja baalt daar van: "Ik hoop dat ik morgen echt weg mag gaan. En als ik niet weggestemd wordt, dan ga ik gewoon toch." Het heeft er alle schijn dat er een overwachte ontwikkeling voor de 'live show' in de lucht hangt. Ook Ruud de Wild gaf op woensdag in zijn radioshow aan dat de kijkers een verrassing staat te wachten met betrekking tot een exit. Waarschijnlijker is echter dat hij er op doelde dat hij er na alle kritiek zelf mee zal stoppen.
Bron: www.mediawatchers.nl
Ik heb het voor jullie gedaanquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:29 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
PLUS (indien de weekopdracht geslaagd is en anders vast ook wel) hoe GE-WEL-DIG het wel niet is dat ze een hele week niet heeft gerookt....
Zucht, ik zie er nu al tegenop
Scanman BB heeft de laaste 48 uur erg veel rare beweging gemaakt.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:28 schreef scanman01 het volgende:
las net in de streamverslagen dat chantal iets gezegd heeft als; voor 3,5 ton verlogen ik mezelf niet, voor 3,5 miljoen schop ik jullie allemaal het huis in...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido, Chantal en Roel denken alle drie dat ze goede kans maken op de overwinning. Ik wet niet of ze zo makkelijk 'afscheid' zullen kunnen nemen van die halve ton.
Daar ben ik inderdaad ook bang voorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
Scanman BB heeft de laaste 48 uur erg veel rare beweging gemaakt.
Ik sta nu nergens meer van de kijken het zou best kunnen dat beide opdrachten worden goedgekeurd.
Met zo'n mooi cartoonesk rookpluimpje boven z'n hoofdquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:35 schreef Isabeau het volgende:
Roel stil.
Ingrid vertelt Tanja dat ze nul stemmen heeft gekregen?? Hoe wordt dat bedoeld dan, van wie??quote:
Ik heb het veel liever andersomquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:39 schreef muizemeis het volgende:
FF om te stoken... zou wel een stunt zijn als BB vanavond bekend maakt dat de rookopdracht wél gelukt is maar de weekopdracht niet... zou heel verrassend zijn
Lijkt me leuk om BB 6 ( god helpe ons ..... ) te laten presenteren door Ruud de Wild + ........ Patty Brard + ............ Rolf Wouters SAMEN ........quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:15 schreef area51 het volgende:
[..]
En om te zien hoe dronken RUUD weer is![]()
Vanavond al!!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:38 schreef stil het volgende:
Rob zit met zijn gedachten thuis zegt hij, nu maar hopen dat zijn lichaam ook volgt.
Met het nomineren denk ikquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:41 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Ingrid vertelt Tanja dat ze nul stemmen heeft gekregen?? Hoe wordt dat bedoeld dan, van wie??
Wat ik al vaker gezegd heb: Sigaretten zijn luxe en horen dus niet in het huis thuis wanneer men op rantsoen zit.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]![]()
idd al hebben ze wel gelijk moet ik zeggen over dat roepen ik wil naar huisquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:43 schreef Isabeau het volgende:
Rob en Chantal samen in de tuin. Dat beteken tmaar 1 ding: roddelen![]()
Ben ook ook een beetje bang dat het vanavond allemaal een beetje gaat tegenvallen, alle opdrachten gelukt, geen rantsoen, geen extra exit en Rob die mag blijvenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
Scanman BB heeft de laaste 48 uur erg veel rare beweging gemaakt.
Ik sta nu nergens meer van de kijken het zou best kunnen dat beide opdrachten worden goedgekeurd.
Om weer rust in het huis te krijgen.
Natuurlijk willen wij dat niet maar zoals iedereen weet luistert talpa niet naar de kijkers.
Zelf hou ik mijn hart vast voor vanavond zal wel een paar een keer tot 10 tellen worden.
Om dit![]()
![]()
te voorkomen
Ik vind Ruud meestal overkomen alsof het hem eigenlijk geen drol interesseert.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind trouwens het duo Ruud & Bridget wel heel erg leuk. Ben ik nu de enige?
was er zoveel commentaar op Ruud dan?? Heb ik ff gemist denk ik... vond hem eik wel grappigquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:41 schreef BONG4002 het volgende:
Ik heb vandaag nog niet naar de streamgates gekeken maar één ding weet ik 100% zeker en dat is dat Tanja vanavond gewoon blijft, wél geloof ik erin dat mogelijk Ruud de Wild het voor gezien houd en ermee kapt (zie mijn eerdere infopost van net)
nee je bent niet de enigequote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:44 schreef Isabeau het volgende:
Tijdens de stemming gisteravond,na het gesprek waar Tanja aan mee weigerde te doen mochten de bewoners stemmen op de persoon die van hun mocht blijven. Rob en Linda hadden evenveel stemmen en Tanja 0quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:41 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Ingrid vertelt Tanja dat ze nul stemmen heeft gekregen?? Hoe wordt dat bedoeld dan, van wie??
An sich sluit ik me daar bij aan, alhoewel ik Ruud totaal niet vind passen als TV presentator, hij is imho beter af bij de radio, Bridget doet het iig beter vind ikquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:44 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:44 schreef Isabeau het volgende:
Wat mij betreft wel. Ik vind Ruud een regelrecht drama. Hij zit er overduidelijk met enorme tegenzin en het kan hem niet snel genoeg afgelopen zijn. Die uitzendingen op het internet heeft hij ook overduidelijk iedere keer totaal geen zin in.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:44 schreef Isabeau het volgende:
Nee! Ik vind ze ook 2 van de leukste presentatoren van dit moment.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:44 schreef Isabeau het volgende:
Dat was vooral de eerste weken... maar de laatste weken deed hij het wel leuk vond ik... net of de juiste mix had gevonden tussen quasi-niet geintresseerd en op de hoogte zijn van zaken. Ik vind het hem nu wel leuk doen... zeker samen met Bridget. Alleen zou zij het alleen niet trekken denk ik.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:45 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik vind Ruud meestal overkomen alsof het hem eigenlijk geen drol interesseert.
ow ingrid zelf heeft 0 stemmen gekregen!! ik dacht dat ze bedoelde dat tanja 0 stemmen had gekregen en dat snapte ik niet helemaal.. maar waarom zou tanja extra balen en weg willen omdat ingrid 0 stemmen heeft gehad??quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Met het nomineren denk ikom zichzelf een beetje in te likken binnen de groep mss dat ze het 'niet erg vind' als ze wel wat nominatie stemmen heeft gehad ofzo
Na het gesprek gisteren aan tafel, stemde niemand op Tanja, dat ze moest blijven.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:41 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Ik denk dat ie het zelf niet naar zn zin heeft, vond hem ook leuk maar soms ook een klein beetje irritantquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:45 schreef muizemeis het volgende:
[..]
was er zoveel commentaar op Ruud dan?? Heb ik ff gemist denk ik... vond hem eik wel grappig![]()
maar heb dan ook niet alle live uitzendingen gezien..
Volgens mij is hij gewoon dronkenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:45 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik vind Ruud meestal overkomen alsof het hem eigenlijk geen drol interesseert.
Dat was gisteravond na het gesprek van Joost met de andere 2 genomineerde.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:41 schreef muizemeis het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |