Op een peuterspeelzaal zou ze pas op d'r plek zijn. Tijd voor een carriereshift voor Didoquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:05 schreef scanman01 het volgende:
Dido, springend: "Volgende rondje.. Oogjes dicht allemaal"
ja het is geluktquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:06 schreef Foreverblue het volgende:
Is de weekopdracht nu gelukt? Ik hoorde wel een stem, maar hoorde niet wat die zei.
Jammer dat ze er niet mee door is gegaan, ze had er 4 tegelijk moeten opplakkenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Chantal heeft ze helemaal niet gebruikt. Ze had er één opgeplakt, maar werd er helemaal beroerd van.
Ja, dat is waar... maar wat ik eigelijk bedoelde... menno duwde joost van de stip net...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je begrijpt dat dat natuurlijk pas vanavond bekend wordt gemaakt in de live.
Dat wel maar het is wel saai dat je altijd op de tv moet wachten.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ga ervanuit dat ze die foute wissels goedkeuren.... (Ze lieten gister in de uitzending ook alleen de goede wissels zien!)quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zei de stem dat dan?quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat wel maar het is wel saai dat je altijd op de tv moet wachten.
Wat is de tv toch een achterhaald medium.
Heb de stem niet goed gehoord maar neem aan dat het goed zit! Of niet? Scanquote:
blijkbaar...quote:
Die kauwgoms zijn echt smerig inderdaad...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Jammer dat ze er niet mee door is gegaan, ze had er 4 tegelijk moeten opplakken![]()
Dido had er wel 1 op geplakt ergens?
Ik heb wel is van die nicotinekauwgom geprobeerd en dan draait je maag echt 2x keer om![]()
Om de kijkers op het verkeerde been te zetten.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:09 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik ga ervanuit dat ze die foute wissels goedkeuren.... (Ze lieten gister in de uitzending ook alleen de goede wissels zien!)
Wat zou dat lekker zijn, en dan achter de TT zetten:........ maar voor hoelang????quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat zou dat lekker zijn zeg![]()
En dan mag Roel een paar dagen zeuren dat Chantal pleisters had en Roel niet en dat ze het niet verteld had![]()
ik heb net de uitzending van dinsdag gekeken en dara werd toch echt die ene van 's nachts laten zien dat ze met 4 voeten tegelijk op de stip stonden wat dus een foute wissel zou moeten zijnquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:09 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik ga ervanuit dat ze die foute wissels goedkeuren.... (Ze lieten gister in de uitzending ook alleen de goede wissels zien!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |