Maar dan ook zonder die nicotine-pleistersquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zou DE stunt van deze BB worden. Ik denk dat Dido en Chantal gillend het huis uit rennen
en dan niet alleen die "3" maar allemaalquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:49 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb nog een beter idee voor BB. Vanavond in de live moeten ze zeggen dat de rookopdracht eigenlijk is mislukt, maar dat ze nog een kans krijgen op de 50.000 euro en nog een week langer moeten stoppen
Dat zou top zijn!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:01 schreef Bocaj het volgende:
Beste bewoners: De opdracht is.................................. MISLUKT!
BB loopt 10 minuten achterquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb het 14:00 uur op mijn klokje
Menno duwde hem er af ja... ik hoorde niet wat de stem zei.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:03 schreef scanman01 het volgende:
Joost is er af
Ik vertrouw erop dat er mooie caps hier komen te staan van Scanman en een dutje heb ik hard nodig om niet tijdens de live uitzending in slaap te vallenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:01 schreef avonne het volgende:
[..]
Middagdutje...?????
Welnee, de komende 5 uur is het bomvol in de badkamer.
Chantal heeft ze helemaal niet gebruikt. Ze had er één opgeplakt, maar werd er helemaal beroerd van.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar dan ook zonder die nicotine-pleistersWeet niet of ze die nog steeds plakken eigenlijk
![]()
Je begrijpt dat dat natuurlijk pas vanavond bekend wordt gemaakt in de live.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:06 schreef Foreverblue het volgende:
Is de weekopdracht nu gelukt? Ik hoorde wel een stem, maar hoorde niet wat die zei.
De opdracht begon 9 minuten te laatquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:05 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nee joh.. maar iets van 1 a 2 minuten .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |